سایر تحقیق و پژوهش

موزه گوگنهایم

powerpoint-moze-guggenhaym

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “موزه گوگنهایم”

موزه گوگنهایم

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: موزه گوگنهایممعمار: فرانك لويد رايت

اسلاید 3: فرانک لوید رایت فرانک لوید رایت در ۸ ژوئن ۱۸۶۷ در ایالت ویسکانسن به دنیا آمد و در چهارم آوریل ۱۹۵۹ در فونیکس، واقع در ایالت آریزونا، درگذشت. رایت در معماری از قراردادهای زمانه فراتر رفت و بیش از هر چیز بر سادگی و احساس راحتی تأکید ‌کرد. او به تنوع در بنا اعتقاد داشت و گفته بود: به تعداد انسان‌های دنیا سبک خانه‌سازی وجود دارد.کاخ مروارید واقع در مهرشهر در کرج ساخته شاگردان و همکاران وی می باشد.

اسلاید 4: معرفی نمونه کار - 1: در سال ۱۹۳۵ در پنسیلوانیای آمریکا طراحی کرده‌است و جز یکی از برترین‌ آثار معماری قرن بیستم به شمار می‌رود.این خانه در نزدیکی شهر پیتسبورگ و در سبکی از معماری به نام سبک بین‌المللی ساخته شده آست.صحبت درباره ی این خانه بسیارست. میگویند در این خانه همه ی مصالح طبیعی است و بیشترین ساعتی که توانسته اند در آن زندگی کنند 9 ساعت بوده و الان به صورت موزه در آمده است

اسلاید 5: معرفی نمونه کار - 2: خانه ی جان استور یکی از چهار خانه ای است که رایت درمنطقه ی لوس آنجلس به اجرادرآورد رایت از یک سری بلوک های سیمانی بافت دار در این خانه استفاده کرد که به صورت مصالح غالب در ساخت خانه های بسیاری از مردمان طبقه ی متوسط آمریکا به کار گرفته می شد. بلوک سیمانی مدتها بود که به عنوان روشی ارزان قیمت در ساختمان سازی استفاده می شد، اما از نظر زیبایی شناختی چیزهای بسیار برای آرزو کردن باقی می گذاشت.

اسلاید 6: سایر نمونه کارها: رایت آثار فراوانی از خود بر جای گذاشته. از مشهورترین آثار وی میتوان به موارد زیر اشاره نمود: مرکز مردمی شهرستان مارین منزل فالینگ واتر موزه سلیمان گوگنهایم معبد یونیتی در ایلینوی منزل روبی

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید