صفحه 1:
۳ rer)
ی ل rer Ble
مدرس: آقای دكتر نيلى
ظريفه محبى
صفحه 2:
ادواع 3 كمرق
مهارتهاى ذهنى
راهبردهای شناختی
۳
مهارتهای حرکتی
صفحه 3:
صفحه 4:
777 يقد ال
Ee ا ا سم ييه
میزاستاد خاک رس الا ۰ ۳ ار مشیرم است
[0 el ew nivca ad) (els) te ut ta on a
1 V Ei espe. 1) UM Dene A Ene gt
مثل تشخیص مهره داران پستاندار از دیگر مهره داران
صفحه 5:
) نمونه ها / مصداا on
نمونه ها بزیر مجموعه ای از یک ST
هر مورد از داده ها یا اطلاعات
داراى جدود و شعير جد ١
ei ۳
۳ ۳۳۳ ۳
۱ ااا ۱
ee
نمونه منفی )۶
نمونه ای است که فاقد
توف تس ری رس
صفحه 6:
خاعده اه ۰
ارتباط دادن صحيح جند مفهوم با هم مى توان اصل يا قاعده هابى را استنباط كردكه معنى
تازه ای به انها داده و قوانین و اصول را بوجود می آورد بنابراین مفهوم آموزی مقدمه قاعده
اور
=b SUR ane ata
ate=b+d
eee
۸۰۲ -۰
صفحه 7:
Fae
2 .+ ,8 «انبساط»,
آنها معانی تازهای درست
> آفریده شدن, «حرارت».
مفهوم هستند كه از اجتماع -
0 bere chp ob re
1 a در آنل es
صفحه 8:
aaa لاعده آقوری.
لین روش معلم به ذکر قاعده ها و دستورات اکتفا م ی کت وسعی دارد که پس از توضیحلتی کوتاه قاعده ها را
به دلنش آموزان انتقال دهد
ایراد عمده لین روش لن است که به محصلین مجال تفگر را نمی دهد. مفاهیم ریاضی طی پروسه و فرآیندی
زد اد ۱
أبد
ابن روش براق عورش سس سس سس
en Creyern eae ab ies nena 1
قواعد را ياد تكرقتة انا و لذل در فرانوش ee ee رغبتي انشان نم دهده
ا ل
قدیم پدین روش باه حاد ب ۱
در آموزش هاى فشرده تيز غالباً روش فاعَده <١ ١ [2 ٠.1 دشن محصلين از قواعد مختلف و متنوع
cere rer eye eee eee ا 0
a ade eC ee ere eae ne Sie لد
صفحه 9:
ا «(انواع مواد:مایع.جامده.گاز)
سر (مایعات)
(شکل ظرف را به خود می گیرد)
صفحه 10:
لل ل 00 0
بد
١ **طبقه بندى مفهوم تعرينى
** قاعده آموزی
ده با Cal قاعده
قاعده بر ترا
تس