دل کمپو

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “میدان دل کمپو”

میدان دل کمپو

اسلاید 1: میدان دل کمپو

اسلاید 2: میدان دل کامپو سیه نا

اسلاید 3: شهر سیه نا

اسلاید 4: میدان دل کامپواز بین همه ی پلازاهای ایتالیا ، پیاتزا دل کمپو غنی ترین و وحدت انگیزترین حس فضایی را به همراه دارد.نکته ی مهم آن است که ساختمان های پیرامون پلازا به جز پابلیکوی گوتیک ، ساختمان های نسبتاً ساده ی آجری و فاقد عناصر کنده کاری شده ی عمیق می باشد که این سبک معمول دوره ی رنسانس در ایتالیا بوده است و احتمالاً نه انتخابی بلکه براساس نیازهای اقتصادی شکل یافته است.

اسلاید 5: خصوصیات میدانانعطاف پذیریگوناگونیخواناییتناسبات بصریرنگ تعلقنفوذ پذیری

اسلاید 6: معیارهای محیط از نظر بنتلی: نفوذ پذیری: طراحی نقشه کلی راه ها و بلوک های ساختمانیگوناگونی:استقرار انواع کاربری ها روی یک موضع طراحیخوانایی:طراحی توده های ساختمان ها و محصوریت های فضای عمومیانعطاف پذیری:طراحی تزیینات فضایی و ساختمانی واحد ابنیه و مکان های بیرونی تناسبات بصری:طراحی سیمای بیرونیغنای حسی:توسعه طراحی به منظور ارتقا تجربیات حسی یا افزایش قدرت انتخاب گزینه ها حسی رنگ تعلق:زمینه سازی طراحانه برای اینکه مردم به زدن نشان خویش به مکان هایی که کار و زندگی میکنند تشویق شوند. مشارکت مردمی(بنتلی 1390)

اسلاید 7: انعطاف پذیری وجودخرده فروشی ها –کافه ها-رستوران ها-نشستن مردم به راحتی در هر جا

اسلاید 8: گوناگونی

اسلاید 9: خوانایی

اسلاید 10: تناسبات بصری وجود وحدت و ریتم یکسان در درب ها و پنجره های ساختمان هارنگ خاکی و یک دست ساختمان ها

اسلاید 11: رنگ تعلق

اسلاید 12: نفوذ پذیری

اسلاید 13: نفوذ پذیری

اسلاید 14: ضعفعدم وجود اسایش اقلیمیعدم وجود فضای سبز و درختان

اسلاید 15: پلان میدان

اسلاید 16: نتیجه گیری و جمع بندیارگانیگقرون وسطیفضای همگراغیر هندسیمحصوریت

اسلاید 17: در نتیجه:میدان دل کمپو یک فضای شهری سرزنده و انعطاف پذیر و نفوذپذیر است.و به خاطر وجود خرده فروشی های عمده دارای گوناگونی نیز میباشد.همچنین به خاطر وجود تناسبات بصری و رنگ خاکی ساختمان ها و رنگ کفپوش وجود وحدت و هماهنگی را در فضا احساس میکنیم.و به خاطر وجود مشارکت مردمی در فضا میتوان گفت فضا دارای رنگ تعلق نیز میباشد و وجود ساختمان بلند مقابل میدان نیز خوانایی را در فضا القا میکند.

اسلاید 18: منابع بنتلي،اي ين(1386)محيط هاي پاسخده،ترجمه دكتر مصطفي بهزادفر،دانشگاه علم و صنعت. گيدئين،زيگفريد،فضا،زمان و معماري،ترجمه منوچهر مزيني،تهران شركت انتشارات علمي و فرهنگي. بيكن،ادموند(1377)طراحي شهرها،ترجمه فرزانه طاهري،تهران مركز مطالعات و تحقيقات شهرسازي و معماري ايران،وزارت مسكن و شهرسازي. توسلي،محمود،طراحي فضاي شهري، هرمن،ريچارد،يازوسكي،آندرو ،مباني طراحي شهري،ترجمه راضيه رضازاده، مصطفي عباس زادگان،انتشارات دانشگاه علم و صنعت ايران. ضيابخش،ندا(1385)روند تحول ميدان در طول تاريخ،مجله معماري و شهرسازي(شهرسازي و طراحي شهري) انتشارات بازرگاني و توزيع شركت اپتوفرم.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید