کسب و کار مدیریت و رهبری

مشاوره بالندگی سازمان

Moshavere_balandegi_sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشاوره بالندگی سازمان”

مشاوره بالندگی سازمان

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل 4 : مشاوره بالندگی سازمان

اسلاید 3: راه های تسهیل تغییر به وسیله مشاور بالندگی سازمان : 1) آموزش 2) تعیلم وتربیت 3) طراحی راه های جدید کاری

اسلاید 4: انواع تغییر در سازمان : تغییر تصادفی یا پراکنده تغییر برنامه ریزی شده

اسلاید 5: مشاور بالندگی سازمانی : کسی است که فرایند تغییر را در سازمان هدایت و رهبری می کند.

اسلاید 6: انواع مشاور:مشاورخارجی : خارج از سازمان است و سازمان آن را جذب کرده است .مشاور داخلی : یکی از اعضای سازمان است که در منصب مشاور فعالیت می کند.

اسلاید 7: مزایا ومعایب مشاور خارجی معایبعدم آشنایی با نظام سازمان عدم شناخت شبکه ارتباطات وگردهمایی رسمی وغیر رسمی وکانون قدرت در سازمان مواجهه با مشکل در جمع آوری اطلاعاتنیاز به زمان بیشتری جهت آشنایی با نظام سازمانمزایاتفاوت دید گاه با مدیران سازمان استقلال عمر بیشتر عدم تعصب نسبت به سازمان ارائه ایده های بدیع و نو به سازمان

اسلاید 8: مزایا ومعایب مشاورداخلیمعایب فقدان مهارت های تخصصی مورد نیازفقدان بی طرفی و بی نظری در طراحی واجرای برنامه اهی اصلاحی سازمان فاقد قدرت واختیارلازمآشنایی کمتربا تئوری های جدید بالندگی مزایا آشنایی با فرهنگ وهنجارهای سازمانی آشنایی با ساختار نظام سازمان آگاهی از ساختار قدرت در سازمانآشنایی با کارکنان علاقه باطنی به موفقیت در سازمان

اسلاید 9: گروه مشاوران داخلی وخارجی : وقتی گروهی مرکب از مشاوران داخلی و خارجی داشته باشیم ،ضعف ها ومعایب هر دو گروه از بین میرود و مزایای هر دو گروه در تیم متمرکز می یابد.

اسلاید 10: مداخله مشاور : داخل شدن مشاور به سازمان است وشامل فعالیت ها ونقش های متنوع است وهدف از آن تغییر وضعیت است. مشاور خارجی معمولا یا ازطریق مدیران ارشد مداخله میکند یا کارگزینی.

اسلاید 11: ترغیب کننده رهیاب(تکمیلی) متقاعدگر(تشویقی)تثبیت گر (سازگار)تحلیل گربالابالاپائینپائینتاکید بر اثربخشی سازمانی پائینپائین

اسلاید 12: شکل گیری رابطه سازمان – مشاور : مستلزم تعامل بین دو طرف است که این تعامل شامل برداشت های اولیه و ارزیابی هر یک از دیگری است ،که این ارزیابی ها در تصمیم مشاور در مورد اینکه در رابطه با مشاوره وارد شود یا خیر تاثیر دارد.اساس این تصمیم به ارزیابی مشاور از میزان مطابقت ارزشهایش با ارزش های نظام سازمان است.

اسلاید 13: ادراک : فرایند ی که افراد از آن استفاده می کنند برای آنکه از طریق تفسیر وسازماندهی برداشت ها ی حسی به محیطشان معنا بدهند. عامل عمده ای در رفتاری در رابطه سازمان ومشاور است. گزینش ادراکی : به انتخابی بودن اطلاعاتی که ادراک می شود اطلاق می شود.

اسلاید 14: علائم اخطار دهنده رابطه مشاور سازمان : 1) سطح تعهد به تغییر 2) میزان اقتدار برای تاثیر گذاری در تغییر

اسلاید 15: حالت های رابط مشاور- سازمان + ، + توافقی+ ، - کاریزمایی- ، - بی تفاوت - ، + بازیباز بسته کم زیاد پذیرش مسئولیت سهیم شدن در احساسات و عقاید

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید