سایر آموزش

منظومه شمسی

manzoomeh-shamsi2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “منظومه شمسی”

منظومه شمسی

اسلاید 1: تهیه کننده :صدرامرادیدانستنی های منظومه ی شمسی

اسلاید 2: منظومه ی شمسی: درمنظومه ی شمسی8سیاره وجود داردکه به دور خورشید می چرخند.این سیاره ها به نام های:عطارد- زهره- زمین- مریخ- مشتری- زحل- اورانوس ونپتون هستند . هریک از این سیاره ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. هرکدام از این سیاره ها در مدار خاص خود حرکت می کنندوبه همین خاطر به هم بر خورد نمی کنند. این سیاره هابه دور خورشیدوبه دورخود می چرخند . زمان این چرخش ها فرق دارد. هر چه سیاره ها به خورشید نزدیک تر باشند سریع تر به دور خورشیدو هرچه دورترباشند دیر تر به دور خورشید می چرخند.

اسلاید 3: خورشید: خورشید نزدیک ترین ستاره به زمین است. خورشیدبزرگ ترین وپاک ترین وبی پایان ترین منبع نور است وبه سیاره های دیگر گرما می رساند.سیاره هایی که به خورشید نزدیک تر اند گرم وآنهایی که دور تراند سرد ترهستنند.سیاره ها به دور خورشیدودر مدار های مختلف می چرخند وسال را به وجود می آورند. سال هر سیاره با هم متفاوت است.خورشید یک ستاره است ،چون که از خود نور دارد .

اسلاید 4: عطارد:عطاردکوچکترین و اولین سیاره ی منظومه شمسی می باشد . سال عطاردی 88 روز است .به دلیل گردش آرام این سیاره به دور خود شبانه روز این سیاره350 روز است. زندگی در این سیاره غیر ممکن است، چون این سیاره بسیار گرم است. هیچ انسانی نتوانسته پای خود را بر روی این سیاره بگذارد، چون در روز ها دمای این سیاره حدود چهارصد درجه ی سانتیگراد و در شب ها حدود شصت درجه زیر صفر است !

اسلاید 5: زهره : زهره یا ناهید دومین سیاره ی منظومه ی شمسی است . این سیاره هر 224 روز دور خورشید می چرخد . 243 روز طول می کشد تا زهره یکبار به دور خود بچرخد . سیاره ی زهره را می توانتیم گاهی قبل از طلوع وبعد از غروب خورشید در آسمان به درخشش خاصی مشاهده کنیم . زهره به زمین نزدیک است ونور خورشید را بازتاب می کند. این سیاره داغ ترین سیاره ی منظومه ی شمسی است .

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید