کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مفاهیم اولیه رفتار سازمانی

raftar-sazmani11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم اولیه رفتار سازمانی”

مفاهیم اولیه رفتار سازمانی

اسلاید 1: مفاهیم رفتار سازمانینام استاد/راهنمانام نویسندگان را بنویسید

اسلاید 2: Organization: an organized group of people with a particular purpose, such as a business or government سازمان: گروه سازمان یافته ای از افراد با هدف خاص، مانند مشاغل یا بخش دولتی

اسلاید 3: شرکت سهامی: شرکت سهامی بزرگ‌ترین نوع سازمان‌های تجاری در جهان است. شخصیت حقوقی شرکت سهامی، مستقل از مالکان آن است و بسیاری از امتیازات و حقوق و تعهدات یک شخصیت حقیقی را دارد. مثلاً می‌تواند با نام خود وام بگیرد یا اقدام به خرید دارایی کند. می‌تواند علیه دیگران، اقامه دعوا کند، همچنین می‌تواند با سایر افراد قرارداد منعقد کند. حتی می‌تواند مالک شرکت تضامنی یا سهامی دیگر باشد. تأسیس شرکت سهامی دشوار و زمان‌بر است و مستلزم تهیه گواهینامه تأسیس شرکت و اساسنامه است. در شرکت‌های سهامی سهامداران و مدیران به دو گروه مجزا تقسیم می‌شوند. سهامداران اعضای هیئت‌مدیره را انتخاب می‌کنند و این اعضا هم مسئول انتخاب مدیران هستند. مدیران وظیفه دارند شرکت را در جهت منافع سهامداران اداره کنند. مهم‌ترین جنبه یک شرکت سـهامی مسئولیت محدود مالکان و سهامداران آن است، این یعنی سهامدران شرکت شخصاً به‌اندازه سرمایه خود در شرکت، مسئولیت بدهی ها و تعهدات مالی شرکت هستند و نه بیشتر. Corporate: relating to a large company or group

اسلاید 4: Company: a commercial business/an organization that sells goods or services in order to make money شرکت/کارخانه: به معنای یک شخصیت حقوقی انجمن یا بنگاه تجارت است که توسط گروهی از افراد تشکیل میشود. بنابر مفهومی که از قانون تجارت استنباط می‌شود، شرکت قراردادی است که بر اساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می‌کنند .

اسلاید 5: Factory: a building or set of buildings where products are manufacturedکارخانه: ساختمان یا گروهی از ساختمانها که در آن کالاها به طور عمده توسط ماشین تولید یا مونتاژ می شوند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید