صفحه 1:
۳ rer) ‏ی ل‎ rer Ble ‏مدرس: آقای دكتر نيلى‎ ظريفه محبى

صفحه 2:
ادواع 3 كمرق مهارتهاى ذهنى راهبردهای شناختی ۳ مهارتهای حرکتی

صفحه 3:

صفحه 4:
777 يقد ال ‎Ee‏ ا ا سم ييه میزاستاد خاک رس الا ۰ ۳ ار مشیرم است ‎[0 el ew nivca ad) (els) te ut ta on a 1 V Ei espe. 1) UM Dene A Ene gt ‏مثل تشخیص مهره داران پستاندار از دیگر مهره داران

صفحه 5:
) نمونه ها / مصداا ‎on‏ نمونه ها بزیر مجموعه ای از یک ‎ST‏ هر مورد از داده ها یا اطلاعات داراى جدود و شعير جد ‎١‏ ei ۳ ۳ ۳۳۳ ۳ ۱ ااا ۱ ee ‏نمونه منفی‎ )۶ نمونه ای است که فاقد توف تس ری رس

صفحه 6:
خاعده اه ۰ ارتباط دادن صحيح جند مفهوم با هم مى توان اصل يا قاعده هابى را استنباط كردكه معنى تازه ای به انها داده و قوانین و اصول را بوجود می آورد بنابراین مفهوم آموزی مقدمه قاعده اور =b SUR ane ata ate=b+d eee ۸۰۲ -۰

صفحه 7:
Fae 2 .+ ,8 ‏«انبساط»,‎ ‏آن‌ها معانی تازه‌ای درست‎ > آفریده شدن, «حرارت». مفهوم هستند كه از اجتماع - 0 bere chp ob re 1 a ‏در آنل‎ es

صفحه 8:
‎aaa‏ لاعده آقوری. ‏لین روش معلم به ذکر قاعده ها و دستورات اکتفا م ی کت وسعی دارد که پس از توضیحلتی کوتاه قاعده ها را به دلنش آموزان انتقال دهد ‏ایراد عمده لین روش لن است که به محصلین مجال تفگر را نمی دهد. مفاهیم ریاضی طی پروسه و فرآیندی زد اد ۱ أبد ‏ابن روش براق عورش سس سس سس ‎en Creyern eae ab ies nena‏ 1 قواعد را ياد تكرقتة انا و لذل در فرانوش ‎ee ee‏ رغبتي انشان نم دهده ‎ ‏ا ل ‏قدیم پدین روش باه حاد ب ۱ ‏در آموزش هاى فشرده تيز غالباً روش فاعَده ‎<١ ١ [2 ٠.1‏ دشن محصلين از قواعد مختلف و متنوع ‎cere rer eye eee eee‏ ا 0 ‎a ade eC ee ere eae ne Sie‏ لد ‎

صفحه 9:
ا «(انواع مواد:مایع.جامده.گاز) سر (مایعات) (شکل ظرف را به خود می گیرد)

صفحه 10:
لل ل 00 0 بد ‎١‏ **طبقه بندى مفهوم تعرينى ‏** قاعده آموزی ‏ده با ‎Cal‏ قاعده ‏قاعده بر ترا ‏تس

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان