علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

نانو بیوسنسور های میکروبی

nano-bio-sensor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نانو بیوسنسور های میکروبی”

نانو بیوسنسور های میکروبی

اسلاید 1: به نام خدا موضوع : نانو بیوسنسور های میکروبی

اسلاید 2: مقدمهباتوجه به رشد روز افزون جمعیت و صنعتی شدن سیر تکاملی حیاط بشر تشخیص سموم تولید شده در مواد غذایی با استفاده از روش های سنتی دشوار بوده چرا که از لحاظ زمانی مدت بررسی کیفیت طولانی شده و مقرون به صرفه نبوده و حتی در بسیاری از موارد دقت روش های کاربردی همچون محیط کشت باکتریایی و غیره دارای خطای ازمایشگاهی می باشد لذا با پیشرفت تکنولوژی نانو طراحی سنسور های انتخابی و هوشمند تحولی بزرگ در صنعت کنترل کیفی مواد غذایی محسوب می شود که هم زمان کوتاه و با دقتی بسیار بالا میتوان تشخیص توکسین باکتری ها را انجام داد .

اسلاید 3: بیوسنسور (حسگر زيستي):بيوسنسورها وسيله ها ی آناليزي هستند که با يك ماده شناساگر زيستي، نوع و غلظت آناليت را شناسا یی و با يک مبدل به سيگنال الكتريكي تبديل ميكنند. بيوسنسورها انواع مختلفي مانند آمپرومتري، پتانسيومتري، نوري و...دارند که در شکل 1 .انواع حسگرهای زیستی نشان داده شده است

اسلاید 4: شکل 1: انواع بیوسنسورهای رایج

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید