علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

مهارت های ذهنی، تمیز دادن ها، مفاهیم عینی

tamizdadane_mafahim_eyni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهارت های ذهنی، تمیز دادن ها، مفاهیم عینی”

مهارت های ذهنی، تمیز دادن ها، مفاهیم عینی

اسلاید 1: کاری ازسمانه اسفندیاریاستادمحمدرضا نیلیفصل پنجم

اسلاید 2: مهارت های ذهنی؛ تمیز دادن ها، مفاهیم عینی

اسلاید 3: یادگیری ادارکیافزایش تفکیک اجزا ء محیط برای یادگیری کودک در سالهای نخستین او

اسلاید 4: تمیز آموزی به تفکیک ادراکی در محدوده پنج رسانه صورت می گیرد:اشیاءمکاننمادهارویدادهابازنماییهاادرکات یادگرفته شده اولیهکودک قادر به دستکاری اشیاء و حرکت دادن خود به اطراف استدر کلاس های ابتدایی

اسلاید 5: تمیز آموزی غالبا به جنبه های متمایز اشیاء محرک مربوط می شود ، بدین ترتیب کودک می آموزد به آن ویژگی هایی از اشیاء که به عنوان وجه مشخصه آنها از یکدیگر عمل می کنند پاسخ دهد.تمیز آموزی چیست؟

اسلاید 6: مثالی از تمیز آموزیgجـــیSRمهم این است که پاسخ gرا به gبدهد و نه برای pوq gpqgggآفرینمتاسفممتاسفم

اسلاید 7: تداخل در تمیز آموزیبا افزایش میزان محرک ها، کار تمیز محرک ها از هم دشوار می شود.در چنین شرایطی لازم است تمام حروف از راه تمیز چندگانه از هم تشخیص داده شوند.در تمیز چندگانه شباهت بین محرک ها باعث وقوع خطای تداخل شده و یادگیری دشوارتر می شود.

اسلاید 8: شرایط یادگیری تمیز دادنهاشرایط بیرونیشرایط درونیتمیز دادن به وسیله تقویت تفکیکی آموخته می شود به طوری که کم کم پاسخ فرد به جنبه های نادرست محرک خاموش می شود.توانایی یادآوری و بیان زنجیره های پاسخ متفاوت که برای نشان دادن تمیز ضروری است.

اسلاید 9: یادگیری مفاهیم عینییادگیری مفهوم نوعی بازده یادگیری است که به فرد امکان می دهدکه به اشیاء و رویدادها به عنوان یک طبقه پاسخ دهد.مفهوممفهوم انتزاعیمفهوم عینی

اسلاید 10: از تمیز آموزی تا مفهوم آموزیتمیزشناساییطبقه بندیصوری(رسمی)تشخیص یک شی از نمای متفاوتتوانایی شناسایی مثال های جدیدتوانایی تعریف طبقات اشیا برحسب صفاتشان

اسلاید 11: شرایط مفهوم آموزیشرایط بیرونیشرایط درونیارائه شی محرک همراه با نمونهتعمیم( عرضه نمونه همراه با غیرنمونه های متعددتغییر جنبه های محرک مورد نظر و ارائه آن همرا با غیر نمونه هاتوانایی تمیز چندگانهیادآوری برچسب های کلامی به عنوان متداعیهایی نسبت به جنبه های محرکی که مفهوم را ارائه می کند.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید