کسب و کار فروش و بازاریابی

مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری – فصل هشتم

rovsh-thghigh2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 35 اسلاید دارای 35 اسلاید-کاملا استاندارد-قابل ویرایش-دربرگیرنده تمامی مطالب فصل به صورت خلاصه-
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
989 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری – فصل هشتم”

مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری – فصل هشتم

اسلاید 1: فصل هشتمطرح تحقیق اقدام پژوهی

اسلاید 2: نگارنده: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی شماره دانشجویی : استادمربوطه :

اسلاید 3: هدف اقدام پژوهی و ضرورت انجام آناقدام پژوهی را می توان، درزمره روش های کمی تحقیق و نیز ،روش های کیفی تحقیق دسته بندی کرد. درصورتی که داده های مورد نیاز ، به صورت کلامی یا با استفاده ازتصویر و امثال آن گردآوری شود اقدام پژوهی دردسته تحقیق کیفی قرار می گیرد . دراینجا روش اقدام پژوهی به شیوه کیفی موردبحث قرارمی گیرد.

اسلاید 4: ازجمله ویژگی های اقدام پژوهی آن است که ،هرفرد علاقمند به امرپژوهش می تواند این روش را درحیطه تخصصی خودبرای شناخت ورفع مسائل مبتلابه محیط شغلی خود، به طور انفرادی یا گروهی به کاربرد. این نوع تحقیق بازخورد لازم را برای بهبودعملکرد واحدها به ویژه واحدهای آموزشی، فرایندهای یاددهی-یادگیری و نیز ارزیابی آموخته ها فراهم می آورد.

اسلاید 5: یکی از مزیت های اقدام پژوهی آن است که، پژوهشگر براساس نتایج به دست آمده می تواند تعدیل یا تغییر لازم را بلافاصله به عمل آورد . در اقدام پژوهی، معمولا پژوهشگرخود به موقعیت نامعین پی برده ، و به عنوان پژوهشگر نقش اصلی درفرایند پژوهش را برعهده میگیرد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید