علوم انسانی و علوم اجتماعیکودک و نوجوانروانشناسی و روانپزشکی

مهارت های ذهنی، تمیز دادن ها، مفاهیم عینی

صفحه 1:
as

صفحه 2:
JN GIS ‏امختديارى‎ Glan ots) محمد رذا نيله

صفحه 3:

صفحه 4:
oe, یادگیری ادارک افزايش تفکیک اجزا ء

صفحه 5:
5 | ایا ‎aa‏ ادرکات ‎casts aid Sl,‏ اولیه تمد ‎Sige‏ ©“ تفکیک ادراکی ۲ لله كودك قادر به دستكا در محدوده پنچ ‎sea eee‏ جر ‎BS‏ ‏به اطراف است دعر 7 رن 8 در کاس داب

صفحه 6:
محرى مربوط مى شود . بدین ترتیت کودک می آموزد به آن ویژگی هایی از اشیاء که به عنوان وجه مشخصه آنها از یکدیگر عمل می .كنند يا دهد

صفحه 7:
مثالی از تمیز آموزی مهم اين است که ومع 1 1 2 54-5 ® جه له

صفحه 8:
۰ ۸۵06 با افزايش ميزان محرک ها. كار تميز محرک ها از هم دشوار من شود. ‎FG hid‏ در چنین شرایطی لازم است تمام حروف از راه 0 تمیز چندگانه از هم تشخیص داده شوند ‎$f wise jut‏ 808 باعث وقوع فطای تداخل شده ۱۷2 و یادگیری دشوارتر ی شود

صفحه 9:
شرایط یاد گیری تمیز دادنها ‎bul ro‏ ?)9 شرايط بيروشسن توانایی ‎Tk‏ بیان توایی ‏ باداوری نو اه * تمیز دادن به وسیله تقویت زنجیره های پاسخ مات ]| تنکیکی آموعحه می شود به که برای نشان دادن تمیز طوری که کم کم پاسخ فرد به ضروری است. جنبه های نادرست محرک خاموش می شود.

صفحه 10:
یاد گیری مفاهیم عینی یاد گیری مفهوم نوعی بازده یاد گیری است که به فرد امکان می دهد که به اشیاء و رویدادها به عنوان یک طبقه پاسخ دهد. مفهوم ue? 0

صفحه 11:

صفحه 12:
شرایط مفهوم آموزی og? yl pd ‏توانایی تمیز چندگانه‎ یادآوری برچسب های کلامی به عنوان متداعیهایی نسبت به جنبه هاى محر كى كه مفهوم را ارائه مى كند. gy byl wo * ارائه شی محرک همراه با نمونه تعمیم( عرضه نمونه همراه با غیرنمونه های متعدد تفییر جنبه های محرک مورد نظر و ارائه آن همرا با غیر نمونه ها

51,000 تومان