صفحه 1:
مصائب بينالمللى سينماى جهانى
VP — gle’ 0000 ليل
صفحه 2:
تخست؛
3
۱ yoneny
صفحه 3:
—— ae
USPee DSTO TE LCD Te. NOLS eer earns Nee
NE Ds MB Te ence rere ea ی
میکند
۶ eo ES ieee
سینماگران را نمایندگی میکنند
فیاپف از هر پنج قاره عضو دارد 2
صفحه 4:
اهداف اصلی فیاپف
صیانت از منافع تهبهکنندگان. به بیان دیکر پیگیری و دفاع از مجموعه
قوانین حامی سینما در سراسر جهان که اولین هدف وجودی سینما » فیلم
ساختن » را تامین کل
ص SI ee | معي ات كي
RS ye ore SDT o Tee Siem TERY rere
۱ Ser eye anccesdr ey EWP ps <TC e repre tree
ee 5 Bk ONS
3 een SD ewe OE ا ea
مىكند
صفحه 5:
—— seers Hie
ریاست
es
* كميتدى اجرايى
ال ا ری ارت
ae ا ل Cee eee ere
آثار در اينترنت» حقوق كار)
صفحه 6:
لاا
مشكلات بينالمللى صنعت سينما جيست؟
صفحه 7:
۲ Be ECE SS
حضور در سازمان جهان حقوق مولفان (100/) كه امكان
مذاكره با دولتهاى جهانى براى حل تهديدات بينالمللى وجود
را
۶ حضور مستقیم در کشورهای مختلف و سازمانها و نهادهای
منطقهای» نظیر اتحادیهی اروپا.
صفحه 8:
a a
2 چه چیز در خطر است؟ حقوق تهیهکننده تا از تمامی ظرفیتهای
تجاری فیلمش با حفظ حقوق سرمایهگذاران استفاده کند.
2 فیاپف از نزدیک و بهطور مستمر با بازیگران» پخشکنندهها و دیگر
3 متخصصان همکاری دارد.
2 بحثهای در جریان با سازمان بینالمللی حقوق مولفان: قراردادهای
جدید با بازیگران» انتظارات تازه و محدودیت جدید برای حقوق
د
صفحه 9:
لدع ——
کپیرایت در خطر است
سرقت هنرى در دنياى واقعى و مجازى؛ تهديدى جدى براى صنعت
6
ديجيتال كردن حقوق فيلم
ساز و کار حفظ حقوق فیلم در خطر
صفحه 10:
00000
ea ا ا و
۲ تا که ات
2 معاهدهی اخلاقی مشترک میان صاحبان حقوق آثار و جشنوارهها.
فیایف بهعنوان تنظیمکنندی جشنوارهها.
صفحه 11:
لاا
تشكر از توجه شما
ارتباط شما با فیپف از طریق:
نایبرییس فیاپف:
۳
د
ابنوآ زينيستى