کسب و کار مدیریت و رهبری

مغز به مثابه سیستم

maghz_be_masabe_zamin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مغز به مثابه سیستم”

مغز به مثابه سیستم

اسلاید 1: فصل چهارم حرکت به سمت خود سازماندهی سازمان به مثابه مغزها

اسلاید 2: مقدمه سازمان همسان مغز : جنبه های گوناگونی در مغز آدمی نهفته اند که تفکر درباره آن ها ما را به شگفتی وا می دارد . از این روست که برخی از نظریه پردازان سازمان و مدیریت کوشیده اند با استفاده از استعاره مغز توصیفی دیگر از سازمان ارائه دهند و پاره ای از پیچیدگی های آنرا روشن سازند . مغز به مثابه سیستمی برای آغاز و انجام اعمال هوشمندانه ، بالاتر از سایر سیستم های طبیعی و سیستم های ساخت بشر شناخته شده ، قرار می گیرد .

اسلاید 3:

اسلاید 4: مغز همچون نظام هولوگرافی : در هولوگرافی ، کل به گونه ای در اجزا منعکس می شود که هر جزء می تواند همچون آن عمل کند . سازمان نیز می تواند واجد چنین خاصیتی باشد ، بدین معنی که سیستم سازمانی را می توانیم به طریقی منظم بسازیم که در غیاب بعضی از اجزا و یا درست کار نکردن آن ها ، سیستم به حیات خود ادامه دهد و خلأ آن نابسامانی ها و غیبت ها را خود پر کند .

اسلاید 5: برای آنکه سازمانی با خاصیت هولوگرافیک طراحی بکنیم باید 4 اصل را در نظر گرفت : 1- ایجاد وظایف مضاعف و چندگانه 2- مشخص کردن میزان تنوع و پیچیدگی کارکردی 3- حداقل ضوابط و مقررات 4- توانایی آموختن

اسلاید 6: سازمان به منزله مغز فرآوری اطلاعات : سازمان ها علاوه بر اینکه سیستم های اطلاعاتی هستند ، سیستم های ارتباطات و تصمیم گیری نیز می باشند . در سازمان های مکانیکی این سیستم ها به صورت کاملأ یکنواخت عمل می کنند ، ولی در سازمانهای ماتریسی و ارگانیکی این سیستم ها به صورت موقت عمل می کنند و جریان های مستقل دارند .

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید