صفحه 1:
ab اشخاص 1 دوره
رنسانس(عصر نوزايى)
نويسنده: ياشار كرمى
و[
وازارع10- لگ رگو 11-ب وکاچیو 12- لرتی13-رافائل14-ب ورنسکی15-ب وتیچیلی16-دونچو 17-دورر
ل Leer cme en aay seer ernie sey 0
PoE 0 ype eeetive ean es
صفحه 2:
1 جوتو
زمينه ساز تحولات عظيم هنر نقاشى غرب ١ «
ا |
در طبيعت
02 CEA BSE RC SSE ec}
كرفت
أو بدر تصويركرى غرب است i
1 ا
0 Reced neces eay rod
1
>
3
8
تم و بعد است
RNS
صفحه 3:
داوینچی
و از و ۰
به ا آثارشمی
برداخسكياروسكورو يا همانسايه روشن
تا
اا را رس
eo 0
1 ال Eomierer) iret] |
۱ از
See CL Bote mre Se De)
اثر شام آخر او در غذاخوری صومعه
را ۱۳
rm
صفحه 4:
را
آغاز شخصیب ردازعدر چهره-
او به ستنهایهزار ساه فرون
وسطا پایانداد
ent wove erurn henee ae 0
yaaree PT eyo, 0[
Lolly lol Ly SuwWS sjlw ywais ol
bi irmress tanec renee sc
سنت مارک دوناتلو نخستین پیکره در
رتسانس است که بدون وایستگی به
Cres Pee Pty 1
Powe eevee vea ered
پیکره پیشگوی کله کدو اثر si 56
شبيه سازى از شخصيت انجيلى است
00 eT
2
صفحه 5:
annunciation with st. margaret and st. ansanus
سیمونه مارتنی
awe pe neer cece POs ee
م Perecerrey
PUSS CSD) CaCl a Ser ree ETDS)
ارويا شد
صفحه 6:
لك
ons ما آلمان
كرايش داشت
ا 20000
مشاهده می شود
ل ea
زمینی و دوزخی شامل میشوند
را ار
م ا 0
الم Py
در آثار أو شكوهى rece
است
صفحه 7:
۳۳
Poe MRC ers)
rors a Pape A Scere 509
بر روی پای خود بایستند
اولین بار از منبع نور مشخص
۱
خلف هنری چوتو
در نقدينه خراج بخش هايى از يى
ا 0 22
doa
ll اصلى
LS so Yule a Ly wibuil
EOS Peo e emer wert tp)
رياضيات براى سازماندهى اجراى
تصوير
صفحه 8:
ستى نيانو
Pern pt tae) 0
porn ee een
صفحه 9:
1 35
# میکل آنژ
" وی را می توان نخستین هنرمندی دانشت که
D1 Mop ywrrep Ty ro) BI ا
او تاثیرگذارترین هنرمند بر جریان منرسیم
است
او نقطه يايان كلاسيى كرايبى رنسانس است
5 هی شود
صفحه 10:
وازاری
صفحه 11:
۳
PRE hind
Sena ery eo ene err ty
نور و رنك غير متداول رفعت و
تشعشع و روح قدسى را به تماشاكر
1
اعوجاج در نمايش اندام از ويزكى
هایی اوست
ال 0
می شود
صفحه 12:
بوکاچیو
0010 er betel pea ei vee ap)
آیتالیایی است که از بنیان گذاران نهضت
رنسانس در سده جهاردهم است واز
00 rreet eves
لافیامتا اشاره کرد
صفحه 13:
البرتى
3
(mcg) hermes rrr is) i- pero] | 7
ارائه دهنده نخستین شرح تصویری از پرسپکتیو
صفحه 14:
Buy)
00 ل as
صفحه 15:
بورنسکی
۳۱ را een
طراح كنبد كليساى فلورانس
ييشكام معمارى رنسانس در فلورانس
صفحه 16:
رنسانس قرن يانزدهم و
رنسانس دوره اوج است
را[
Dele Tae ا ا 0
nnreary ا Sy Creal
کرد
7 اسك مال
صفحه 17:
سرا
wh ceub 551 2 1
ذ 00 ب سي
ارى طب
صفحه 18:
دورر
هنر بدون علم؛ يعنى بدون يى تثورى
ا 0200000
[Corey Roles
صفحه 19:
هیرونیموس بوش
آثار او پر از ابهام و نمادپردازی است
در آثار وى مى توان با دامنه كسترده نيرويى تخيلى آشنا
شد كه او را در مقام شاعر ضمير نيمه آكاه سده
نوزدهم قرار مى دهد
معروق ترین اثر وی باغ خوشی ها نام دارد
Sree Ree rere SS eae Te)
صفحه 20:
—
۸
——
۰7۳۱
ای ۳۱
مفهوم عمق نمایی جوی را
۳
صفحه 21:
00 erema ale)
ا eS 7 ea
۱ 5 11 ۳۳ اشت
های شونگاور بر دورر و بر چاپ صنعتی در آلمان بسیار تاثیر گذاشت
| stock photo ١
صفحه 22:
بح |
در سبك منريسم
صفحه 23:
بائولو اوت
ا 0
شیفته آن شد
صفحه 24:
)7 5000
fro led 1 00
عاطفه برانگیز و خوش نقش را به
ey BUMee Tg Tr) 00
۳
0
رنج در باغ
صفحه 25:
0
Foo] Re PO CeCe TPS O TRY Sea Fr)
صفحه 26:
0200
eee eee cee
ا 20
بيرو دلا فرانجسكا با عنوان
oa Tes 00
ملاطعن 6ه ددعطعنل لمق عانل عط
صفحه 27:
9
ننه رنگ روغن <
