سایر تحقیق و پژوهش

مقایسه خودروهای هیبریدی با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی

khodro2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقایسه خودروهای هیبریدی با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی”

مقایسه خودروهای هیبریدی با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی

اسلاید 1: مقایسه خودروهای هیبریدی با خودروهای دارای موتور احتراق داخلیارائه:

اسلاید 2: بررسى علت كاهش مصرف سوخت خودروهاى هيبريد در مقايسه با خودروهای احتراق داخلیابتدا بررسى و تحليل در مورد دلايل افزايش مصرف سوخت در خودرو احتراقى معمولى در شرايط مختلف حركت ارائه خواهد شد. سپس ميزان مصرف و توليد انرژى به صورت عددى و با انتگرال گيرى از منحنى توان زمان اجزاء محركة اصلى در يک خودرو هيبريد ساخته شد در شركت Volvo در مدت 50، ثانيه از حركت آن محاسبه مى شود. آنگاه با استفاده از ضرايب بازده اجزاء سيستم، ميزان مصرف انرژى و توان متوسط مصرفى در يک خودرو هيبريد و يک خودرو احتراق داخلى معادل با آن به روش شبيه سازى به دست مى آيد و ميزان مصرف انرژى و توان متوسط دوسيستم باهم مقايسه مى شوند.

اسلاید 3: تشریح سیستم هیبرید نمونهاجزاء اصلى سيستم هيبريد سرى ک در كاميون هيبريد ساخت شركت Volvo به كار رفته در شكل (5 الف( نشان مى دهد موتور ديزل 154Kw كه با ژنراتور سه فاز سنكرون مغناطيس دائم كوپل شده است، وظيفه توليد انرژي الكتريكى را در سيستم بر عهده دارد. انرژى توليد شده يا مستقيماً به مجموعة موتور كنترلر الكتريكى كه با چرخها كوپل شده است فرستاده مى شود و يا در مجموعة زوج باتريها ذخيره مى شود و در واقع مورد نياز براى شتاب گيرى و يا زمانهاى خاموشى مجموعة موتور ژنراتور براى تأمين انرژى الكتريكى محركة خودرو مورد استفاده قرار مى گيرد.به طورى كه در شكل (5-2) ديده مى شود نحوه عملكرد و ميزان فلوى انرژى در هر جزء از سيستم توسط واحدى به نام vmu كنترل مى شود. در واقع استراتژى كنترل توسط اين واحد بر سيستم اعمال مى شود. اجزاء اين سيستم هيبريد و محل آنها در شكل (5 ب) آمده است.

اسلاید 4:

اسلاید 5: اجزا و محل نصب آنها در كاميون هيبريدى Volvo FL6

اسلاید 6: منحنى توليد و مصرف توان در اجزاء سيستم را در مدت 150 ثانيه از كار آن نشان مى دهد. در اين شكل منحنى شمارهء2 يا (pedS) ميزان توان مصرفى و يا توليد توسط مجموعة موتور اينورتر 6 منحنى شماره 2 يا (pgen)توان توليد شده توسط مجموعة موتور ديزل ژنراتور، منحنى شماره3 ميزان توان داده شده به مجموعة باتريها يا گرفته شده از آنها بر حسب كيلو وات و منخنى شماره، ميزان سرعت نقليه بر حسب كيلو متر بر ساعت است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید