کسب و کار برنامه‌ریزی

معماری مدیریت دانش در سازمان

memaari-modiriat-daanesh-dar-saazmaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معماری مدیریت دانش در سازمان”

معماری مدیریت دانش در سازمان

اسلاید 1: موضوع:معماری مدیریت دانش در سازمان پاییز97 دانشکده علوم تربیتی و روانشناسیگروه علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مدیریت اطلاعات

اسلاید 2: فهرست مطالب مقدمه معماری چیست؟معماری مدیریت دانش معماری فناوری اطلاعات سازمان تعریف معماری سازمانیلایه های معماری فناوری اطلاعات زیرساخت های فنی مدیریت دانشمزایای معماری سازمان مدل های معماری مدیریت دانش نتیچه گیری

اسلاید 3: معماری معماری عبارت است از : ساختار بنیادی یک سیستم محاط شده توسط مولفه هایش و روابط آن ها با یکدیگر و محیط که توسط قوانین و رهنمودهایی برای طراحی و تکامل پشتیبانی می شود.

اسلاید 4: معماری مدیریت دانش معماری مدیریت دانش ساختار پایگاه دانش سازمان را مشخص می کند و منابع کلیدی دانش ونحوه به هم پیوستن و ارتباط اجزای دانش را تعیین می کند.معماری مدیرت دانش چگونگی تبدیل وتحول اطلاعات به دانش و چگونگی انتقال و ارتباط آن را ارائه می دهد. معماری مدیریت دانش طرح کلی زیر ساخت فنی مدیریت دانش را در دسترس قرار می دهد عین حال، باید عنوان کرد که کار معماری مدیریت دانش چیزی بیش از صرفاً توصیف دانش سازمان است این معماری مدیریت دانش رابه راهبرد کلی سازمان مرتبط می سازد.

اسلاید 5: معماری فناوری اطلاعات سازمان معماری فناوری اطلاعات سازمان در بر گیرنده زیر مجموعه معماری برای داده ها و اطلاعات،نظام ها، شبکه ها ورایانه های رو میزی،سخت افزار و نرم افزار می باشد. این امر باید با راهبرد کسب و کار این سازمان تنظیم شود ،و معماری فناوری اطلاعات و راهبرد متناسب با فناوری اطلاعات باید راهبرد سازمان را مورد حمایت قرار دهد.معماری مدیریت دانش زیر مجموعه دیگری از فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. استفاده از معماری و زیر مجموعه معماری که اغلب بر بر حسب سطوح توصیف میشود، چهار چوبی را فراهم می آورد که تصمیمات مرتبت بر فناوری اطلاعات در آن رخ می دهد.

اسلاید 6: معماری سازمان مطابق نظر مالهوترا معماری های مختلفی که کل ساختار معماری سازمان را تشکیل می دهد شامل موارد زیر می باشد:1. معماری تواناییهای راهبردی: طراحی کلی برای سازمان وتوانایی های که سازمان برای دستیابی به اهداف سازمان و تحقق بصیرت سازمانی در پیش می گیرد.

اسلاید 7: 2. معماری کسب و کار: توانایی های بنیادی را که سازمان جهت نیل به راهبرد های کسب وکار لازم دارد که آنها نیز برای نیل به بصیرت و رسالت سازمان ایجاد شده اند مشخص می کند.عناصر معماری کسب و کار، برای مثال شامل:اهداف و آرمانها،عوامل بازار، و ذی نفع های مختلف اعم از کارکنان، قانونگذاران مالیاتی،مشتریان و صاحبان سهام می باشد. فناوری اطلاعات،به عنوان عنصر تشکیل دهنده معماری کسب و کار نیز تلقی میشود.

اسلاید 8: لایه های معماری فناوری اطلاعات

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید