سایر

مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی

mosabeghate_azmayeshgahi_kargahi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی”

مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی

اسلاید 1: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مسابقات آزمایشگاهی– کارگاهی

اسلاید 2:

اسلاید 3: پیشرفت هایی که جهان معاصر در زمینه های مختلف بخصوص علوم پایه و تکنولوژی شاهد آن است ، در گرو توجه و برنامه ریزی علمی درآموزش عینی در مدارس و به دنبال آن در دانشگاه ها می باشد.

اسلاید 4: برگزاری مسابقات آزمایشگاهی - کارگاهی آموزشگاه ها در سطوح استانی و کشوری باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان می شود تا با تقویت مهارت های ذهنی ، نگرشی و روانی- حرکتی در آنها آموزش های تئوریک کتب درسی را در آزمایشگاه ها و کارگاه ها به کار بندند و با ابزار هایی چون مشاهده ، تجربه و آزمایش موجب ارتقاء توانمندی های دانش عملی شوند تا زمینه را برای تولید دانش و تکنولوژی در سطوح بالاتر علمی مهیا سازند.

اسلاید 5: مهمترین اهداف مسابقات آزمایشگاهی- کارگاهی  * ایجاد انگیزه و ترویج فعالیتهای آزمایشگاهی و کار عملی* پرورش خلاقیت در دانش آموزان * تقویت مهارتهای ذهنی و روان حرکتی* فراهم کردن زمینه رشد توانمندیهای فراگیران* ایجاد انگیزه بیشتر برای مطالعه ، تحقیق و تفکر* تقویت انگیزه در معلمان و مدیران برای شناسایی دانش آموزان خلاق و هدایت آنان بسوی تحقیق و پژوهش* افزایش رغبت در دبیران و مدیران آموزشگاه ها جهت تجهیز بهینه و بکارگیری آزمایشگاه در آموزش

اسلاید 6: هر ساله بیش از 250 هزار دانش آموز در چهار مرحله مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه شرکت می نمایند و بیش از 5 هزار دبیر در این مسابقات در حوزه های تجهیز آزمایشگاه و کارگاه، بازآموزی دانش آموزان شرکت کننده ،داوری مسابقات، و غیره فعال می باشند. همینطور هر سال بیش از 2 میلیارد ریال  اعتبار با  عنوان کیفیت بخشی از طریق دفتر آموزش متوسطه نظری به منظور اجرای مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی استان ها در زمینه تسهیل سازی در حوزه اجرایی تخصیص می یابد.

اسلاید 7:

اسلاید 8: مراحل انجام مسابقات1- مرحله ی اول( آموزشگاهی)2 -مرحله دوم (ناحیه/منطقه/شهرستان)3- مرحله  سوم (استانی ) 4- مرحله  چهارم (کشوری)

اسلاید 9:

اسلاید 10: مرحله آموزشگاهی در مرحله اول در هر درس حداکثر 10 دانش آموز  علاقمند با توجه به سوابق تحصیلی و فعالیت های آزمایشگاهی انتخاب می شوند. با انجام یک مسابقه عملی در آموزشگاه 2 نفر در هر درس که بالاترین امتیاز را کسب نموده اند، انتخاب و به ستاد ناحیه/منطقه/شهرستان معرفی می گردند.

اسلاید 11: مرحله ناحیه/منطقه/شهرستان در مرحله دوم با انجام مسابقات آزمایشگاهی، کارگاهی بين افراد منتخب آموزشگاه‌ها كه به ستاد معرفي شده اند 10 نفردر هر رشته انتخاب می گردند و يك دوره بازآموزی علمی و عملی براي این افراد برگزار می گردد. در پایان این مرحله با انجام مسابقه بین این افراد، 2 نفر در هر رشته بدون در نظر گرفتن جنسیت برگزیده و جهت شرکت درمرحله سوم معرفی می شوند.

اسلاید 12: مرحله استانی در مرحله سوم دانش آموزان در آزمون تئوری و عملی شرکت می نمایند و در هر درس 2 نفر که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، انتخاب و اسامی آنها،  ستاد استان گزارش می شود. به کلیه دانش آموزان راه یافته به مرحله سوم استانی جوایزی از طرف سازمان اهداء می شود.

اسلاید 13: درس فيزيك

اسلاید 14: دانش آموزان در گسترة مفاهيم درس فيزيك دورة دبيرستان ، بايد بتوانند آزمايشهايي را طراحي و اجراء نمايند . همچنین روشهاي جديدي در طراحي و اجراي آزمايش ها توسط دانش آموزان معرفي گردد به گونه اي كه اين روشها متفاوت از روشهاي مطرح شده در كتاب درسي باشد .

اسلاید 15: فهرست عناوين آزمايش هاي پيشنهاديگرمامكانيك الكتريسيتهالكترومغناطيسنور

اسلاید 16: درس زیست شناسی

اسلاید 17: فعاليت هاي آزمايشگاهي مورد انتظارحيطه ي مشاهده حیطه مهارت های ذهني حیطه فعاليت عملي

اسلاید 18: درس شیمی

اسلاید 19: فعاليت هاي آزمايشگاهي مورد انتظارطراحي آزمايشاجراي آزمايش مشاهده، ثبت يافته ها و تفسير داده ها  تفسير نتايج آزمايش ارايه گزارش

اسلاید 20: فهرست عناوين آزمايشگاهي پيشنهادي بخش شيمي مباني كار عملي محلولها گـازها نظريه هاي اتمي بررسي ويژگيهاي عناصرويژگيهاي مواد يوني انواع واكنش هاي شيميايي غلظت

اسلاید 21: گرماسنجي ( كالريمتري)واكنش هاي خودبخودي و غيرخود بخودي حلاليت خواص فيزيكي محلولها مقايسه ويژگيهاي محلولها ، كلوئيد ها ، مخلوط ها روشهاي جداسازي مخلوط ها

اسلاید 22: درس رایانه

اسلاید 23: معيارهاي ارزشيابيتوجه به مباني شناخت مسأله و بكارگيري شيوه هاي تفكر جانبي و مكاشفه اي در نوشتن برنامه هامستند سازي برنامه جهت بررسي سريع آننوآوري در بكارگيري توانائي كامپيوتر و انجام ابتكارات در حل مسئلهتوجه به ويژگيهاي يك برنامه خوبفهم درست از صورت مسأله و استفاده بهينه از عملكردهاي منطقي و مقايسه اي در نوشتن برنامه

اسلاید 24: سرفصلهاي آزمونالف ) بخش تئوري ب ) بخش عمليآرگونومي و نحوه صحيح استفاده از كامپيوترسخت افزارسيستم عامل ويندوز

اسلاید 25: آشنايي با مرورگر وب، پست الكترونيكي و گروه‌هاي اينترنتيواژه پرداز Wordصفحه گسترده Excelالگوريتم و اصول برنامه نويسي ساخت يافتهبرنامه نويسي به زبان QBasic

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید