کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

معرفی پیشران های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

baz-afrini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
کلانشهر تهران با جمعیت ۹میلیون و۶۸۱هزار و۴۵۶نفر و مساحتی بالغ بر ۶۱۵ هکتار پایتخت کشور ایران است. سبقه تاریخی به همراه انواع جاذبه های گردشگری این شهر را به جاذبه ای قوی جهت جذب گردشگر و مولد اقتصادی تبدیل کرده است. از جمله جاذبه های تاریخی گردشگری می توان به وجود مراکز تفریحی، فرهنگی، ورزشی، خرید و ... اشاره کرد، پیچیدگی مسائل گردشگری و ناپایداری منابع درآمدی شهرداری با توجه به خودگردان بودن آن، سبب می شود تحقیقات جدی در زمینه تحلیل روندهای گردشگری و آینده پژوهی گردشگری شهری و بازآفرینی(معاصر سازی) ضروری باشد. تا علاوه بر رشد اقتصادی، شهر تهران به عنوان یک شهر جهانی با استعدادهای فراوان تاریخی و ... معرفی گردد. پژوهش حاضر با هدف شناخت پیشران های حیاتی مؤثر برآینده توسعه و بازآفرینی گردشگری در سطح مناطق۲۲شهرداری تهران به جهت ایجاد درآمدهای پایدار صورت پذیرفته است. لذا از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی به شمار می آید چون نتایج آن می تواند بصورت کاربردی در سیستم های مدیریت گردشگری شهری به کار رود و از لحاظ روش نیز توصیفی- تحلیلی است. نتایج حاکی از آن است با توجه به پیشران های کلیدی شناسایی شده جهت توسعه گردشگری شهر تهران بهبود وضعیت موجود و آینده، مستلزم در نظرگرفتن عوامل کلیدی مستخرج، در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های مدیریت شهری تهران است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
519 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی پیشران های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران”

معرفی پیشران های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

اسلاید 1: معرفی پیشران های حیاتی مؤثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهرانعلی اقیان معاون فنی و اجرایی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهرانمنا مسعودی آشتیانی دستیار مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران

اسلاید 2: به نام یاور نیازمندان و رهنمای توانمندان

اسلاید 3: گردشگری شهری تهران ؟؟؟عوامل توسعه گردشگری شهری در هریک از مناطق 22گانه شهرداری تهران کدام است؟چالش های عمده در عدم تحقق برنامه های توسعه و بازآفرینی گردشگری در تهران چیست؟گردشگری های هدفمند در هریک از مناطق 22 گانه شهرداری تهران چیست؟

اسلاید 4: روش تحقیقباتوجه به اینکه هدف اصلی این تحقیق بهبود شرایط اقتصادی مناطق 22گانه شهر تهران از طریق اعتلای گردشگری است. این پژوهش را می توان از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی به شمار آورد چون نتایج آن می تواند بصورت کاربردی در سیستم های مدیریت گردشگری شهری به کار رود از لحاظ روش نیز توصیفی- تحلیلی است. روش اصلی مورد استفاده در این پژوهش انواع روش های آینده پژوهی است.

اسلاید 5: مبانی حقوقی (سند/اسناد فرادستی/سوابق و پیشینه موضوع)مطالعات و تحقیقات کاربردی در اين بخش شامل طرح ها، برنامه ها و پروژه های شهری و بررسی مديريتی است که اغلب به سفارش دولت، شهرداری و نهادهای مرتبط ديگر انجام می گیرد. از آن جمله می توان به: برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور برنامه ملی توسعه گردشگری کشور، طرح جامع و طرح تفضیلی، طرح جامع توسعه گردشگری استان تهران و چشم انداز درازمدت (بیست ساله) شهرداری

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید