صفحه 1:
مصرف کننده چندکاره
Multitasking Consumer
صفحه 2:
عنوان
لقا
[ مراحل استفادة )
موضوع
ات ۳۳
سح جح
صفحه 3:
کاربران ممکن است ترجیح دهند چند کار به صورت همزمان انجام دهند. مثل استفاده همزمان از چند رسانه
سام دلدن بك باز غاض وانعام کار دیگری 2 طور همرمان به طون مال تانب كردن در وك آدزس وب و
كسب اطلاعات بمشتر از يق مله ها موارد مضايه دیگر کاریران چتوکار افرادی هید که به طور همربان
از بیش از یک رسانه استفاده میکنند. مفهوم رفتار چندوظیفه ای که در رفتار کاربران نقش دارد. منجربه
مت ول گری بع سب اسان از تفای cual eset) ALE کار ان بت انعر کنر
باد میشود فرشعصی که از رشانههای معتلف در یک زمان استفاده بیکندر مثلا تلویزیون و اتترنت] در
أبن كروه كاريران جتدكاره قرار سىكيرد. به غبارت دكن يفيق عمدواف از كاريران. .بيه ويذه اقراد جدان كد
در کشورهای توسعه بافته رتدكى م ىكنتد: كارير جتدكاره محسوب مى شو
افزايش تعداد كاربران جندكاره
تحقيقات اخير از شركت 0161560 , نشان میدهد که تعداد اين نوع كاربران در حال افزايش است.
مشخصههای این نوع کاربران بازار جهانی و تبلیغاتی را تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر اين افزايش
تعداد کانالهای رسانه ای نیز از مدتها قبل بر روی برنامهریزیهای تبلیغاتی اثر گذار بوده است. همچنین در
حال حاضر کاربران بیش از یک رسانه را در یک زمان معین دنبال میکنند.
اثرات چندکاره بودن کاربران
در نگاه اول, oul رفتار منجر به کاهش توجه مصرفکننده به رسانههای پیغامرسان میشود. جرا كه اين
رسانه به صورت جدا از سایر رسانههایی که فرد دنبال میکند. مورد استفاده قرار میگیرد. در واقعء
مطالعات انجام شده از شرکت BIG تایید میکند که افراد به ندرت پیامی را تا انتها دنبال میکنند.
صفحه 4:
صفحه 5:
منایع مورد
[ شا ل
صفحه 6:
SMa AE MEA ee aA زد
وبسایت امچیتولز مراجعه
۱۷۵0۵5۴