پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

مفاهیم کلی مرتبط با روش های مراقبتی اطفال

rovsh-hai-moraghbti-atfal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم کلی مرتبط با روش های مراقبتی اطفال”

مفاهیم کلی مرتبط با روش های مراقبتی اطفال

اسلاید 1: مفاهیم کلی مرتبط با روش های مراقبتی اطفال

اسلاید 2: آمادگی جهت روش های تشخیصی و درمانیپیشرفت های تکنولوژی و تغییرات در مراقبت بهداشتی این امکان را به وجود آورده است که بسیاری از پروسیجرهای کودکان در عرصه های مختلف انجام گیرد.اکثر پروسیجرها تجربیات دردناک و حاکی از تنش را برای کودکان و والدین آنها به وجود می آورد.در اکثر پروسیجرها بعد اصلی مراقبت آمادگی روانی کودک و خانواده است.هر چند که بعضی از پروسیجرها نیاز به تجویز مسکن دارند.

اسلاید 3: آمادگی روانیآمدگی کودکان برای پروسیجرها سبب کاهش اضطراب شده، همکاری آنان را تشویق کرده و حس تسلط را در مواجهه با یک رویداد بالقوه تنش زا به وجود می آورد.شیوه های آمادگی ممکنست رسمی مثل آمادگی گروهی برای بستری شدن در بیمارستان باشد.اکثر راهکارهای آمادگی مورد استفاده توسط پرستاران غیر رسمی بوده که شامل فراهم کردن اطلاعات حول و حوش تجربه و در جهت پروسیجرهای تنش زا و دردناک سوق داده می شود.اصول عمومی جهت آماده کردن کودکان برای پروسیجرها توضیح داده شود و اصول اختصاصی مربوط به سن که نیازهای تکاملی و توانایی های شناختی آنان را در نظر می گیرد در این بحث ارائه خواهد شد.

اسلاید 4: پرستاران باید خلق و خوی کودک، راهکارهای سازشی موجود و تجربیات قبلی در اختصاصی کردن فرایند آمادگی را در نظر بگیرند.کودکان حواس پرت و بیش فعال و همچنین کودکان با پیشرفت آهسته ممکنست نیازمند جلسات اختصاصی باشند.برای کودک فعال کوتاهتر و کودک خجول آهسته تر.کودکانی که به خوبی سازش می یابند ممکنست نیاز به تاکید بیشتر در استفاده از مهارتهای موجود در خود شوند مثل تنفس، شمارش ارقام، فشردن دستکودکان از نظر پویایی اطلاعات متفاوت هستند. برخی فعال در پی جمع آوری اطلاعات و برخی خودداری کننده از کسب آنپرسش از کودکان بزرگتر در مورد تمایلاتشان از نظر سطح اطلاعات اهمیت دارد.کشیدن نقاشی در آماده کردن کودکان برای پروسیجرها کمک می کند.

اسلاید 5: زمان دقیق آمادگی برای یک پروسیجر نسبت به سن کودک و نوع پروسیجر متفاوت است.هر چقدر کودک کوچکتر باشد توضیحات باید نزدیکتر به پروسیجر واقعی داده شود تا از تخیلات بی مورد و نگرانی جلوگیری شود.برای پروسیجرهای پیچیده، ممکنست زمان بیشتری برای جذب اطلاعات بخصوص در کودکان بزرگتر لازم باشد.در مورد تزریق می توان توضیح را بلافاصله قبل از پروسیجر در همه سنین داد، ولی آمادگی برای جراحی ممکنست روز قبل برای کودکان کوچکتر و چند روز زودتر در کودکان بزرگتر انجام گیرد.

اسلاید 6: برقراری اعتماد و تامین حمایتپرستاری که جهت ارتباط مثبت با کودک زمانی را صرف کرده و این نوع ارتباط را با کودک برقرار کرده است راحت تر همکاری او را کسب خواهد کرد.اولین ملاقات با کودک نباید پروسیجر دردناکی را در بر گیرد و ایده آل است ابتدا روی کودک سپس روی توضیحات پروسیجر تمرکز نمود.اگر ارتباط بر اساس اعتماد پایه ریزی شود، کودک، پرستار را با فعالیت های مراقبتی ارتباط می دهد، کسی که آرامش و لذت را کثر اوقات به ارمغان می آورد نه کسی که ناراحتی و تنش را به همراه دارد.

اسلاید 7: حضور والدین و حمایتکودکان نیاز به حمایت در جریان پروسیجرها دارند و برای کودکان کوچک مهمترین منبع حمایت والدین می باشند.آنها امنیت ایمنی و آرامش را تامین می کنند.اختلاف نظر در مورد نقش والدین در حین پروسیجر را باید در نظر داشت.به هرحال حضور والدین ترجیح داده می شود بدلیل اینکه می تواند اضطراب کودک و خودشان را کاسته و نیاز به مسکن را کم کند.تمایلات والدین برای کمک و تمایلات کودک از نظر حضور والدین باید بررسی شود.

اسلاید 8: ارائه توضیحپیش از انجام پروسیجر، پرستار باید در مورد اینکه چه چیزی انجام خواهد شد و نحوه همکاری آنان توضیح دهد.توضیحات باید کوتاه، ساده و مناسب سطح درک کودک باشد.تزریق: وارد کردن دارو در زیر پوستورم: پف کردگیبرانکارد: تخت چرخ داراجازه دادن به کودک که به وسایل واقعی مثل فشار سنج.... دست بزند و آشنایی پیدا کند و اضطراب وی در خصوص تهدید کاهش یابد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید