صفحه 1:
as
صفحه 2:
JN GIS
امختديارى Glan
ots)
محمد رذا نيله
صفحه 3:
صفحه 4:
oe,
یادگیری ادارک
افزايش تفکیک اجزا ء
صفحه 5:
5 | ایا aa ادرکات casts aid Sl, اولیه
تمد Sige ©“
تفکیک ادراکی
۲ لله كودك قادر به دستكا
در محدوده پنچ sea eee جر BS
به اطراف است
دعر 7 رن
8 در کاس داب
صفحه 6:
محرى مربوط مى شود . بدین ترتیت کودک
می آموزد به آن ویژگی هایی از اشیاء که به
عنوان وجه مشخصه آنها از یکدیگر عمل می
.كنند يا
دهد
صفحه 7:
مثالی از تمیز آموزی
مهم اين است که ومع 1 1
2 54-5
® جه له
صفحه 8:
۰ ۸۵06
با افزايش ميزان محرک ها.
كار تميز محرک ها از هم دشوار من شود. FG hid
در چنین شرایطی لازم است تمام حروف از راه 0
تمیز چندگانه از هم تشخیص داده شوند
$f wise jut 808
باعث وقوع فطای تداخل شده ۱۷2
و یادگیری دشوارتر ی شود
صفحه 9:
شرایط یاد گیری تمیز دادنها
bul ro ?)9 شرايط بيروشسن
توانایی Tk بیان
توایی باداوری نو اه * تمیز دادن به وسیله تقویت
زنجیره های پاسخ مات ]| تنکیکی آموعحه می شود به
که برای نشان دادن تمیز طوری که کم کم پاسخ فرد به
ضروری است. جنبه های نادرست محرک
خاموش می شود.
صفحه 10:
یاد گیری مفاهیم عینی
یاد گیری مفهوم نوعی بازده یاد گیری است که
به فرد امکان می دهد که به اشیاء و رویدادها به عنوان یک طبقه پاسخ دهد.
مفهوم
ue?
0
صفحه 11:
صفحه 12:
شرایط مفهوم آموزی
og? yl pd
توانایی تمیز چندگانه
یادآوری برچسب های
کلامی به عنوان متداعیهایی
نسبت به جنبه هاى محر كى
كه مفهوم را ارائه مى كند.
gy byl wo
* ارائه شی محرک همراه با نمونه
تعمیم( عرضه نمونه همراه با
غیرنمونه های متعدد
تفییر جنبه های محرک مورد نظر
و ارائه آن همرا با غیر نمونه ها