کسب و کار اقتصاد و مالی

نحوه محاسبه میزان رشد ناشی از اجرای کتاب و کنترل اسناد مالی پرداختی براساس دستورالعمل جدید

asnade_mali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نحوه محاسبه میزان رشد ناشی از اجرای کتاب و کنترل اسناد مالی پرداختی براساس دستورالعمل جدید”

نحوه محاسبه میزان رشد ناشی از اجرای کتاب و کنترل اسناد مالی پرداختی براساس دستورالعمل جدید

اسلاید 1: نحوه محاسبه میزان رشد ناشی از اجرای کتاب و کنترل اسناد مالی پرداختی براساس دستورالعمل جدید

اسلاید 2: نحوه محاسبه میزان رشد ناشی از اجرای کتاب

اسلاید 3: مواد مرتبط:تنها در سال اول اجرای این دستورالعمل، کارانه تعدیل شده بند ج-1، براساس متوسط میزان رشد کارکرد پزشکان با اجرای کتاب، تعدیل می‌گردد:متوسط رشد کارکرد پزشکان با اجرای کتاب در بیمارستان × کارانه تعدیل شده براساس بند ج-1 = کارانه نهایی تعدیل شده بخش

اسلاید 4: نحوه محاسبه کارانه تعدیل شده بخش/واحد در این دستورالعمل کارانه کارکنان غیرپزشک هم برای واحدهای تشخیصی و درمانی و هم برای واحدهای پشتیبان براساس دو معیار زیر تعدیل می شود:تعدیل براساس درجه سختیتعدیل بر اساس کتاب

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10: کنترل اسناد مالی پرداختی براساس دستورالعمل جدید

اسلاید 11: مواد مرتبط: ماده 5 پرداخت عملکردی پزشکان: در هر بیمارستان حداکثر مجموع رقم پرداختی ماهیانه اسناد هزینه پرداخت به مجموع پزشکان متخصص، فوقتخصص و فلوشیپ درمانی و هیات علمی و پزشکان عمومی نمی‌تواند از 60% درآمد بیمارستان از محل جزء حرفهای بالاتر باشد. ماده 6 پرداخت عملکردی پزشکان: در هر بیمارستان حداکثر رقم پرداختی ماهیانه اسناد کمک هزینه پرداخت به دستیاران تخصصی، فلوشیپ و فوقتخصصی، نمی‌تواند از مجموع 2% درآمد بیمارستان از محل جزء حرفهای و 60% درآمد بیمارستان از محل عملکرد دستیاران به عنوان کمک جراح بالاتر باشد.

اسلاید 12: مواد مرتبط: ماده 5 پرداخت عملکردی کارکنان غیر پزشک: در هر بیمارستان حداکثر رقم پرداختی ماهیانه اسناد هزینه موضوع این دستورالعمل همراه با کسورات قانونی شامل پرداخت به کارکنان غیرپزشک شاغل در بیمارستان‌ها و سهم مدیریت، نمی‌تواند از مجموع سقف ریالی اعتبار اضافه‌کاری ماهیانه قبلی آن بیمارستان و 27.5% کارکرد پزشکان از محل جزء حرفهای ارزش نسبی خدمات سلامت و درآمد حاصل از ویزیت سرپایی، بالاتر باشد.

اسلاید 13: کنترل اسناد مالی پرداختی کارکنان غیرپزشک

اسلاید 14: در هر بیمارستان حداکثر رقم پرداختی ماهیانه اسناد هزینه موضوع این دستورالعمل همراه با کسورات قانونی شامل پرداخت به کارکنان غیرپزشک شاغل در بیمارستان‌ها و سهم مدیریت، نمی‌تواند از مجموع سقف ریالی اعتبار اضافه‌کاری ماهیانه قبلی آن بیمارستان و 27.5% کارکرد پزشکان از محل جزء حرفه‌ای ارزش نسبی خدمات سلامت و درآمد حاصل از ویزیت سرپایی، بالاتر باشد. مبلغ ریالی سهم مدیریت توزیع شده در پایان هر ماه+ سند ریالی پرداخت عملکردی کارکنان غیرپزشک27.5% مبلغ ریالی جزء حرفه ای ماهیانه بیمارستان +مبلغ ریالی اضافه کاری ماهیانه27.5% مبلغ ریالی جزء حرفه ای ماهیانه بیمارستان + مبلغ ریالی اضافه کاری ماهیانه مبلغ ریالی سهم مدیریت توزیع شده در پایان هر ماه+ سند ریالی پرداخت عملکردی کارکنان غیرپزشک≤

اسلاید 15: کنترل اسناد مالی پرداختی پزشکان متخصص، فلوشیپ و فوق تخصص درمانی و هیات علمی و پزشکان عمومی

اسلاید 16: در هر بیمارستان حداکثر مجموع رقم پرداختی ماهیانه اسناد هزینه پرداخت به مجموع پزشکان متخصص، فوق‌تخصص و فلوشیپ درمانی و هیات علمی و پزشکان عمومی(پس از اعمال ضریب کیفی عملکرد) نمی‌تواند از 60% درآمد بیمارستان از محل جزء حرفه‌ای بالاتر باشد. در صورتی که مجموع مبالغ سهم پزشکان (پس از اعمال ضریب کیفی عملکرد) از 60% (به استثنای بیمارستان‌های مشمول تبصره (1) یا (2) ماده5) بالاتر باشد، به نسبت از مبلغ سهم هر یک از پزشکان کسر می‌گردد. 60% مبلغ ریالی جزء حرفه ای ماهیانه بیمارستان مجموع مبلغ ریالی ناخالص پرداخت عملکردی پزشکان بیمارستان(پس از اعمال ضریب کیفی عملکرد)≤در بیمارستانهای تک تخصصی روانپزشکی ، سوختگی و اطفال 65%

اسلاید 17: کنترل اسناد مالی پرداختی دستیاران دوره تخصص، فلوشیپ و فوق تخصص

اسلاید 18: در هر بیمارستان حداکثر رقم پرداختی ماهیانه اسناد کمک هزینه پرداخت به دستیاران تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی، نمی‌تواند از مجموع 2% درآمد بیمارستان از محل جزء حرفه‌ای و 60% درآمد بیمارستان از محل عملکرد دستیاران به عنوان کمک جراح بالاتر باشد. در صورتی که مجموع مبالغ سهم دستیاران از مبالغ حاصل از این ماده بالاتر باشد، به نسبت از مبلغ سهم هر یک از دستیاران کسر می‌گردد.سقف کمک هزینه دستیاران2% مبلغ ریالی جزء حرفه ای ماهیانه بیمارستان +60%مبلغ کمک جراح (درمواردی که رزیدنت باشد) مجموع مبلغ ریالی سند پرداخت عملکردی دستیاران≤

اسلاید 19: نحوه تعدیل در مواردی که اسناد پرداختی بیشتر از درصدهای تعیین شده در دستورالعمل باشد

اسلاید 20:  در صورتی که مجموع هر یک از اسناد پرداختی ماهیانه به تفکیک پزشکان ، کارکنان غیرپزشک و دستیاران مساوی یا کمتر ازسقف های تعیین شده باشد، اسناد مربوطه قابل پرداخت است.در غیر این صورتپرداخت عملکردی با توجه به نوع سند، از هر یک از مشمولین کسر می گردد.به عنوان مثال در صورتی که مجموع سند پرداختی پزشکان از 60% بالاتر باشد، از هریک از آنان مطابق فرمول کسر می گردد.

اسلاید 21: سهم مدیریتحداکثر تا 0/5 درصد از درآمد مبنای بیمارستان، با تصویب کارگروه، کسر و جهت هزینه‌کرد در موارد ذیل در اختیار هیات قرار می‌گیرد.پرداخت از محل سهم مدیریت به رئیس بیمارستان به جز مسئول فنی (به عنوان حق مسئولیت فنی) مجاز نمی‌باشد.

اسلاید 22: پاداش عملکرد سالانهدرصدی از ما به ‌التفاوت تراز مالی بیمارستان، در صورت احراز مجموع شرایط ذیل، به عنوان پاداش سالانه، با تایید کارگروه به عنوان پرداخت عملکردی، میان مدیران و مسئولین هر بیمارستان توزیع می‌گردد:1. مثبت بودن تراز مالی بیمارستان (با در نظر گرفتن درآمدکل و هزینه کل بیمارستان).2. بهبود یا عدم کاهش در درجه اعتبار بخشی بیمارستان.3. افزایش میزان رضایت‌مندی بیماران.افراد مشمول پاداش:مدیر پرستاری بیمارستانرئیس/مدیرعامل/سرپرست بیمارستانمدیر مالی بیمارستانمعاون آموزشی بیمارستانروسای بخش‌های تشخیصی درمانیمعاون درمان بیمارستانسوپروایزرهای بیمارستانمدیر/معاون پشتیبانی بیمارستانمسئولین واحدهای پشتیبان بیمارستانسرپرستاران بخش‌ها

اسلاید 23: سهم موسسه از محل درآمد اختصاصی بیمارستان‌هاتا 5% از جزء حرفه‌ای خدمات و مراقبت‌های سلامت و ویزیت جزء حرفه‌ای و تعرفه ویزیت پزشکان و اعضای هیات علمی در بیمارستان‌های موسسه.از بیمارستان‌های تک‌تخصصی روان‌پزشکی، سوختگی و کودکان سهم موسسه کسر نمی‌گردد. همچنین از بیمارستان‌های کم‌درآمد و کلینیک‌های ویژه مستقل کم‌درآمد به تشخیص کارگروه، سهم موسسه می‌تواند کسر نگردد.در مواردی که بخش‌های تشخیصی و درمانی برون‌سپاری شوند و جزء حرفه‌ای بخشی از مفاد واگذاری باشد، سهم موسسه حداکثر تا 5% از جزء حرفه‌ای خدمات واگذار شده می‌باشد. در صورتی که جزء حرفه‌ای موضوع قرارداد برون‌سپاری نباشد، موسسه از درآمد حاصل از بخش­های برون‌سپاری شده سهمی نخواهد داشت.سهم موسسه در هر صورت نمی تواند از 5% کارکرد پزشکان از محل جزء حرفه ای بیشتر باشد. و هر گونه تغییر در این سهم، تنها با کسب مجوز ار دبیرخانه شورا و تصویب شورا امکانپذیر می باشد.

اسلاید 24: پرداخت به کارکنان شاغل در اورژانس پیش‌بیمارستانی 1/5 درصد جزء حرفه‌ای و تعرفه ویزیت پزشکان و اعضای هیات علمی کلیه بیمارستان‌های تابعه موسسه در اختیار معاونت درمان موسسه قرار می‌گیرد تا توسط رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی موسسه جهت تشویق کارکنان و پزشکان شاغل در اورژانس پیش‌بیمارستانی در قالب آیین‌نامه مربوطه، بازتوزیع گردد.این ماده جایگزین مصوبه قبلی هیات امنای موسسه در خصوص پرداخت به کارکنان شاغل در اورژانس پیش‌بیمارستانی می‌شود.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید