کسب و کار مدیریت و رهبری

نحوه ارزش آفرینی در سازمان ها

arzesh_afarini_dar_kargahha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نحوه ارزش آفرینی در سازمان ها”

نحوه ارزش آفرینی در سازمان ها

اسلاید 1: خروج

اسلاید 2: چگونگي ارزش آفريني در سازمانها« ليست راهكارهاي عملي »خروجتهيه كننده : حسين طالبي - مدير فناوري اطلاعات شركت ملي نفت تاريخ تهيه : تيرماه 84با حمايت : دبيرخانه شورايعالي اطلاع رساني وشركت پردازش اطلاعات پارسيان

اسلاید 3: بسمه تعالي ايجاد تحول و بهبود فرايندهاي اجرائي در سازمانها جهت نيل به آرمانها و ارزش هاي ملي و سازماني از مهمترين اهداف ذينفعان جهت حفظ مزيت رقابتي Competitive advantage)) در عرصه هاي اقتصادي مي باشد.مديران در يك سازمان همواره در جستجوي راهكارهاي عملي جهت افزايش بهره وري، كارآئي و اثربخشي در واحدهاي تحت پوشش خود مي باشند. اما صرفاً بيان اينكه ارزش آفريني چيست كافي نيست.بلكه بايد بدانند كه :كجا بايد زمان و منابع مصرف گردد؟ چگونه كارها بهتر انجام ميشود؟ چه فرايندهائي قابل بهبوداند؟چگونه منابع با راهبردها (Strategies) هم جهت گردند؟ كجا ميتوان برون سپاري نمود؟ و سئوالاتي از اين قبيل .نمودار حاضر بگونه اي طراحي شده كه با ارائه ليستي از راهبردها (Check List) بين فعاليت ها و تصميمات شما با خلق و افزايش ارزش ها (Values) ارتباط برقرار نمايد.ليست جامع راهبردها همراه با روش ها (Methods) و الگوهاي نوين مديريتي جهت برنامه ريزي راهبردي (Strategic Planning) با تاكيد بر فناوري اطلاعات و ارتباطات توسط نگارنده بصورت گزارش جامع تهيه، تدوين و ارائه گرديده است.

اسلاید 4: راهنماي رنگها و گروه‎بندی فرآيندهای کسب و کار راهبرد سازمان و مديريت کسب و کار ] ‎راهبردهای کسب و کار، مالی و برنامه‎های ادغـام و بدست آوری کسب و کارهاي جديدومديريت عملکرد [ راهبرد مشتريان ،روابط و همکاری متقابل ]بازاريابی،فروش،تحويل/آماده سازی،صورتحساب، خدمات و پشتيبانی [راهبرد محصول،توسعه و توليد ]ابداع، طراحی،زنجيره تأمين کالا،عمليات توليد و تدارکات [راهبرد منابع نيروی انسانی و مديريت ]جذب نيرو، حفظ نيرو،توسعه و ارتقاء و مديريت و عملکرد [راهبرد و مديريت فن‎آوری اطلاعات (IT) ]طراحی،توسعه ،بکارگيری عمليات و مديريت عملکرد [ساير منابع و خدمات سازمانی ]املاک، خريد و [....

اسلاید 5: تقويت شايستگي‌ها افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود حاشيه سود عملياتي رشد درآمد بازگشتارزش‌آفرينی در سازمانها و شركت‌ها

اسلاید 6: عوامل خارجي نقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيبهبود قابليت‌هاي اجراييبرنامه‌ريزي كسب و كار اعلام برنامه‌مديريت عملكردكسب و كار برتري و تعاليعملياتي مشاركت وهمكاري تقويت و ارتباط چابكي و انعطاف‌پذيري دارائي‌هاي راهبردي تقويت شايستگي‌ها بازگشت

اسلاید 7: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها دارائي‌هاي راهبردي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 8: افزايش تأكيد بر تقويت دارائي‌هاي راهبردي تأسيس، توسعه دارائي‌هاي راهبردي بعنوان يك قدرت كليد مديريت سبد دارائيهاي قابل رويت (اموال و ...) و غيرمرئي (دانش، مهارت فناوري، ...) بهاء دادن بيشتر به فناوري، تخصص و مهارتهاي دانش محور در سبد دارائيها(Portfolio) بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها دارائي‌هاي راهبردي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 9: توسعه و تقويت روابط مشترك بهره‌برداري بهتر و كاربرد منابع فيزيكي (زمين و تسهيلات) افزايش و تقويت تخصص و مهارت كاركنان ICT توسعه كاربرد نيروي انساني برتر و دانش محور ايجاد تقويت ارتباطات سياسي و انجمن‌ها ايجاد و توسعه شهرت، محبوبيت ايجاد تقويت مارك تجاري قوي برقراري ارتباطات قوي با مشتريان و جامعه و ساير ذينفعان ايجاد و تقويت سرماية معنوي (كپي رايت، علائم تجاري و ...) ايجاد و بكارگيري منابع توليد و منحصر بفرد و برتر (روش‌ها، تجهيزات، تسهيلات...) ايجاد و بكارگيري منابع IT برتر (سيستم‌هاي كاربردي، شبكه و ...) بهبود سرمايه و توسعه مهارت‌هاي مديريت و كاركنان بهبود انگيزه‌ها و پاداش جهت توسعه سرمايه‌هاي فيزيكي و معنوي بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها دارائي‌هاي راهبردي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 10: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها چابكي و انعطاف پذيري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 11: افزايش تمركز بر چابكي و انعطاف‌پذيري سازمان قراردادن چابكي و انعطاف‌پذيري سازمان بعنوان نقطه قوت كليدي برتر نگرش به نوآوري در محصول، سرويس و فرآيند بعنوان نقطه قوت كليدي و برتر بهبود چابكي و انعطاف پذيري ساختار سازماني بهبود چابكي و انعطاف پذيري مدل‌هاي رهبري ارزش دادن و تقويت ساختار ICT بعنوان موتور توسعه جهشي بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها چابكي و انعطاف‌پذيري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 12: بهبود انعطاف‌پذيري فرآيندهاي كسب و كار بهبود ارتباطات و انتقال دانش بين مرزهاي سازماني بهبود فرآيند‌هاي نوآوري محصولات بهبود انعطاف‌پذيري و توانمندي‌هاي سيستم‌ها و زير ساخت‌هاي IT بهبود توانمندي‌ها و قابليت‌هاي مديران و كاركنان بهبود مهارت‌هاي كاركنان در نوآوري محصول، خدمات و فرآيندها بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها چابكي و انعطاف‌پذيري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 13: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها تقويت و ارتباط بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 14: افزايش تمركز بر روابط با نقش آفرينان بهبود شناسائي گروهاي نقش آفرين و الويت‌بندي آنها برقراري مديريت روابط با نقش‌آفرينان كليدي بعنوان الويت سازماني بهبود استراتژي مديريت ارتباط با نقش آفرينان كليدي بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها تقويت و ارتباط بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 15: بهبود در شناسائی منابع نقش آفرينان (مشتريان، سهامداران، کارکنان، فروشندگان، شرکا...) بهبود شناخت فرصتها در ايجاد ارزش براي نقش آفرينان بهبود ارتباط با گروههای نقش آفرين بهبود در ارائه ارزش بيشتر برای مشتريان بهبود در ارائه ارزش بيشتر برای سهامداران بهبود در ارزش دادن به کارکنان هم جهت سازي ارزشهاي ملي با ارزشهاي سازمان بهبود در ارزش دادن به ساير نقش آفرينان (جامعه، تحليلگران) تقويت ارتباطات قوی با منابع داراي مزايای رقابتی بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها تقويت و ارتباط بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 16: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها مشاركت و همكاري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 17: افزايش تمركز بر شركاء ادغام شوندگان و كسب فرصت ها برقراري همكاري بين كمپاني‌ها به عنوان يك نكته قوت مهم افزايش تأكيد بر يكپارچه سازي عمليات با شركاء كسب و كار بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها مشاركت و همكاري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 18: بهبود توانمندی و شناسائی و ارزيابی فرصتهای مشارکتی بهبود توانائی در سازماندهی و پياده سازی مشارکتهای سودمند افزايش توان يکپارچه سازی سازمانهای ادغام شده و ايجاد شده بهبود تشخيص نقاط قوت و ضعف شرکاء و مزايای آنها بهبود يکپارچه سازی فرآيندهای کسب و کار بين شبکه های شرکاء و نقش‌آفرينان بهبود کيفيت و سرعت ارتباطات بين شرکاء نقش آفرينان بهبود مديريت روابط با نقش آفرينان بهبود اشتراک گذاری دانش و فنون بين مرزهای سازمانی بهبود سيستمهای IT بين شبکه های شرکاء و نقش آفرينان بهبود مهارتهای کارکنان در مشارکتها و همکاری بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها مشاركت و همكاري بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 19: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها برتري و تعالي عملياتي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 20: ايجاد و نهادينه کردن اهميت برتری عملياتی برقراری فرآيند بهبود و نوآوری به عنوان توانمندي های کليدی بهبود اثر بخشی ساختار سازمانی و مدل های مديريتی تأکيد بيشتر بر همکاری بين سيستم و واحدها و شرکت های (BU) تأکيد ببيشتر بر مديريت کيفيت و مطالعات تطبيقی تمرکز بيشتر بر استمرار برنامه ريزی راهبردي بازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها برتري و تعالي عملياتي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 21: بهبود ارزيابی و محک زنی عملکرد فرآيندهای کسب و کار افزايش يکپارچه سازی فرآيندهای کسب و کار بين مرزهای سازمانی بهبود مستمر برنامه ريزی و توانمندی های بازسازی حوادث بحرانی بهبود ارزيابي عملكرد با استفاده از مدلهاي استاندارد (BSC,EFQM) بهبود امنيت فيزيکی کارکنان بهبود تبادل دانش و فن آوری بين مرزهای سازمانی بهبود عملکرد و اطمينان پذيری سيستمها و زير ساختهای IT (سيستمها و تجهيزات، شبکه) بهبود گسترده، عمق، کيفيت و روز آمد بودن اطلاعات کسب و کار بهبود دسترسی و توزيع اطلاعات کسب و کار بهبود امنيت سيستم ها و داده ها بهبود مهارتهای فرآيند، نوآوری و خلاقيت کارکنان بهبود عمق و گسترده مهارتهای تکنيکی کارکنان بهبود اثر بخشی استخدام گزينش نيروهاي برتربازگشتنقاط قوت سازمانتقويت شايستگي‌ها برتري و تعالي عملياتي بهبود قابليت‌هاي اجرايي

اسلاید 22: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها مديريت عملكرد كسب و كار

اسلاید 23: افزايش تأکيد بر استمرار مديريت عملکرد افزايش تمرکز اطلاعات مديريتی مربوط به آينده بهبود ساختار سازمانی مؤثر و مدلهای مديريتی تقويت و تفهيم مأموريت، چشم انداز و ارزش ها و راهبرد ها به بدنه سازمان افزايش تمرکز کميت های شاخص عملکرد (KPI,s) افزايش تأکيد بر توسعه دانش و استعدادهای کارکنان بازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها مديريت عملكرد كسب و كار

اسلاید 24: بهبود تعيين کميت های شاخص های عملکرد و اهداف بهبود اندازه گيری وگزارش دهی عملکرد مالی و عملياتی بهبود تجزيه و تحليل اطلاعات مديريتی بهبود تمرکز بر روی مهمترين اطلاعات مديريتی بهبود تبادل اطلاعات در اولويت های بهبود بهبود توان راه اندازی فعاليت های بهبود بهبود واگذاری اختيارات و حساب کشی بهبود کيفيت و روش های ارزيابی عملکرد بهبود گسترده و عمق کيفيت و بروز بودن اطلاعات عملکرد بهبود دسترسی و توزيع اطلاعات عملکرد (داشبورد) بهبود برنامه ريزی نيروی انسانی و مسيرهای شغلی هم جهت نمودن پاداش ها با عملکرد سازمان بهبود و يكنواختي پرداخت ها في‌مابين واحدهاي تجارتي (BU) بهبود برنامه و مدل ارزيابي و تقويت استعدادها بازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها مديريت عملكرد كسب و كار

اسلاید 25: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها اعلام برنامه‌

اسلاید 26: افزايش تأکيد بر برنامه ريزی جامع در سطح سازمان و اعلام برنامه هماهنگ تقويت شايستگي از طريق برنامه‌ريزي و مديريت پروژه افزايش تأکيد بر استمرار مديريت فعال در سرمايه گذاري های ظرفيت ساز بهبود اثر بخشی مدل های مديريتی برنامه ها و پروژه افزايش تأکيد بر کيفيت پروژه ها و مديريت ريسک افزايش تأکيد بر تشخيص مزايای اهداف کسب و کار بازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها اعلام برنامه‌

اسلاید 27: بهبود ساختار سازی و ايجاد ظرفيت های يکپارچه بهبود هم جهت سازی پروژه ها با برنامه ها و اهداف کسب و کار سازمان دادن برنامه و پروژه ها جهت خلق ارزش بيشتر بهبود هماهنگی و ارتباط بين برنامه ها و پروژه ها بهبود اختيارات/ حساب کشی های مربوط به برنامه ها و منابع پروژه ها بهبود برنامه ها و مديريت پروژه ها ، ابزارها و متدولوژی ها بهبود دنبال کردن ، ارتباط برقرار کردن برنامه ها و پيشرفت کار پروژه ها بهبود تخصيص منابع به پروژه ها جهت پيشرفت آنها بهبود مشارکت دادن کارکنان عملياتی در اجرای برنامه ها بهبود مديريت و تشخيص ريسک های برنامه ها و پروژهها توقف و يا تغيير برنامه ها و پروژه های خارج از رده و غير مفيد بهبود مديريت سرويس دهندگان و فروشندگان استمرار در مديريت و دنبال نمودن درک و تشخيص مزايای پروژه ها بهبود مهارت های کارکنان در مديريت پروژه ها و برنامه ها بهبود مهارت کارکنان در مديريت فروشندگان بازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيتقويت شايستگي‌ها اعلام برنامه‌

اسلاید 28: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيبرنامه‌ريزي كسب و كار تقويت شايستگي‌ها

اسلاید 29: شفاف‌سازي ماموريت، چشم‌انداز، اهداف و راهبرد ‌ها بهبود يکپارچگی در سازمان، واحدهای کسب و کار آموزش مديران و كارشناسان در برنامه ريزي و مديريت راهبردي هم سو نمودن استراتژيها، با مشتريان، تبليغات، فروش، خدمات، پشتيبانی افزايش تأکيد بر برنامه ريزی مبتنی بر سناريو و شبيه سازی بهبود جامعيت و يکپارچگي برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت آگاه ‌سازي كاركنان از راهبرد ها و اهداف استفاده از مدلهاي جديد ارزيابي عملكرد BSC و EFQMبازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيبرنامه‌ريزي كسب و كار تقويت شايستگي‌ها

اسلاید 30: بهبود محك‌زني‌ها جهت كاربرد بهترين تجربيات بهبود شناسائی و پيش بينی معامله‌گران در صنعت و بازار بهبود فرآيند تشخيص فرصتها و تهديدها بهبود در تعيين استراتژی ها و توسعه توانمندي‌ها در سطح سازمان و واحدهای کسب و کار بهبود ، توسعه و تحليل موارد و حالتهای کسب و کار بهبود وهم جهت سازی بودجه ها و برنامه های سرمايه ای با استراتژی ها و الويتهاي برنامه بهبود در تشخيص ارزشهای داخلی و ارزشهای بازار مربوط به واحدهای کسب و کار (BU) بهبود پيوند بين اولويتها و جهت های راهبردي بهبود فرآيندها در زنجيره ارزش بهبود تشخيص، ارزيابی و اقدام بر روی فرصت های مختلف بهبود توانائی در ايجاد و توسعه کسب و کار جديد بهبود تمرکز در تخصيص منابع روی پروژه های با اولويت بالا بهبود در تشخيص ضوابط و مقررات جاری و آينده بهبود اثر بخشی از طريق مذاكره و هماهنگي بموقع بهبود مهارت های رهبری، مديريتی و اجرائی بهبود تربيت مديران اجرايي و برنامه ريزی در جذب و جايگزين نيروها بازگشتنقاط قوت سازمانبهبود اثربخشي مديريتيبرنامه‌ريزي كسب و كار تقويت شايستگي‌ها

اسلاید 31: بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكاراناموال غيرمنقول و زيرساختسيستم‌ها و تجهيزاتافزايش كارائي در سرمايه‌ها دارائي، كارخانه و تجهيزاتموجودي بدهكاران و بستانكاران بهبود كارائي موجودي كالاي ساخته شده بهبود فرايند كاريو مواد اوليه حسابها، اسناد و سودهاي دريافتني حسابهاي پرداختني،اسناد و سود سهام بازگشت

اسلاید 32: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابهاي پرداختني،اسناد و سود سهام

اسلاید 33: بهينه سازی استراتژي روز آمد سازی حسابهای معوقه هماهنگی و مديريت بستانکاران فيمابين واحدهای کسب و کار (BU) افزايش تمرکز بر تأمين کنندگاني که شرايط دريافت بهتری دارند بازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابهاي پرداختني،اسناد و سود سهام

اسلاید 34: اعمال نفوذ درنرخ اعتبارات به منظور طولانی کردن سيکل پرداخت و کاهش نرخ سود اعمال نفوذ گسترده و برقراری ارتباطات جهت طولانی کردن بدهی های سازمان بهبود مديريت بر بدهی ها هم جهت نمودن سيستم های حساب های پرداختنی و فرآيندها با استراتژی معوقه های روزانه بهبود هماهنگی پرداخت هاي فيمابين واحدهای تجاری (BU) بهبود ارزيابی و مقايسه تطبيقی عملکرد حساب های پرداختنی بازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابهاي پرداختني،اسناد و سود سهام

اسلاید 35: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابها، اسناد و سودهاي دريافتني

اسلاید 36: بهينه‌سازي استراتژی اعتبارات و بدهکاران هماهنگی مديريت اعتبارات و بدهکاران فيمابين واحدهای کسب و کار (BU) بهبود ،مديريت و کسب اعتبارات فيمابين بين واحدهای کسب و کار (BU) افزايش تمرکز بر بازارها و مشتريانی که اعتبار و وام کمتری نياز دارند افزايش تمرکز بر بازارهای اعتباری بازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابها، اسناد و سودهاي دريافتني

اسلاید 37: محکم تر کردن شرايط اعتبارات و وام ها بهبود پاداش برای مشتريان خوش حساب تفاوت گذاری در معامله با بازارها و مشتريان مختلف بهبود استاندارد سازی فرآيند ارزيابی اعتبارات بهبود مديريت بر حساب های مورد اختلاف بهبود دريافت بدهی ها بهبود مديريت بر ظرفيت های اعتبار و وام بهبود ارزيابی و محک زنی عملکرد اعتبارات و بدهکاران بازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي سيستم بدهكاران و بستانكارانحسابها، اسناد و سودهاي دريافتني

اسلاید 38: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتموجودي افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي بهبود فرايند كاريو مواد اوليه

اسلاید 39: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ظرفيت های محصول افزايش تأکيد بر طراحی جهت افزايش کيفيت و کارائی توليد افزايش تأکيد بر کاربرد اجزاء و قطعات مشترک افزايش تأکيد بر طراحی جهت افزايش کارائی قطعات و کالا منطقی کردن مواد اوليه مديريت تأمين مواد اوليه از منابع داخلی و خارجی(SCM)بازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي بهبود فرايند كاريو مواد اوليه موجودي

اسلاید 40: بهبود پيش بينی تقاضاي مواد اوليه بهبود همکاری با تأمين کنندگان مواد اوليه افزايش کاربرد اجزاء و تجهيزات استاندارد کاهش چرخه زمانی توليد منطقی کردن کميت و زمان توليد رها شدن از شر اقلام خارج از رده و کهنه افزايش کاربرد تأمين کالا به صورت JIT بهبود فرايندهاي كاري نگهداري مواد افزايش استفاده از تأمين کنندگان که مديريت و انبارداری کالا را نيز انجام می دهندبازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي بهبود فرايند كاريو مواد اوليه موجودي

اسلاید 41: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي كالاي ساخته شده موجودي

اسلاید 42: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ظرفيت های محصول تهيه مدلهای کسب و کار بر پايه کاهش موجودی منطقی نمودن و يا تمرکز مجدد بر مشتری بازارهای جديد و کانالهای توزيع افزايش تأکيد بر محصولات طولانی و پر مصرف افزايش تأکيد بر ساخت به سفارش مشتریبازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي كالاي ساخته شده موجودي

اسلاید 43: بهبود پيش بينی تقاضا بهبود همکاری با تأمين کنندگان کالا و طرفهاي معامله بهبود کارائی تدارکات توزيع محصول منطقی کردن کميت و زمان توليد منطقی کردن زمان، تعداد سفارشات کالا رها شدن از شر اقلام با تقاضای کم و خارج از رده بهبود شاخص های کالا(KPI) افزايش برون سپاري در مديريت، انبارداری کالا بازگشت بدهكاران و بستانكاران افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي موجودي كالاي ساخته شده

اسلاید 44: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتدارائي، كارخانه و تجهيزات افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات سيستم‌ها و تجهيزات

اسلاید 45: منطقی کردن ويا تمرکزمجدد برروی ارزشها وظرفيتهای محصولات وسرويس ها برون سپاری فعاليت‌هاي کسب و کار در حوزه هاي غيرتخصصي يکپارچه سازی سيستمهای IT خطوط توليد و روشهای ارائه خدمات افزايش تأکيد بر طرح قابليتهای ساخت و خدمات افزايش تأکيد بر تعميرات دوره ای دستگاه ها بازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات سيستم‌ها و تجهيزاتدارائي، كارخانه و تجهيزات

اسلاید 46: بکارگيری تجهيزات توليدی با کارائی بيشتر بکارگيری تجهيزات توليدی انعطاف پذير و توسعه پذير بهبود اثر بخشی تعميرات كارخانه بهبود کيفيت و استحکام قطعات توليدی افزايش بکارگيری تجهيزات توليدی اجاره ای افزايش بکارگيری تجهيزات توليدی دورريزی تجهيزات کم مصرف بکارگيری سيستم های يكپارچه IT با کارائی بيشتر بکارگيری سيستم های IT با انعطاف و توسعه پذيری بيشتر بهبود نگهداری سيستم های IT افزايش کاربرد سيستم های IT کنارگذاری سيستم های IT با کاربرد کم بهبود مشخصات و شرايط تجهيزات توليد بهبود شرايط در سيستمهای ITبازگشت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات سيستم‌ها و تجهيزاتدارائي، كارخانه و تجهيزات

اسلاید 47: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتاموال غيرمنقول و زيرساخت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات دارائي، كارخانه و تجهيزات

اسلاید 48: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ارزش ها و ظرفيت های محصول و خدمات توسعه مدل کسب و کار کاربرد حداقل اموال غير منقول کاهش تعداد مراکز داده، دفاتر شعبات خرده فروش...... منطقی کردن تسهيلات توليد بيرون سپاری عمليات بازگشتاموال غيرمنقول و زيرساخت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات دارائي، كارخانه و تجهيزات

اسلاید 49: پيکربندی مجدد تسهيلات و استفاده حداکثر از آنها افزايش کاربرد تسهيلات انعطاف پذير افزايش استفاده از اموال غير منقول اجارهای بهبود و شرايط و مشخصات دارائی ها و تسهيلات کنارگذاری استفاده از اموال غير منقول کم مصرف افزايش اسفاه از زير ساخت های اجاره ای افزايش کاربرد زير ساخت های انعطاف و توسعه پذير بهبود شرايط و مشخصات زير ساخت ها کنارگذاری استفاده از زير ساخت های کم مصرف بازگشتاموال غيرمنقول و زيرساخت افزايش كارائي در سرمايه‌ها بهبود كارائي دارائي‌ها، كارخانه و تجهيزات دارائي، كارخانه و تجهيزات

اسلاید 50: بهبود كارائي ارتباط با مشتري بهبود حاشيه سود عملياتي كارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي و خدمات سازماني بهبود كارائي توسعه و توليد بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات بازگشت

اسلاید 51: بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات سرويس دهياموركالاتداركات و توزيعبازگشت

اسلاید 52: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشت كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات سرويس دهي

اسلاید 53: بهينه سازی و يا تمرکز مجدد در ارائه سرويس افزايش تأکيد در ارائه سرويس و يا کاهش نياز به سرويس بهبود تمرکز روی ارتباطات با مشتريان با ارزش افزايش تأکيد روی طراحی سرويسدهی کالا و خود سرويس افزايش استفاده از خدمات ارزان ادغام و يا بيرون سپاری عمليات سرويس دهی بازگشت كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات سرويس دهي بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 54: بهبود فرآيند خدمات و پشتيبانی بهبود برنامه ريزی نيروی کار، توزيع و تخصيص ابزارها و تسهيلات بهبود فرآيند برنامه ريزی تقاضاها ، ظرفيت ها ، مهارت ها و ابزارها بهبود بکارگيری کارکنان خدماتی تقويت اطلاعات کارکنان در مورد مشتريان (توان مالی، عملکرد....) تقويت اطلاعات کارکنان در زمينه محصول، خدمات و قراردادها تفاوت گذاری در برخورد با مشتريان و بازارها هدايت تراکنش های کم ارزش به کانال های سرويس دهی مناسب بهبود هدايت درخواست های خدمات به کانال های فروش با هزينه کم بهبود مهارت پرسنل خدمات و پشتيبانی بهبود پاداش کارکنان متناسب با کيفيت خدمات آنها بهبود شرايط بهتر برای سرويس دهندگان بهبود شرايط بهتر برای خدمات اجاره ای بهبود مديريت عملکرد، متدها و ابزارها در ارائه خدمات بازگشت كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات سرويس دهي بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 55: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتاموركالا كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 56: بهينه سازی ويا تمرکز مجدد بر ارزش ها و ظرفيت های کالا بهنيه و يا هم جهت سازی استراتژی کالا (تمرکز، عدم تمرکز امور کالا) مديريت خريد داخلی و خارجی با استفاده از سيستمهاي الكترونيكي (e-Procurement,SCM) ترکيب و يا برون سپاری عمليات تدارکات کالا پالايش استراتژی فروشندگان و عرضه کنندگان منطقی کردن، ترکيب کردن ظرفيت های فروشندگان بازگشتاموركالا كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 57: بهبود فرآيند سفارشات و دريافت کالا بهبود تمرکز روي عرضه کنندگان کالای با ارزش بالا بهبود همکاری با تأمين کنندگان کالا استفاده از کارکنان با اطلاعات و ابزارهای بهتر در امور کالا بهبود فرآيند پيش بينی تقاضا، مهارتها و ابزارها منطقی کردن تعداد سفارشات و زمان و ترکيب نمودن سفارشات بهبود تخصيص عمليات کالا به کارکنان واجد شرايط بهبود بکارگيری قدرت خريد داخلی و خارجی افزايش استفاده ازتامين كنندگان که مديريت وانبارداري دركالا را انجام مي دهند بهبود مهارت کارکنان امور کالا بهبود انگيزش و پاداش متناسب با کارائی تأمين کالا بهبود شرايط ارائه کنندگان خدمات بهبود شرايط تأمين کنندگان کالا بهبود مديريت عملکرد، متدها و ابزارهای مربوط به امور کالا بازگشتاموركالا كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 58: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتداركات و توزيع كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات

اسلاید 59: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ارزش ها و ظرفيت محصول افزايش تأکيد بر طراحی و بسته بندی برای توزيع بهينه و هم جهت سازی استراتژی های تدارکات و توزيع افزايش تمرکز بر روی محصولات با ارزش بالاتر ترکيب و يا برون سپاری عمليات توزيع افزايش کاربرد مجاری توزيع يا هزينه کمتر بازگشتتداركات و توزيع كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات

اسلاید 60: بهبود فرآيند در ساخت و انبار نمودن اقلام موجودی بهبود فرآيند دسترسی بهبود فرآيند حمل و تحويل بهبود طرح و ساختار شبکه توزيع منطقی کردن مقدار و زمان توليد منطقی کردن مقدار و زمان سفارش کالا هم جهت نمودن برنامه توليد و سفارشات با برنامه توزيع تجهيز و تقويت کارکنان با اطلاعات و ابزارهای بهتر بهبود ابزارها، مهارتها و فرآيند پيش بينی بهبود مهارت کارکنان در انبارداری و توزيع بهبود انگيزه و پاداش متناسب با کارائی در انبارداری و توزيع بهبود شرايط و تعهدات ارائه کنندگان خدمات بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد و تدارکات بازگشتتداركات و توزيع كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي تداركات و ارائه خدمات

اسلاید 61: بهبود كارائي توسعه و توليد توليداقلام و اجناستوسعه محصولبازگشت

اسلاید 62: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتوليد كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 63: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ارزش ها و ظرفيت محصول بهبود تمرکز بر محصولات با ارزش بالاتر افزايش تأکيد بر کارائی محصولات ادغام و يا برون سپاری عمليات توليد افزايش کاربرد کانال های توليد با هزينه کمتر افزايش تعداد و استحکام اجناسبازگشتتوليد كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 64: بهبود برنامه توليد و فرآيند نصب تأسيسات بهبود فرآيند ساخت و کنترل کيفيت بکارگيری کارکنان با اطلاعات و ابزارهای برتر بهبود فرآيندهای برنامه ريزی ظرفيت، مهارت و ابزارها بهبود فرآيند پيش بينی تقاضا، مهارت و ابزارها منطقی کردن مقدار و زمان توليد بهبود همکاری با طرف های تجاری کاهش سيکل توليد بهبود بکارگيری کانال های توليد و کاهش زمان خوابيدن دستگاه ها بهبود پاداش متناسب با کارائی توليد بهبود مهارت های کارکنان توليد بهبود شرايط در خريد تجهيزات بهبود شرايط با ارائه کنندگان خدمات بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد توليد بازگشتتوليد كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 65: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتاقلام و اجناس كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 66: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ارزشها و ظرفيت محصول افزايش تأکيد بر طراحی برای کارائی بهتر اجناس منطقی کردن و يا ترکيب نمودن ظرفيتهای تأمين کنندگان افزايش تمرکز بر توليد محصولات و کالای با کارائی بالا طراحی محصولات با بکارگيری اجناس با قيمت مناسب افزايش تمرکز بر اجزاء قابل استفاده مجددبازگشتاقلام و اجناس كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 67: بهبود فرآيند سفارشات و دريافت کالا (مواد اوليه، واسطهای، ساخته شده....) بهبود کارائی مواد در فرآيند توليد منطقی کردن مقدار و زمان سفارشات آگاه سازی بهتر کارکنان با اطلاعات و ابزارهای بهتر بهبود فرآيند پيش بينی بين تقاضا، مهارت و ابزارها تمرکز بيشتر در ارتباط با تأمين کنندگان مهم و با ارزش کاهش زمان و سيکل خريد بهبود شرايط فرآيند خريد کالا بهبود شرايط با سرويس دهندگان (تحويل، انبارداری...) بهبود همکاری با تأمين کنندگان کالا افزايش استفاده از تأمين کنندگان که مديريت و انبارداری کالا را نيز انجام مي دهند بهبود مهارت کارکنان خريد در مذاکره و انعقاد قرارداد بهبود پاداش متناسب با کارائی خريد بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد افزايش بازگشتاقلام و اجناس كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي بهبود كارائي توسعه و توليد

اسلاید 68: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتبهبود كارائي توسعه و توليد توسعه محصول كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 69: منطقی کردن و يا تمرکز مجدد بر ارزشها و ظرفيت محصول و خدمات افزايش تأکيد بر طرحهای قابل انعطاف قابل توسعه و مدولار ترکيب و يا برون سپاری عمليات توسعه محصول افزايش استفاده از محصولات با هزينه کمتر در توسعه و توليد بهبود تمرکز بر روی بازارها و مشتريان مهم و با ارزشبازگشتبهبود كارائي توسعه و توليد توسعه محصول كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 70: بهبود تشخيص و حذف فعاليتهای غير ضروری بهبود فرآيند شکل گيری انتخاب و توليد محصول بهبود فرآيند طرح و توسعه محصول بهبود فرآيند نمونه سازی و آزمايش محصول و خدمات بهبود معرفی محصول و خدمات و فرآيند راه اندازی آن بهبود کانال های توسعه و بکارگيری محصول بهبود همکاری با طرفهای تجاری و مشتريان اخذ امتيازها و مالکيت معنوی بهبود مهارت کارکنان در توليد و توسعه محصولات بهبود پاداش ها متناسب با کارائی توسعه محصول بهبود معرفی محصولات و مشخصات آنها بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد توسعه محصولبازگشتبهبود كارائي توسعه و توليد توسعه محصول كارائي در عمليات توليد و تداركات بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 71: بهبود كارائي وخدمات سازماني مديريت كسب و كارمديريت منابع انسانيفن آوري اطلاعات وارتباطات و شبكهمديريت ماليمديريت تاميناموال غيرمنقولو مستغلاتبازگشت

اسلاید 72: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني مديريت مالي بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 73: ترکيب و يا هم جهت سازی برنامه ريزی مالی مديريت و فعاليتهای گزارش دهی ترکيب و يا هم جهت سازی حسابداری مالی و تجزيه و تحليل آنها بهبود هم جهت سازی استراتژی های مالی با استراتژی های سازمان تقويت استانداردهای گزارشات مالی در سطح سازمان بهينه سازی خدمات مالی سرويس دهندگان افزايش تمرکز روی درک و آگاهی حال و آينده کسب و کار با توجه به اطلاعات بازگشتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني مديريت مالي بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 74: بهبود تجربيات در مديريت خزانه و نقدينگی بهبود فرآيند مديريت بدهی و سهام بهبود فرآيند مديريت ريسک مالی بهبود فرآيند مديريت نقدينگی، خزانه و سرمايه گذاری استفاده از تجربيات بهينه رقبا از طريق محك ‌زني و مهندسي مجدد فرايند ها بهبود فرآيندهاي مالي و كنترل کسب و کار و تجزيه و تحليل آن بهبود کارائی سيستم ماليات بهبود فرآيند مديريت اموال (اموال ثابت و متغير) بهبود توان ها در پيش بينی و بودجه ريزی بهبود کارائی گزارشات مالی بهبود گستره و عمق و کيفيت اطلاعات مالی (اموال، بودجه، قيمت ها، هزينه ها، بدهکاران، بستانکاران، ماليات ، ريسک) بهبود هزينه های حسابداری و تخصيص سهام و هزينه های سربار بهبود مهارت کارکنان در مديريت مالی بهبود پاداش متناسب با کارائی مديريت مالی بهبود شرايط با سرويس دهندگان مالیبازگشتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني مديريت مالي بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 75: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمديريت كسب و كاركارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 76: ترکيب هم جهت سازی برنامه ريزی مديريت و سيستم گزارش دهی در کسب و کار بهبود هم جهت سازی استراتژی های واحدهای تجاری (SU)با استراتژی های سازمان بهبود هم جهت سازی ساختار سازمانی و مدل های رهبری با استراتژی های سازمان بهبود هم جهت سازی بودجه سرمايه ای و برنامه ها با اولويت های کسب و کار هم جهت سازی استراتژی های موجود در سطوح سازمانی و بالاتر بازگشتمديريت كسب و كاركارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 77: بهبود فرآيند برنامه ريزی (راهبردي ) بهبود فرآيند تهيه برنامه های اجرائی بهبود فرآيند تهيه بودجه ريزی سرمايه ای بهبود فرآيند مديريت تهيه برنامه عملياتی بهبود فرآيند حسابداری و اندازه گيری عملکرد بهبود فرآيند عملکرد کسب و کار و گزارش دهی بهبود استانداردها و فرآيند مديريت آگاه سازی بهتر کارکنان در زمينه اطلاعات مديريتی و ابزارها بهبود مهارت کارکنان در مديريت کسب و کار بهبود پاداش ها متناسب با کارائی برنامه ريزی کسب و کار بهبود شرايط با سرويس دهندگان ( سيستم ها و اطلاعاتی، مشاوران....)بازگشتمديريت كسب و كاركارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 78: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمديريت تامينكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 79: مديريت تأمين کالا از منابع داخلی و خارجی ادغام و يا برون سپاری عمليات خريد تدوين و بهينه سازی استراتژی برخورد با تأمين کنندگان بهينه سازی، ظرفيت های تأمين کنندگان استاندارد سازی کاتالوگ های محصول (تجهيزات، لوازم اداری، لوازم مصرفی) افزايش استفاده از کانالهای با هزينه کمتر بازگشتمديريت تامينكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 80: بهبود فرآيند خريد کالا (تجهيزات، لوازم ) بهبود فرآيندهای خدمات خريد (قراردادها، حمل و نقل، کارگر) بهبود فرآيند مديريت قراردادها (مذاکره، اجرا...) بهبود فرآيندهای برنامه ريزی خدمات و ابزارها بهبود اطلاع رسانی به کارکنان در مورد خدمات و محصولات بهبود تخصيص عمليات خريد به کارکنان واجد شرايط افزايش تمرکز بر روی تأمين کنندگان مهم بهبود همکاری با تأمين کنندگان و فروشندگان بهبود شرايط تجهيزات و تأمين آنها بهبود شرايط با سرويس دهندگان (تحويل کالا، نگهدای، انبارداری) استفاده از قدرت خريد داخلی و خارجی افزايش استفاده از تأمين کنندگانی که مديريت و انبارداری کالا را انجام ميدهند بهبود مهارت مذاکره و انعقاد قرارداد کارکنان خريد بهبود پاداش متناسب با کارائی در تأمين کالا بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد تأمين کالا بازگشتمديريت تامينكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 81: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمديريت منابع انسانيكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 82: تقويت و يا برون سپاری عمليات استخدام تقويت و يا برون سپاری آموزش و يادگيری تقويت و يا برون سپاری فعاليت های اداری ادغام يا برون سپاری فعاليت های پرداخت حقوق افزايش بکارگيری ارائه سرويس خودکار به پرسنل بهبود تمرکز در حفط و نگهداری کارکنان بازگشتمديريت منابع انسانيكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 83: بهبود فرآيند جذب و توجيه نيروی انسانی بهبود فرآيند آموزش بهبود حقوق و مزايای پرسنل در فعاليت های اداری بهبود فرآيند پرداخت حقوق بهبود فرآيند ارزيابی عملکرد بهبود برنامه های حفظ و نگهداری کارکنان آگاه سازی بهتر کارکنان در زمينه منابع نيروی انسانی و ابزارها بهبود ابزارها و فرآيندهای برنامه ريزی جهت ظرفيت سازی و تقاضا پياده سازی و بهبود فرآيندها در سطح سازمان و ابزارها جهت خود ارزيابی عملکرد پرسنل بهبود مهارتهای نيروی انسانی در مديريت منابع انسانی افزايش استفاده از آموزش Online از راه دور کاهش هزينه های حقوق و مزايا بهبود ارزش مزايای پرسنل بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد و منابع نيروی انسانی بازگشتمديريت منابع انسانيكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 84: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتاموال غيرمنقولو مستغلاتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 85: تقويت و شناسائي اموال غيرمنقول ادغام يا برون سپاری عمليات طرح و توسعه ادغام يا برون سپاری و راه اندازی و بكارگيري اموال غيرمنقول ادغام يا برون سپاري فعاليت های مديريت دارائی ها افزايش بکارگيری اموال غير منقول و مستغلات ارزان جابجائی عمليات کسب و کار بازگشتاموال غيرمنقولو مستغلاتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 86: بهبود اموال غير منقول و عمليات طرح و توسعه آنها بهبود فرآيند انعقاد قراردادها، انتخاب و بکارگيری اموال غير منقول و مستغلات بهبود فرآيند بکارگيری و بهينه سازی غير منقول و مستغلات بهبود فرآيند عملياتی (امور اداری، دفتری، نگهداری) بهبود ظرفيت، عمليات برنامه ريزی نقاضا و ابزارها افزايش استفاده بهينه از اموال غير منقول و مستغلات بهبود شرايط با سرويس دهندگان اموال غير منقول و مستغلات بهبود شرايط خريد، اجاره اموال غيرمنقول و مستغلات بهبود شرايط جهت بهينه سازی (کابل کشی ها، تأسيسات) بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد اموال‌غير منقول بازگشتاموال غيرمنقولو مستغلاتكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 87: بهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتفن آوري اطلاعات وارتباطات و شبكهكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي تغيير در آنچه كه انجام مي دهيد

اسلاید 88: پياده سازی سيستمهای کاربردی ويکپارچه در سطح سازمان (ERP,CRM,SCI,…) منطقی سازی کاربردهای فن آوری اطلاعات هم‌جهت‌سازي راهبرد ها و پروژه‌هاي ICT با راهبرد ها و اهداف سازمان تلفيق فن آوری اطلاعات، ارتباطات وتجهيزات شبکه (ICT) برون سپاری خدمات طراحی، توسعه و پياده سازی سيستمهاي كم‌اهميت تلفيق يا برون سپاری خدمات مربوط به عمليات و يا تعمير و نگهداری تلفيق يا برون سپاری پشتيبانی کاربران بازگشتفن آوري اطلاعات وارتباطات و شبكهكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 89: بهبود فرآيند طراحی، توسعه و تست بهبود ضريب ايمني و امنيت ICT بهبود فرايندهای انتخاب، تهيه و انعقاد و قراردادها استانداردسازي نرم‌افزارها، سخت‌افزارها و شبكه بهبود فرآيندهای نصب/ بکارگيری بهبود فرآيندهای مديريت اجرای سيستم، عمليات، نگهداری و ارتقاء بهبود فرآيندهای اداره پشتيبانی کاربران بهبود فرآيندهای توزيع، تشخيص، رفع اشکال، جايگزينی بهبود بکارگيری منابع ITارتباطات و شبکه (Servers ,Routers ,Network ,…) تلفيق دستگاه های مديريت اطلاعات و ابزارها تلفيق و يا معماری مجدد ذخيره سازی داده ها (Data warehouse) جمع آوري سيستمهاي جزيره اي و يكپارچه‌سازي آنها بهبود مهارتهای کارکنان در زمينه فنی و مديريت پروژه ارتقاء و تقويت جايگاه ICT در سازمان بهبود شرايط باسرويس دهندگان (پيمانکاران، مشاوران، شبکه های سرويس دهندگان و...) بهبود وضعيت اموال (خريداري يا اجاره شده PCها تجهيزات، خطوط ارتباطی....) بهبود يا ترکيب روشهای مديريت، عملکرد IT و ابزارها (کاربرد، بهرهوری، ظرفيت سازی)بازگشتفن آوري اطلاعات وارتباطات و شبكهكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود كارائي وخدمات سازماني بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 90: بهبود كارائي ارتباط با مشتريسفارشات وصورتحسابافزايش كارآئيفروشبازاريابي و تبليغاتخدمات امورمشتريان و پشتيبانيبازگشت

اسلاید 91: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتبهبود كارائي ارتباط با مشتريسفارشات وصورتحسابكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 92: تفاوت گذاری بين بازارها و مشتريان افزايش استفاده از كانال هاي توزيع و تحويل با هزينه كمتر افزايش استفاده از کانال های با هزينه صورتحساب کمتر ادغام و يا برون سپاری عمليات سفارشات ادغام و يا برون سپاری عمليات صورت حساب بهبود تأکيد بر کارائی طراحي و بسته بندی محصولات و حمل آنهابازگشتبهبود كارائي ارتباط با مشتريسفارشات وصورتحسابكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 93: افزايش استفاده ازتأمين کنندگان که مديريت و انبار داری کالا را نيزانجام مي دهند بهبود فرآيندهای تحليل اعتبارات بهبود فرآيندهای حمل و بسته بندی بهبود فرآيندهای نصب و آزمايش بهبود فرآيندهای تهيه و ارسال صورت حساب ها بهبود سياستها و فرآيندها در مورد کالاهای برگشتی اطلاع رسانی بهتر به کارکنان در مورد مشتريان و سفارشات بهبود ابزارها و مهارت ها جهت الويت بندی برنامه ريزی و پيش بينی ارسال صورتحسابهاي الكترونيكي B2E,B2C,B2B بهبود مهارت های کارکنان در مديريت سفارشات بهبود پاداش ها متناسب با کارائی در مديريت سفارشات بهبود شرايط با سرويس دهندگان (حمل ، تحويل...) بهبود شرايط در مورد اموال و محصولات اجاره ای بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد سفارشات بازگشتبهبود كارائي ارتباط با مشتريسفارشات وصورتحسابكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 94: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتخدمات امورمشتريان و پشتيبانيبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 95: بهينه سازی و تمرکز مجدد بر ظرفيت و توان پشتيبانی خدمات و محصولات بهبود تمرکز بر بازارهائی که هزينه پشتيبانی کمتر دارند تفاوت گذاری در نوع خدمات در بازارها و مشتريان ادغام يا برون سپاري عمليات پشتيباني تأكيد بر كيفيت محصول و تسهيل خدمات طراحی محصولات با کاربرد ساده و خود سرويس بازگشتخدمات امورمشتريان و پشتيبانيبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 96: بهبود فرآيند خدمات و پشتيبانی بهبود فرآيندها و ابزارهای برنامه ريزی و توزيع نيروی کار بهبود ابزارها و مهارت و فرآيندهای برنامه ريزی تقاضا و ظرفيت ها بهبود استفاده از کارکنان بخش خدمات اطلاع رسانی بيشتر به کارکنان در مورد مشتريان اطلاع رسانی بهتر به کارکنان در مورد خدمات و محصولات هدايت عمليات مربوط به مشتريان با ارزش کمتر به کانال های انداختن خدماتی هدايت بهتر درخواست های دريافت خدمات به کارکنان ذيربط افزايش استفاده از سرويس های ارزانتر و کانال های اطلاعاتی الکترونيکی بهبود مهارت کارکنان بخش فروش بهبود پاداش مناسب يا افزايش کارائی فروش بهبود شرايط سرويس دهندگان بهبود شرايط اجاره اموال و تجهيزات فروش بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد فروش بازگشتخدمات امورمشتريان و پشتيبانيبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 97: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتافزايش كارآئيفروشبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 98: بهينه سازی بازارهای هدف بهينه سازی و تمرکز مجدد بر ظرفيت و کيفيت خدمات و محصولات افزايش استفاده از کانالهای فروش با هزينه کمتر (فروش از راه دور...) بهبود (تمرکز بر بازارها و مشتريان مهم و با ارزش بيشتر) تمرکز و تلاش بر فروش محصولات و خدمات با سود بيشتر حذف کانال های واسطه و فروش مستقيم به مشتريان بازگشتافزايش كارآئيفروشبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 99: بهبود فرآيندهای ارتباطی با مشتريان و توسعه حسابها بهبود فروش های محلی و راه دور بهبود استفاده بهتر از کارکنان فروش ارائه اطلاعات بهتر به کارکنان در مورد مشتريان ارائه اطلاعات بيشتر به کارکنان در مورد محصولات، خدمات و رقبا ادغام يا تعيين مجدد مرزهای نواحی فروش بهبود ابزارها و فرآيندهای اجرائی پيش بينی و اطلاع رسانی بهبود وضعيت کانال های فروش بهبود مهارت کارکنان بخش فروش بهبود پاداش مناسب با افزايش کارائی فروش بهبود شرايط سرويس دهندگان بهبود شرايط اجاره اموال و تجهيزات فروش بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد فروش بازگشتافزايش كارآئيفروشبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 100: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتبازاريابي و تبليغاتبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 101: بهينه سازی بازارها و مشتريان هدف بهينه سازی و تمرکز مجدد بر ظرفيت و توان پشتيبانی و ارائه خدمات بهينه سازی و يا تمرکز مجدد بر استفاده از واسطه های ارسالی بهبود تمرکز بر بازارهای با ارزش بيشتر افزايش تمرکز بر محصولات و خدمات با ارزش بيشتر بهبود و تمرکز بيشتر بر روشهای تبليغاتی با اثر بخشی بيشتر بازگشتبازاريابي و تبليغاتبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 102: بهبود درک و شناخت مشتری، محصول و کانال های سودآور ارائه اطلاعات بهتر به کارکنان در مورد بازارها‌ي مشتريان بهبود ابزارها و فرآيندهای تحليلی ارائه اطلاعات رقابتی بيشتر به کارکنان بهبود تعريف و مشخصات محصول و سرويس بهبود نگرش های بازارايابی و تبليغات متناسب با قسمت های مختلف بازار بهبود فرآيندهای معرفی محصول و خدمات جديد بهبود فرآيندهای خارج نمودن خدمات با محصول از بازار ابزارها و فرآيندهای بهبود و مبارزه رقابتی مديريت و طراحی اطلاع رسانی و مبارزه رقابتی بهبود ابزارها و فرآيندهای مديريت بازار بهبود شرايط در روش های تبليغاتی بهبود مهارت کارکنان بازارياب بهبود پاداش مناسب با کارائی بازاريابی بهبود شرايط سرويس دهندگان بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد تبليغات و بازاريابی بازگشتبازاريابي و تبليغاتبهبود كارائي ارتباط با مشتريكارائي در ارائه خدمات و امور مشتريان بهبود حاشيه سود عملياتي

اسلاید 103: منطقي كردن قيمت هاتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتقويت نمودنقيمت هاتقويت دارائي هايدرآمدزاتوسعه و حفظ مشتريان موجودجذب مشتريان جديدمديريت تقاضا و تامينبهينه سازيقيمت هامديريت نقدينگی و اموال مديريت وحفظ مشتريانفروشابتكارات درمحصول و خدماتبازاريابي وفروشبازگشت

اسلاید 104: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت هابهينه سازيقيمت ها

اسلاید 105: بهينه سازی و تمرکز مجدد بر ظرفيت و توان پشتيبانی خدمات و محصولات تأکيد بيشتر بر قيمت های متفاوت بين بازارها و مشتريان مختلف تمرکز بيشتر بر اثر بخشی قيمت ها و بهينه سازی آنها افزايش روش های تشويقی كاهش قيمت ها متناسب با حجم بالاي معامله بازگشتمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت هابهينه سازيقيمت ها

اسلاید 106: بهبود شناخت حساسيت های مشتريان در مورد قيمت بهبود شناخت ميزان ارزش محصول يا خدمات برای مشتريان بهبود مکانيزمهای قيمت گذاری مختلف بهبود مشخصات محصول متناسب با نياز مشتری متناسب نمودن قيمت با ارزش محصول و خدمات برای مشتری بهبود روش و ساختار قيمت گذاری تشويقی هماهنگ نمودن قيمت های محصولات جانبی تکميلی و خدمات بهبود اجرای برنامه هاي مربوط به بازاريابی و تأمين بهبودآگاهي کارکنان در مورد قيمت‌ها و حاشيه آنها بهبود هماهنگی با مجاری فروش و تأمين کالا قراردادن مورد حاشيه سود در پاداش مربوط به فروش بهبود روشها و ابزارها برای مديريت نمودن بر عملکرد تأمين و تقاضا بازگشتمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت هابهينه سازيقيمت ها

اسلاید 107: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمديريت تقاضا و تامينمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت ها

اسلاید 108: ايجاد رقابت بين تامين كنندگان تأکيد بيشتر بر خدمات و محصولات متفاوت تمرکز بيشتر بر بازارها و مشتريان غير حساس روی قيمت افزايش تمرکز بر نوآوری در محصول افزايش تأکيد بر مديريت زنجيره تأمين (توليد، توزيع، فروش....)بازگشتمديريت تقاضا و تامينمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت ها

اسلاید 109: کسب موافقت نامه های انحصاری با طرف های معامله هم جهت نمودن استراتژی های تبليغاتی با قيمت ها بهبود ارتباط و همکاری با مراکز توزيع بهبود ارتباط و همکاری با کانال های فروش بهبود پيش بينی تقاضای بازار بهبود مديريت مربوط به چرخه عمر محصول و سرويس کاهش زمان عرضه محصول به بازار بهبود قابليت ها و توانمندی های محصولات و خدمات بهبود کيفيت و اعتماد پذيری محصولات و خدمات بهبود و روش ها و ابزارها برای مديريت نمودن بر عملکرد تأمين و تقاضا بازگشتمديريت تقاضا و تامينمنطقي كردن قيمت هارشد درآمدتقويت نمودنقيمت ها

اسلاید 110: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتقويت دارائي هايدرآمدزامديريت نقدينگی و اموال

اسلاید 111: تأکيد بيشتر بر ايجاد درآمد از اموال دارائی های شرکت تمرکز بيشتر بر توسعه و حفاظت از سرمايه های معنوی تمرکز بيشتر بر سرمايه گذاری های جديد تأكيد بيشتر بر دارائيهاي نامرئي (فناوري ، شايستگي كاركنان )بازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتقويت دارائي هايدرآمدزامديريت نقدينگی و اموال

اسلاید 112: بهبود بازگشت سرمايه و نقدينگی واگذاری امتياز يا فروش سرمايه های معنوی بر ساير سازمان ها توسعه محصولات فرعی و ايجاد کسب و کار جديد فروش يا اجاره ظرفيت های اضافی توليد و خدمات به ساير شرکت ها بهبود ابزارها و روشهای مديريتی (…, EFQM , BSC ) بهبود تشخيص عملکرد و ارزش های بازار واحدهای تجاریSBU رهايی از واحدهای تجاری غير کارا و غيرراهبرديبازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتقويت دارائي هايدرآمدزامديريت نقدينگی و اموال

اسلاید 113: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتوسعه و حفظ مشتريان موجودفروشتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 114: تأکيد بيشتر بر مشتريان مهم و با ارزش تمرکز بيشتر بر محصولات و خدمات پر سود تمرکز بيشتر بر مؤثرترين كانال، فروش و تبليغات تمرکز بر توسعه ارتباط با مشتريان بازگشتتوسعه و حفظ مشتريان موجودفروشتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 115: بهبود در شناخت محصولات و خدمات جديد رقبا بهبود در تشخيص نيازهای مشتريان بهبود در تأمين نيازهاي مشتريان و ارائه خدمات بهتر به آنها کاهش زمان سفارش تا تحويل و بهبود سرويس و پشتيبانی بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد فروش بازگشتتوسعه و حفظ مشتريان موجودفروشتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 116: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتمديريت وحفظ مشتريانتوسعه و حفظ مشتريان موجودتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 117: تأکيد بيشتر بر حفظ مشتريان مهم و با ارزش تأکيد بيشتر بر توسعه برقراري ارتباط با مشتريان بهبود استراتژی های مديريت مشتريان افزايش تأکيد بر كسب رضايت مشتريان تمركز مجدد بر بهينه‌سازي راهبرد ها و اولويت ها در حفظ مشتريان بازگشتمديريت وحفظ مشتريانتوسعه و حفظ مشتريان موجودتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 118: مشاوره و پاسخگوئي مناسب به بازخوردهاي مشتريان بهبود شناخت نيازهای مشتريان بهبود در شناسائی ميزان رضايت مشتريان موجود بهبود محبوبيت مارك محصول بهبود مسئوليت پذيري در مورد اعتراض های مشتريان بهبود پاسخگوئی به درخواست ها و نيازهای مشتريان بهبود برنامه های تضمين کيفيت بهبود مهارت کارکنان در مديريت مشتريان بهبود پاداش برای تقويت توسعه ارتباط با مشتريان بهبود ابزارها، متدها و مديريت عملکرد مشتريان ايجاد انجمن هاي مشتريان بهبود تحكيم پيوند و ارتباط با مشتريان بازگشتمديريت وحفظ مشتريانتوسعه و حفظ مشتريان موجودتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمد

اسلاید 119: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتوسعه و حفظ مشتريان موجودجذب مشتريان جديدابتكارات درمحصول و خدمات

اسلاید 120: گسترش ارائه خدمات و محصولات تمرکز بيشتر بر R&D و سودآوری محصول، و رهبری محصول تأکيد بيشتر بر طراحی پيکربندی/ شخصی سازی بهبود راهبردهای پايه و سبد محصولات و خدمات افزايش تأکيد بر زمان ارائه محصول به بازار و زمان افزايش توليد افزايش عرضه تعداد و کيفيت محصولات و خدمات بازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتوسعه و حفظ مشتريان موجودجذب مشتريان جديدابتكارات درمحصول و خدمات

اسلاید 121: افزايش طرحهاي پودماني (Modular) قابل استفاده مجدد (Reusable) بهبود همکاری با طرفهاي درگير در طراحي ، توسعه و توليد بهبود استفاده مجدد اجزاء محصول و خدمت ارائه محصولات و خدمات جديد بهبود تحقيق و توسعه محصول/ خدمات و بکارگيری قابليت ها تطبيق محصولات و خدمات موجود با حوزه مشتريان جديد ارتقاء و تقويت مشارکتها و OEM بهبود مديريت چرخه عمر محصول از عرضه تا خروج از رده ارتقاء قابليتهای محصول و خدمت از نظر کاربرد و ارزش حذف موانع برای تغيير برنامه سازی برای محصولات جديد و يا فاقد برنامه بهبود محصول و خدمات، مهارت هاي ابتكاري كاركنان بهبود انگيزه برای توسعه محصول و خلاقيت خريد شركت هاي جديد كه با راهبرد هاي محصول هم جهت اند بهبود روشها و ابزارهای بهبود عملکرد فروش و بازاريابی بازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدتوسعه و حفظ مشتريان موجودجذب مشتريان جديدابتكارات درمحصول و خدمات

اسلاید 122: تغيير در آنچه كه انجام مي دهيدبهبود در آنچه كه انجام مي دهيدبازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدجذب مشتريان جديدبازاريابي وفروش

اسلاید 123: افزايش تمرکز بر روی مشتريان با ارزش و پتانسيل بالا افزايش تمرکز به سودآفرين ترين محصول و خدمات افزايش تمرکز بر مؤثرترين کانال های تبليغات و فروش هدف گذاری مناطق جدی و جغرافيائي هدف گذاری نواحي جديد در مناطق فعلي جغرافيائي گسترش کانال های فروش و تبليغات بازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدجذب مشتريان جديدبازاريابي وفروش

اسلاید 124: بهبود تجربيات مشتريان در سفارش خريد و دريافت خدمات پشتيباني بهبود ارزش/کاهش قيمت ها بهبود اثر بخشی فرآيندهای بازاريابی، تبليغات و فروش افزايش زمان بيشتر براي فروش مناسب سازی بازاريابی و رويکردهای فروش برای مشتری هاي خاص بهبود دسترسی به ابزارهای اطلاعاتی و تحليلی بهبود کيفيت و تخصيص زمان فروش بهبود قدرت ( نام تجاری ) و شهرت مناسب سازی محصولات و خدمات برای مشتريان بازارهای جديد کاهش سيکل سفارش تا تحويل/بهبود دسترسی به محصولات و خدمات بهبود مهارت‌های بازاريابی و فروش کارکنان بهبود هماهنگی انگيزه های کارکنان با اهداف راهبردي خريد شركت هاي جديدي كه هماهنگ و هم جهت با اهداف مشتريان خاص و مهم مي‌باشند خريد شركت هائي كه رقيب مشتريان مناطق شما هستند بهبود روشها و ابزارهای عملکرد مديريت و فروش و بازاريابی بازگشتتقويت ظرفيت هايفروشرشد درآمدجذب مشتريان جديدبازاريابي وفروش

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید