کسب و کار مدیریت و رهبری

مقدمه ای بر اسکرام

Scrum

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقدمه ای بر اسکرام”

مقدمه ای بر اسکرام

اسلاید 1: مقدمه ای بر اسکرام<مسعود بهرامی><تاریخ>

اسلاید 2: <شما><تاریخ>ارائه کننده:مقدمه ای بر اسکرام

اسلاید 3: ما در حال از دست دادن قانون “relay race” هستیمHirotaka Takeuchi and Ikujiro Nonaka, “بازی جدید توسعه محصول جدید”, Harvard Business Review, January 1986.“قانون relay race در توسعه محصول... ممکن است با اهداف بیشترین سرعت و انعطاف پذیری در تناقض باشد. بجای, داشتن یک رویکرد جامع یا راگبی—جایی که یک تیم تلاش می کند به فاصله ای به عنوان یک واحد برود، و توپ را به عقب و جلو ببرد —،ممکن است نیاز های رقابتی امروزی, بصورت بهتری به خدمت گرفته شود.”

اسلاید 4: اسکرام یک فرآیند اجایل است، که به ما اجازه می دهد به ارائه بالاترین ارزش کسب و کار در کمترین زمان تمرکز کنیم.همچنین اجازه می دهد به ما که به سرعت و مکررا به بازرسی نرم افزار کاری واقعی بپردازیم.( هر دو هفته تا یک ماه)کسب و کار اولویت ها را تعیین می کند. تیم های خود سازماندهی که بهترین روش انتقال بالاترین اولویت های ویژگی های محصول را تعیین می کند.هر دو هفته تا یک ماه، هرکس می تواند نرم افزار کاری واقعی را ببیند و تصمیم به انتشار آن به عنوان چیزی که هست، یا ادامه به بهبود آن به عنوان یک اسپرینت دیگربگیرد.اسکرام در 100 کلمه

اسلاید 5: منشاء اسکرامJeff SutherlandInitial scrums at Easel Corp in 1993IDX and 500+ people doing ScrumKen SchwaberADMScrum presented at OOPSLA 96 with SutherlandAuthor of three books on ScrumMike BeedleScrum patterns in PLOPD4Ken Schwaber and Mike CohnCo-founded Scrum Alliance in 2002, initially within the Agile Alliance

اسلاید 6: اسکرام بوسیله ی شرکت های زیادی استفاده شده است از جمله:MicrosoftYahooGoogleElectronic ArtsHigh Moon StudiosLockheed MartinPhilipsSiemensNokiaCapital OneBBCIntuitIntuitNielsen MediaFirst American Real EstateBMC SoftwareIpswitchJohn DeereLexis NexisSabreSalesforce.comTime WarnerTurner BroadcastingOce

اسلاید 7: اسکرام برای موارد زیر استفاده شده است:نرم افزار تجاریتوسعه در خانهتوسعه قراردادپروژه های هزینه ثابتبرنامه های مالیبرنامه های کاربردی گواهیISO 9001سیستم های جایابی شدهسیستم های 247x با 99.999٪ آپ تایم مورد نیازJoint Strike Fighterتوسعه بازی های تصویریFDA تایید شده، سیستم زندگی بحرانینرم افزارکنترل ماهواره ایوب سایت هانرم افزار دستیگوشی های موبایلبرنامه های کاربردی سوئیچینگ شبکهکاربردهای ISV برخی از بزرگ ترین برنامه های کاربردی در حال استفاده

اسلاید 8: ویژگی هاتیم های خود سازماندهپیشرفت محصول در یک سریهای ماهانه «اسپرینتنیازمندی ها به عنوان اقلام یک لیست “بک لاگ محصول” در نظر گرفته می شوند.هیچ شیوه مهندسی خاص تجویز می شوند.استفاده از قوانین مولد برای ایجاد یک محیط چابک برای تحویل پروژهیکی از فرآیندهای اجایل

اسلاید 9: بیانیه اجایل، بیانیه ای از ارزش هافرآیند و ابزار هاافراد و تعامل هافراتر ازدنبال کردن یک طرحپاسخ به تغییرفراتر از منبع: www.agilemanifesto.orgمستند سازی جامعنرم افزار کاریفراتر ازمذاکره قراردادهمکاری با مشتریفراتر از

اسلاید 10: سطح اختلالات پروژهسادهترکیب( پیچیده)بی نظمیبغرنجتکنولوژینیازمندی هادور از قراردادنزدیک به قراردادنزدیک به اطمیناندور از اطمینانمنبع: Strategic Management and Organizational Dynamics by Ralph Stacey in Agile Software Development with Scrum by Ken Schwaber and Mike Beedle.

اسلاید 11: اسکراملغوبسته بندی کردن هدیهبرگشتاسپرینت2-4 هفته ایبرگشتاسپرینت هدفبک لاگ اسپرینتافزایش بالقوه قابلیتقابلیت حمل محصولبک لاگ محصولکوپون هابسته بندی کردن هدیهکوپون هالغو24 ساعته

اسلاید 12: قرار دادن آن، با همعکس در آدرس زیر قابل دسترسی است:www.mountaingoatsoftware.com/scrum

اسلاید 13: اسپرینت هاپروژه های اسکرام پیشرفت را در مجموعه های از “اسپرینت ها” ایجاد می کنند.مشابه تکرارهای eXtreme Programingبطور معمول بازه های زمانی،2-4 هفته ای یا تقویم ماهیانه می باشد.مدت زمان ثابت، منجر به ریتم بهتر می باشد.محصول در حین اسپرینت طراحی، کد نویسی و تست می شود.

اسلاید 14: توسعه های متوالی در متقابل متداخلمنبع: “The New New Product Development Game” by Takeuchi and Nonaka. Harvard Business Review, January 1986.بجای انجام دادن کامل هر مرحله در یک زماناسکرام بخشی از تمام مراحل را در یک زمان انجام می دهدنیازسنجی هاطراحیکدتست

اسلاید 15: هیچ تغییری حین یک اسپرینت وجود نداردمدت زمان برنامه ریزی اسپرینت حول مدت زمانی که شما می توانید تغییرات یک اسپرینت را نگه دارید می باشد. تغییر

اسلاید 16: چارچوب اسکراممالک محصولاسکرام مسترتیمنقش هابرنامه ریزی اسپرینتمرور اسپرینتبازنگری اسپرینتجلسات روزانه اسپرینتجلساتبک لاگ محصولبک لاگ اسپرینتBurndown نموداراثرات

اسلاید 17: چارچوب اسکرامبرنامه ریزی اسپرینتمرور اسپرینتبازنگری اسپرینت جلسات روزانه اسپرینتجلساتبک لاگ محصولبک لاگ اسرینتBurndown نموداراثراتمالک محصولاسکرام مسترتیمنقش ها

اسلاید 18: مالک محصولتعریف مشخصات محصولتصمیم گیری در مورد تاریخ انتشار و محتوامسئول سودآوری محصول (ROI) می باشد.اولویت بندی ویژگی ها با توجه به ارزش بازارتنظیم ویژگی ها و اولویت های هر تکرار، به عنوان مواردی که مورد نیاز استقبول یا رد نتایج کار

اسلاید 19: اسکرام مسترنشان دهنده مدیریت پروژهمسئول وضع ارزش ها و شیوه های اسکرامحذف موانعاطمینان حاصل شود که تیم کاملا کاربردی و سازنده استفعال کردن همکاری نزدیک در تمام نقش ها و عملیاتسپر تیم در مقابل دخالت خارجی

اسلاید 20: تیمبطور معمول 5 تا 9 نفرمیان عملیاتی:برنامه نویسان، تست کننده ها، طراحان تجربه کاربر، و غیره.اعضا باید تمام وقت باشندممکن است استثنا باشد (به عنوان مثال، مدیر پایگاه داده)

اسلاید 21: تیمتیم ها خود سازمانده می باشنددر حالت ایده آل، بدون عنوان و اسم می باشند؛ اما با احتمال کم نیز ممکن است داشته باشند.اعضای تیم فقط باید دربین اسپرینت ها تغییر کنند.

اسلاید 22: مالک محصولاسکرام مسترتیمنقش هاچارچوب اسکرامبک لاگ محصولبک لاگ اسرینتBurndown نموداراثراتبرنامه ریزی اسپرینتمرور اسپرینتبازنگری اسپرینتجلسات روزانه اسپرینتجلسات

اسلاید 23: جلسات برنامه ریزی اسپرینتاولویت های اسپرینتتجزیه و تحلیل و ارزیابی بک لاگ محصولانتخاب هدف اسپرینتبرنامه ریزی اسپرینتتصمیم گیری درباره چگونگی رسیدن به هدف اسپرینت( طراحی)ایجاد بک لاگ اسپرینت( وظایف) از اقلام بک لاگ محصول (داستان های مشتری، ویژگی ها)برآورد بک لاگ اسپرینت بر اساس ساعتهدف اسپرینتبک لاگ اسپرینتشرایط کسب و کارظرفیت تیمبک لاگ محصولتکنولوژیمحصول فعلی

اسلاید 24: برنامه ریزی اسپرینتتیم ها اقلامی از بک لاگ محصول که متعهد به تکمیل آن هستند را انتخاب می کندبک لاگ اسپرینت ایجاد می شودوظایف مشخص شده و هرکدام تخمین زده می شوند( 1 تا 16 ساعت)همکاری، به تنهایی توسط اسکرام مستر انجام نمی شودطراحی در سطح بالا در نظر گرفته می شودبه عنوان یک برنامه ریز تعطیلات، من می خواهم عکس هایی از هتل ها را مشاهده کنم.کد لایه وسط (8 ساعت)کد رابط کاربر (4)نوشتن آزمون ویژگی ها(4)کد کلاس foo (6)روز رسانی آزمون های عملکرد(4)

اسلاید 25: جلسات روزانه اسکرامپارامترهاروزانه15 دقیقه ایایستادهبرای حل مسئله نمی باشندتمام افراد درگیر دعوت می شوندتنها اعضای تیم، اسکرام مستر، و صاحب محصول می توانند صحبت کننددر جلوگیری از دیگر جلسات غیر ضروری کمک می کند

اسلاید 26: هرکس به سه سوال پاسخ می دهداین وضعیت ها برای اسکرام مستر نمی باشد.آنها تعهداتی در قبال هم تیمی ها هستنددیروز چه کاری انجام داده اید؟1امروز چه کاری انجام می دهید؟2آیا مانعی بر سر راه شما وجود دارد؟3

اسلاید 27: مرور اسپرینتتیم توضیح می دهد چه چیزی در حین اسپرینت انجام شده است.به طور معمول بصورت یک دمو از ویژگی های جدید و یا نمایش معماری پایه و اساسی می باشد.غیر رسمیقاعده زمان آمادگی 2 ساعتهاسلایدی وجود نداردتمام تیم شرکت می کننددعوت از تمام ذینفعان

اسلاید 28: بازنگری اسپرینتبصورت دوره ای نگاهی می اندازد به چیزی که هست و کار نمی کندبطور معمول 15 تا 30 دقیقهپس از هر اسپرینت انجام می شودتمام اعضای تیم شرکت می کننداسکرام مسترمالک محصولتیماحتمالا مشتری و دیگران

اسلاید 29: شروع / توقف / ادامهتمام تیم جمع شده و درباره چیزی که قرار است انجام دهند بحث می کنند:شروع به انجام کارتوقف کارادامه انجام کاراین تنها یکی از روش های بسیارزیاد؛ برای انجام بازنگری اسپرینت می باشد

اسلاید 30: مالک محصولاسکرام مسترتیمنقش هاچارچوب اسکرامبرنامه ریزی اسپرینتمرور اسپرینتبازنگری اسپرینتجلسات روزانه اسپرینتجلساتبک لاگ محصولبک لاگ اسرینتBurndown نموداراثرات

اسلاید 31: بک لاگ محصولنیازمندی هالیستی از تمام کارهای مورد نظر در پروژهدر حالت ایده آل طوری بیان شده که هر یک از موارد دارای ارزش برای کاربران یا مشتریان محصول, می باشداولویت بندی شده بوسیله مالک محصولاولویت بندی مجدد در آغاز هر اسپرینتاین بک لاگ محصول است

اسلاید 32: یک نمونه از بک لاگ محصولآیتم بک لاگتخمین3به کاربر مهمان اجازه رزرو را می دهد5به عنوان کاربر مهمان من می خواهم، یک رزرو را لغو کنم3به عنوان کاربر مهمان من می خواهم، تاریخ های رزرو را تغییر بدهم8به عنوان کارمند هتل، من می توانم گزارش RevPAR را اجرا کنم (درآمد هر اتاق موجود)8بهبود مدیریت و کنترل خطاها30....50...

اسلاید 33: اسپرینت هدفبیانیه ای کوتاه، که کار روی چه چیزی در حین اسپرینت تمرکز می کندنرم افزار پایگاه داده سرویس های مالیعلوم زندگیپشتیبانی ویژگی های لازم برای مطالعات ژنتیک جمعیت.پشتیبانی شاخص های فنی بیشتر از شرکت ABC با زمان واقعی و جریان داده ها.ایجاد نرم افزار اجرایی بر روی SQL Server و هم چنین Oracle

اسلاید 34: مدیریت بک لاگ اسپرینتافراد برای انجام انتخاب های خود ثبت نام می کنندکار هرگز تخصیص داده نمی شودکارهای تخمین زده شده؛ بصورت روزانه بروز باقی می مانند

اسلاید 35: مدیریت بک لاگ اسپرینتهر عضو تیم می تواند بک لاگ اسپرینت را اضافه، حذف و یا تغییر بدهدکار برای بوجود آمدن اسپرینتاگر کار مشخص و واضح نیست، آیتم های بک لاگ اسپرینت را با زمان بیشتری تعریف کنید، و بعدا آنرا بشکنیدبروز رسانی کار باقی مانده، بیشتر متدوال می باشد

اسلاید 36: یک بک لاگ اسپرینتوظیفهکدنویسی ظاهر کاربرکدنویسی لایه میانیآزمایش میان افزارنوشتن Help آنلایننوشتن کلاس fooدوشنبه8168128سه شنبه412168چهارشنبهپنچشنبه41184جمعه88افزودن لاگ کننده خطا8101688

اسلاید 37: نمودار burndown اسپرینتHours

اسلاید 38: ساعت403020100دوشنبهسه شنبهچهارشنبهپنچشنبهجمعهوظیفهکدنویسی ظاهر کاربرکدنویسی لایه میانیآزمایش میان افزارنوشتن Help آنلایندوشنبه816812سه شنبهچهارشنبهپنچشنبهجمعه4121671181016850

اسلاید 39: مقیاس پذیریبطور معمول، تیم های فردی 2 ± 7 نفر هستندمقیاس پذیری از؛ تیمی از تیم ها؛ می آیدعوامل موثر در مقیاس پذیرینوع برنامه کاربردیاندازه تیمپراکندگی تیممدت زمان پروژهاسکرام بر روی چندین پروژه با بیش از 500 نفر مورد استفاده قرار گرفته است

اسلاید 40: مقیاس پذیری از طریق اسکرامی، از اسکرام ها

اسلاید 41: اسکرامی، از اسکرام ها، از اسکرام ها

اسلاید 42: به کجا باید رفت؟www.mountaingoatsoftware.com/scrumwww.scrumalliance.orgwww.controlchaos.comscrumdevelopment@yahoogroups.com

اسلاید 43: لیست مطالعه اسکرامAgile and Iterative Development: A Manager’s Guide by Craig LarmanAgile Estimating and Planning by Mike CohnAgile Project Management with Scrum by Ken SchwaberAgile Retrospectives by Esther Derby and Diana Larsen

اسلاید 44: لیست مطالعه اسکرامAgile Software Development Ecosystems by Jim HighsmithAgile Software Development with Scrum by Ken Schwaber and Mike BeedleScrum and The Enterprise by Ken SchwaberSucceeding with Agile by Mike CohnUser Stories Applied for Agile Software Development by Mike Cohn

اسلاید 45: اعلان کپی رایتشما در موارد زیر آزاد هستید:اشتراک، کپی، توزیع و انتقال اثرتلفیق―برای انطباق اثرتحت شرایط زیرمجوز. شما باید اثر را به شیوه ای که مولف یا مجوز تعیین کرده است، مذین نمایید( اما نه به شیوه ای که به نظر برسد آنها شما را برای استفاده از این اثر تشویق و حمایت کرده اند) هیچ چیز در این مجوز حقوق اخلاقی نویسنده را مختل و یا محدود می کند.جهت اطلاعات بیشتر ببینید http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

اسلاید 46: اطلاعات تماسیارائه بوسیله: Mike Cohnmike@mountaingoatsoftware.comwww.mountaingoatsoftware.com(720) 890-6110 (office)شما می توانید این (و یا هر اسلاید) را حذف نمایید، اما باید منبع در جایی در ارائه شما قرار گیرد. از نام و یا لوگوی شرکت( به عنوان مثال بالا سمت چپ)، استفاده کنید یا یک اسلاید قرار دهید که بگوید قسمتی( یا همه) ارایه شما از منبع آمده است. تشکر

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید