صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
موزه ملى هنر قرن بيست و يكم '
معروف است در محله فلامينيو و د
شده و در ا 00
واقع ایده ساخت ار ۰ ۰ ۳/۳
وزارت فرهنگ ایتالیا پيشنهاد و ب
شد. در نهایت معماری موزه تون
حديد» طراحى شد و ساد
ل ا
رویکردی میان رشته
cul ou Galjb
2 ساك سه ل A
صفحه 4:
مجموعه که سطح پوششی بالغ بر 00
شهرى رم تركيب شده است. محوطه
ی
كتاب فروشى, و كالرى هايى منتهى مى :
به موزه, نمايش كاه هاى موردى يا ف
صفحه 5:
ام ا ا"
1c ST vy م ا ا ل ا ا 0
slbsil ا 101
ار ا ل ل ل لكالل ابد 8s,
w paris cuol> .22 ل ا 0
استفاده از دیوارها در قامت عناصر فضایی هدایتی است, که
می یرد
صفحه 6:
صفحه 7:
oe ادا ووه
بتنى داكتهايى ايجاد كرده اند كه
سیستم های تاسیساتی مجموعه
موزه را در خود جای می دهند.
|
از نظر تکنیکی و هم از نظر
۱
500
PAs een a كر
ces yee,
ا So) pl re
صفحه 8:
سقف هاى شيشه ايى از بيرون به و, du
ل ا مد ما و
امكان در معرض نور قرار كرفتن ِ
Fey
صفحه 9:
تمام ستون های عمودی حتی سن
.حجم های طره ايى را كنترل
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
۳ نا ۱
صفحه 14:
صفحه 15:
ب ۱ 10
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
aed
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
Secon ROORFUN
MAXI MUSEO NAZIONALE
DELLEARTI DEL 341 SECOLO
صفحه 27:
ROGFPLAN
MAXI MUSEO NAZIONALE
DELLE ARTI DEL XX1 SECOLO
صفحه 28: