پزشکی و سلامت بیماری‌ها

مشکلات بهداشتی برای کودک

moshklat-behdashti-kodak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مشکلات بهداشتی برای کودک”

مشکلات بهداشتی برای کودک

اسلاید 1: مشکلات بهداشتی برای کودکاختلالات دفعی

اسلاید 2: بی اختیاری در دفع ادراردفع عمومی یا غیر ارادی ادرار در تخت(معمولآ شب ها) یا پوشاک (در طول روز)در کودکی است که به طور طبیعی کنترل ارادی مثانه را کسب کرده باشد.دفع نامناسب ادرار بایستی حداقل در2باردرهفته و به مدت سه ماه ادامه یافته وسن تقومی یا تکاملی کودک حداقل 5سال باشد

اسلاید 3: این ناراحتی را می توان به صورت اولیه(خیس کردن رختخواب توسط کودکانی است که اختیار در دفع را هرگز پیدا نکرده اند)یا ثانویه تقسیم بندی کرد.دفع ادرار ممکن است صرفآ در شب یا زمان بیداری

اسلاید 4: یا شامل هردو مورد باشد. بی اختیاری در دفع ادرار در پسران رایج است وشب ادراری معمولآ بین6-8 سالگی متوقف می شود.برخی از این کودکان دچار اختلالات تکاملی، مسائل یادگیری، اشکالات رفتاری هستند. بی اختیاری در دفع ادرار می تواند سبب مسائل جدی روانی شود.

اسلاید 5: عواملی از قبیل طولانی بودن ساعت خواب در شیرخوارگی، تاریخچه مثبت خانوادگی، تکامل فیزیکی در کودکان تا 3سالگی برای این اختلال مطرح است. تقریبآ75% از این کودکان دارای خویشاوند درجه یک هستند که دچار این ناراحتی است یا سابقه آن را داشته است. اتیولوژی و پاتوفیزیولوژی:

اسلاید 6: بی اختیاری در دفع ادرار بطور عمده یک اختلال در فعالیت عصبی-عضلانی بوده که خوش خیم و خودبخود کنترل شونده است. تئوری پرادراری شبانه هم اکنون به عنوان اتیولوژی در بی اختیاری ادرار شبانه پیشنهاد شده است که کلیه های این کودکان از نظر غلیظ کردن ادرار در زمان خواب اشکال دارند که علت آن کمبود هورمون آنتی دیورتیک می باشد.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید