کسب و کار برنامه‌ریزی

مشکلات ارتقاء رتبه کارکنان

Moshkelat_Erteghaye_rotbe_karkonan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشکلات ارتقاء رتبه کارکنان”

مشکلات ارتقاء رتبه کارکنان

اسلاید 1: بنام خدا

اسلاید 2: عنوان کلی مشکل: ارتقاء رتبه کارکنان بدلایل مختلف بخصوص مشکلات آموزش ضمن خدمت به تاخیر می افتد.

اسلاید 3: هدف : بررسی و تعیین راه حل مشکلات آموزش ضمن خدمت برای بهبود وضعیت فعلی فرآیند ارتقاء رتبه کارکنان

اسلاید 4: موارد استفاده از شناسنامه آموزشی کارمند:

اسلاید 5: (بعنوان گروه هدف) وظیفه رابط شناسایی گروه زیر می باشد که بعنوان گروه (X ) نام برده می شود:مشاغل تا سطح کاردانی، اگر ارشد نگرفته شده باشند (برای مشاغل تا سطح کاردانی اگر ارشد گرفته باشد، نیاز به بررسی پرونده ندارد)بازنشسته ها و روبه بازنشستگی هاجدیدالاستخدام های آن زمان (قبل از 88)مشاغل پشتیبانی و اداری و خدماتیانتقالی های درون سازمانی و از بیرون به داخلکلیه کسانیکه که اصلاً رتبه نگرفته اند

اسلاید 6: بنابراین:باید شناسنامه آموزشی قبل از 88 برای هر کارمند موجود باشد.بررسی پرونده جهت ارتقاء رتبه منوط به ارائه شناسنامه قبل از 88 می باشد.گارگزین و رابط طبقه بندی مشاغل موارد عدم وجود شناسنامه قبل از 88 در پرونده را به رابط آموزش اطلاع دهد، که چنانچه وجود ندارد، رابط آموزش شناسنامه مورد نیاز را تهیه نماید. رابط طبقه بندی مشاغل موارد عدم وجود شناسنامه آموزشی سالانه (بعد از 88) را به رابط آموزش اطلاع دهد.جهت تایید شناسنامه های آموزشی می بایست آخرین حکم ذینفع مربوط به همان سال ضمیمه گردد.آخرین حکم-تغییر عنوان/لحاظ مدرک تحصیلی باید منظماً به رابط آموزش ارایه شود.نواقص را اعم از نبود شناسنامه و کمبود ساعت به رابط آموزش اطلاع دهد.

اسلاید 7: اولویت ها ی کاری رابط طبقه بندیباز بینی منظم پرونده های پرسنلی از نظر وجود شناسنامه آموزشی (حداقل شناسنامه، تا آخر سال 87 ووبعد از 88 برای هر سال 1 شناسنامه).اعلام نقایص شناسنامه های آموزشی بصورت منظم به رابط آموزش برای برنامه ریزی متمرکز جهت آموزش افراد فاقد شناسنامه و یا پیگیری دریافت مستندات آموزشی جهت تهیه شناسنامه. پیگیری موارد استحقاق رتبه (بهانه ای برای بررسی پرونده و استحقاق های دیگر فرد) مخصوصاًموارد....با آموزش.ارائه منظم نسخه ای از آخرین احکام کارگزینی کارمندان که دارای تغییر عنوان ویا لحاظ مدرک باشند به رابط آموزش.پرونده پرسنلی گروه x، می توانند بررسی کنند که مورد استحقاق عقب افتاده را زودتر و هدفمندتر متوجه شوند.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید