علوم مهندسی معماری و عمران

معماری روستایی کویر – یخچال ها

انواع-یخچال-در-کویر

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معماری روستایی کویر – یخچال ها”

معماری روستایی کویر – یخچال ها

اسلاید 1: دانشگاه آزاد اسلامی معماری روستایی کویر-یخچال ها

اسلاید 2: معماری روستایی کویر- یخچال ها ۞ - مقدمه ۞ - معماری یخچالها ۞ - یخچال گنبدی ۞ - یخچال های زیرزمینی ۞ - یخچال بدون طاق ۞ - موخره و نتیجه گیری

اسلاید 3: معماری روستایی کویر- یخچال هامقدمه:- یخچال سازی هنریست که در گذشته توسط خشت وگل انجام می شده وکار آیی آن به گونه ای بوده که نیاز روستا،منطقه وحتی شهر را برطرف میکرده است.- در وجود یخچال ها وتولیداتش که در قلب تابستان های داغ وسوزان خنکای آب گوارا رابه درون خانه ها میکشاند،رمز ورازی وجود داردکه حکایت از معجزه فروتنانه خشت خام ودستهای پرتوان معماران میکند که به عشق خدمت به خلق،خشت بر خشت نهاده اند.- ازپیشینه تاریخی یخچال ها تا دوره صفوی اطلاعاتی در دست نیست .

اسلاید 4: معماری روستایی کویر- یخچال هابا توجه به اینکه بخش اعظم ایران در منصقه گرم و خشک واقع شده و تابستان ها در کشور ما نسبتاً طولانی و درجه حرارت در طی این فصل در اغلب اوقات بیش از حد تحمل است، لذا نوشیدن آب سرد و یا افشره خنک و بستنی در این فصل می تواند بسیار گوارا و مطبوع باشد. یخ در چله زمستان و در طی ماه های سرد سال تهیه می شده و در طی فصول گرم، یخ ذخیره شده تا شروع زمستان سال بعد مورد استفاده قرار می گرفته است همچنین سالم نگه داشتن گوشت، لبنیات و سایر مواد غذایی نیز استفاده از یخ را در تابستان ضروری می سازد.

اسلاید 5: معماری روستایی کویر- یخچال هاپلان یخچال میبد در استان یزد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید