کسب و کار مدیریت و رهبری

مشارکت کارکنان

mosharekate_karkonan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشارکت کارکنان”

مشارکت کارکنان

اسلاید 1: فصل چهارممشارکت کارکنان

اسلاید 2: مهمترین دلیل موفقیت چشمگیر ژاپنیها در کنترل کیفیت، انگیزش کارکنان در کنار تلقی مثبت آنان از سازمانهایشان استسازمانهای دارای مشارکت مناسب به دستورالعملهای مکتوب بسیارکمی احتیاج دارنداشخاصی که به ایجاد قوانین کمک کرده و در شکل گیری آنها سهیم اند، پیروی از آنها را سهل تر می یابند.بهترین روش برای به دست آوردن کارکنان سودمند و با کیفیت، این است که آنها را به بخشی از سازمان تبدیل کنیم، یعنی اقرادی با ارزش که وجودشان برای موفقیت سازمان ضروری استفعالیت در حوزه انگیزش خالصانه است نه کلیشه ای و پرسشنامه ایانگیزش

اسلاید 3: انگیزشنخستین مسئولیت یک سرپرست این است که اهداف شخصی و امور رفاهی کارکنان را با اهداف سازمانی شرکت هم جهت و هم سو کندعوامل انگیزش :بهبود روحیهبهبود مهارتهای شغلیبهره گیری از مهارت های ارتباطی درست و به هنگامبرخورداری از محیط امن کاریتمرین مهارتهای مدیریتیتصدیق اهمیت امنیت شغلیتوسعه یک نظام ارتباطی مناسب

اسلاید 4: هرم نیازهای مزلوبقاامنیتتعلق اجتماعیاحترامخودشکوفائی

اسلاید 5: توانمندسازیاتحادیه تولیدکنندگان برای بهره وری و ابتکار در گزارشی اعلام کرده است:”سازمانهائی که توانمندسازی کارکنان را به عنوان بخشی از تلاش مدیریت فراگیر خود قلمداد میکنند، دارای بهره وری 2 برابر، نسبت به شرکتهائی هستند که افزایش تولید و یا بهبود خدمات را گزارش می دهند“توانمندسازی درکی است از اینکه ...من که هستمچگونه به مدیریت بالاتر مربوط می شومچگونه به کارکنان هم سطح خودم مربوط هستمچگونه روشهای قدیمی ام را تغییر می دهماز من چه انتظاری می رودتوانمندسازی تفویض اختیار نیست بلکه دست برداشتن مدیریت ارشد از اختیارات است

اسلاید 6: راههای توانمندسازیتشکیل تیم های کاری خودگردانتفویض اختیار به کارکنان برای انجام بخشی از تصمیم گیری

اسلاید 7: تشکیل تیمگروهی از افراد که برای دستیابی به اهداف و مقاصد معین با هم کار می کنندبخشی ضروری از فرایند توانمندسازییک مانع اصلی در تشکیل تیم، مقاومت از جانب سرپرستها استدلایل اصلی این عدم حمایتبی میلی از واگذاری قدرتداشتن تصورات پیش انگاشته در مورد زیردستاننیاز به جا انداختن یک الگوی مناسبحساسیت نسبت به شغلمن می توانم بهتر آنرا انجام دهمترس از بی اعتبارجلوه کردننهایتاً من باید پاسخگو باشم

اسلاید 8: فرآیند تشکیل و دوام تیمدر این فرآیند چهار مرحله وجود دارد:شکل گیری : درره شناخت برای تیمتوفان : درتیم همچشمی و رقابت وجود داردهنجار : روابط هماهنگ و خوباقدام : تصمیمات موثر گرفته می شوندهسته تشکیل تیم ایمان و اعتماد است. اعتماد به یکدیگر و ایمان به تمامیت تیم.هر عضو تیم باید دانش و مهارتهای خود را ارائه دهد و استادانه اظهار نظر کند

اسلاید 9: آموزش تیمشورای کیفیت باید برای راه اندازی آموزش، نقشی فعال را به عهده بگیردآموزش باید عملی باشد و تا حد ممکن باید پذیرش مسئولیت، ایفای نقش و مطالعات موردی مورد استفاده قرار گیردفرآیند آموزشآگاه سازی از کلیت آموزش (جمع آوری افکار، پیشنهادات و بازخورها)موافقت گرفتن( آموزش بینندگان باید احساس کنند که آموزش برایشان باارزش است)انطباق دادن برنامه (آیا همه برای حضور در آن آماده اند؟)منطبق شدن با امری که بر سر آن توافق شده است ( چه تغییراتی باید در رفتار و حالات صورت پذیرد؟)

اسلاید 10: هدف از ارزیابی عملکرد، بهبود عملکرد و اطلاع رسانی به کارکنان در رابطه با نحوه فعالیتشان و نیز ایجاد مبنایی برای ترفیع، افزایش دستمزد، مشاوره و دیگر اهداف مربوط به آینده یک کارمند می باشدمبنای ارزیابی باید استانداردهائی باشدکه بوسیله ارزیاب و کارمند آماده شده و برسر آنها توافق شده استاستانداردها به طور معمول شامل یک سطح آرمانی و یک سطح قابل قبول استبه ارزیابی عملکرد باید به عنوان روشی مثبت برای مشارکت دادن کارکنان نگریستارزیابی عملکرد

اسلاید 11: قدردانی و اعطای پاداشقدردانی و اعطای پاداش نقش مهمی در انگیزش و رضایت کارکنان ایفا می کنندپاداش دادن روشی است برای اینکه به کارکنان گفته شود چه چیز برای سازمان مهم استکارکنان باید در طرح ریزی و اجرای برنامه ”قدردانی و اعطای پاداش“ مشارکت داده شونداین امر تماماً به وسیله کارکنان درک شود و به طور دوره ای مورد بازنگری قرار گیرد، چرا که ممکن است اولویتها تغییر کنند

اسلاید 12: قدردانی و اعطای پاداشدر پرداخت پاداش بهتر است به موارد ذیل توجه شودپاداش را با کاری که برای آن پاداش می دهید، مرتبط سازیدتقدیر نامه ها را قاب بگیریدپاداش را بوسیله سطح مدیریتی مناسب تقدیم کنیداز مطبوعات محلی استفاده کنید تا خانواده و دوستان شخص مطلع شوندپاداش را در محیط مناسب تقدیم کنیدروش های دادن پاداش را تغییر دهیدپاداش را متنوع سازید

اسلاید 13: فواید حاصل از مشارکت کارکنانکارکنان با استفاده از دانش ماهرانه خود درباره فرآیند، تصمیمات بهتری می گیرندکارکنان به اجرا و حمایت از تصمیماتی که خود نقشی در اتخاذ آنها داشته اند، بیشتر مایلندکارکنان بهتر می توانند حوزه های بهبود را کشف کرده و در آن حوزه ها بهبود ایجاد کنندکارکنان بهتر می توانند اقدام اصلاحی فوری صورت دهندمشارکت کارکنان دردسر کارگر-مدیر را کاهش می دهدمشارکت کارکنان با ایجاد احساسی از تعلق به سازمان، روحیه را بهبود می دهد

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید