صفحه 1:
در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی Pea ele On ae ad

صفحه 2:
» گزارشی مکتوب در رابطه با نتايج بزوهش است كه نويسنده را به نتايج و ۱7 وسیله مقلله را در معرض تأیید يا دیگران قرار می دهد. ‎ere ad‏ ل ل 0 است. Pee iN eee apes een | oe a | هاى مفهومى ذهن را آشكار مى سازند. ا ل ا ل 0 ن و غير خلاقانه ترين جنبه فعاليت

صفحه 3:
5 ‏و‎ aie eon Sage GE ES EI ‏روند "كشف و كاوش علمى” با شروع رونت دكار ل انا‎ یک نکرش نادرست زیربنایی

صفحه 4:
پژوهش یک فرایند است. این فرایند از سه فعالیت مستقل و در عین حال هماهنگ ت 050 تحليل: جریان پژوهش: پژوهش مطلوب عبارت است از حرکت تناوبی میان طراحی و تحلیل

صفحه 5:
‎٠‏ الكو يردازى: يايان را از ابتدا ديدن و" ‎sivas! ‎(Proteins ‏تطيل ‎Gani)‏ ‎tase glee (ata Colleton)

صفحه 6:
‎Fp lad ee‏ ا سول مود نظر ملق با ند پزوهش د بررسی‌هاي ام بر ضوابط متطيق بدده و هر غير امن عمووت» توجيه ‎Ue Ale‏ ‏حر يتشا ‎a Sole BY EASE cp‏ که مار شدای پزوهشی كر هود. ‏تايح به جاى توصيف ساده تفسيرو ممتاى قابل وی اه دهد ‏خلاصدها در آخاز ماله و در بتداى قسصتحاى مختظف مقاله آورده شود وبدين ترئيب مقدمة مطالى كردق که در پی مین ‎lage SENN eae‏ و قط تقسير اطلاحاث لكميلى کر شود ‎el‏ به طرح تايح و ‎OU‏ رازن ايت على بوعش كرو نيز يانههايش را خلاطه مازنف ‏اهلاق تويستده سند حلمى (متاه) مر كالب يك حبارث به روشتى يا شود ‎in Je Vpn enn‏ رای اعدا الم است. ‎ ‎ ‏ا استفادة متاسب ف شعاركذارى؛ تيت ‎Spb Rab ae igh ga STE KARST Ag pe‏ مقاله از له هی مفید رای خهممطالب استادء کرده ‎ATE a BAT asl‏ رتيب تزولى احميث: علث و معلو ناتك ا امعالب كيلى و ‏بعفضهاى مقدماتى» بيش زميته و ديد كامحلى تاريضى؛ تكادلى و جزوهشى را بيات كد ‏تابح با ممديكر وبا اهداق مقاله جماحاك باهد. ‎fate SE et‏ ‏مقاله از نظر علمى و ظاهرى جالب باش مقاله تصور یز رگیباشد که در کیت وت ترجه حواته را جلب كلد ‏اللاحاث به يهترين کل ره شوت مت تهرست هل دول تمودارها: شكل هاء دياكرامها و ‏جداول تحوهارهاءشكل هاو ... مسعتل از متن نيز تيل هم اشتد. ‏جداول تمودارهاء شكل هاو ... بر شام اسول علمی و هتری طراحی شوتد. ‏مفاهيم و اسطلاحات به شكلى تعريف و تظيم شوتد كه هم در سطح بار كراف و هم در سطح جمله بل تیم بش مقاهيم از آشنا و شا ریات پا و از ریق قگرار مفاهم دی و لغات واسطعاى به مقاهيم ديكثر اتباط بيدا كت ‎hae oan‏ جملهساوى بوروى كوده واد ا ‏االاعات صحيح باشد. ‏دستور یه دیکنه عات و تقطه گذاری صحیح باد ‎ ‎ ‎ ‎ ‏امحاى شايع ساشعارى باشتد. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
ات ار ره ۲- متدولوژی صحیح ‎BVI peewee eee eng‏ م ۵- نوشتار اصولی. منطفی و در عین حال هوشمندانه مقاله

صفحه 8:

صفحه 9:
eee ‏ا‎ " استفاده از نوشتن به صورت سوم شخص بی طرفانه بنویسید. بدین ترتیب گزارش < برداشت نمی شود. کند. " مطالعه مهارت هاى مربوط به كزارش نويسى. فرد را در نو ‎Ee‏

صفحه 10:
سبک نوشتن (منال) در آخرين جلسه درسء يروفسور توضيح داده پرش ارتفاغ عمودى, روش غدرمستقدم سنجش بازده توائى خيلى كوتاه مدت است. در بايان كلاس. همجنين درباره ضرورت شركت در كار آزمايشكاهى يس از كلاس بحث شد. كار عملى نابت كردء قوانى كه از راد برش ارتفاع عمودى سنجيده مى شود با تواني كه به طور مستقيم از یک صفحه نیرو به دست می‌آید» براى درآخرين جلسه درس ماء يروفسور به ما كفت, پرش ارتفاع عمودی, روش غیرمستقیم سنجش بازده توانی خیلی کوتاه مدت است. در پایان کلاس, او همچنین به من كفت, بايد در فعاليت آزمایشگاهی بعد از كلاس شركت كثم. كار عملى به ما اثبات کود, توانی که از راه پرش ارتفاع عمودی معین می شود با توانی که به طور مستفيم ازيك صفحه ثيرو به دست مىآيد. برای شركت كننده معين تا حدودى فرق مى شركت كننده معين كم و بيش فرق مى كند.

صفحه 11:
ساختار یک مقاله علمی Ce "چکیده " مقدمه Cr ere ee oe ‏روش شناسی‎ * Grd ae” ‏وت‎ a

صفحه 12:
۷ (sip ee caren 3 ‏همین اساس است که نحوه گنجاندن اطلاعات ضروری‎ ‏مق شود‎ * جكيده يل ارتباطى بين عنوان و اصل مة * شركت كتندكان در رن اد جریان محتوای سخنرانی قرار گیرند. ‎ace ea a a cat ee‏ و ‎ON Caa (Fan COND [Oe RVCceaia‏ ی SY Sarre ele ek cara ‏ا ا‎

صفحه 13:
* مشکل چه بوده است؟ ۱ * بزوهش جكونه انجام شده است؟ " یافته ها چه هستند؟ * تحلیل محقق از یافته ها در یک جمله چه بوده است؟ (مهمترین بش

صفحه 14:
۲۳ i eel * یک جمله درباره معرفی مشکل * هدف مطالعه " روش ها خلاصه نتایج * نتیجه گیری با توجه به جمله مقدماتی و فرضیه

صفحه 15:
وضعیت هویتی توجوانان تهرانی دكتر بنفشه غرايى *. د-كتر سحم د كاظيم حالف وحيد * 4 ادكتر محموت د وكام ***. دكتر مهرداد محمد يان 228+ مقد مد سدف بزوهش حار بررسى وشعيت هويت أيدلولوزيكى م مياككردى لرجواثال دختتر و پسسر تهرالسی و هسم‌چنسینٍ ‎ET dik lng ey gt‏ بود SAAS POO tld Ohm OW ‏و انوع تتطعى- توصيفى بوده ست‎ dhe 805) HE BB 9 Sg ‏پسر) از سجهار متطقهى ره و بسيشدالسشتكاهى كسه بس روشى لموئس هكيسرى‎ ۴ ‎lat nt‏ تصادقی تخاب شده بودند. کیک پرسشر 1 امد سيك هويث مورد پررسی عرار ‎ ‎Fy boats hf ‎ ‎SE ys ee ‏اتفری نیشقر‎ ‎ ‏دهای پزیرهشی تشن جاد که وجمان تهرائی از نظر مویت ایدگلم یکی بر ‎ ‏يوقت بجاو و کدثر از مه در وشبعیك اتساپ بودند. ین وشعیك هریت دخترا و پسسرال تساو معتسي‌دار وبحب اسهد بن ‏یز ‎ ‏ن بين سیک‌های هریت با وضعیت‌هایی هوپنی نیز ارتباط معکورداربی ‎ce‏ ‎ ‏ارتياظ را با وضعيت لامتمايز و سيك هويت هتجارى ييشترين ارتباط را با وضعت تفریش اخترار و سک هریست اطلاعصالی يشترين اررتباط را با ونعيت الكتساب شاك دادلد. ‏فتيججه “قيرى: توجوانان تهرانى از نظر وضعيت هويثى كعثر هر وضعيث اكتساب و يا سك اطلاصاتىى معتل ‎ ‎

صفحه 16:
اثر پيشینه علمی و تجربه‌های حرکتی << در موققیت تحصیلی دانشجویان تربیت بدتی * :يشنيه علمى؛ به آمادكى فرد برا اد گیری هدفهای آموزشی گفته می‌شود. دستاوردهای پژوهشی نشان میدهند تجربه‌های حرکنی و برخی از مؤلفه هاى بيشينه علمى در موفقيتهاى تحصيلى نقش مهمى دارند. اين بزوهش به منظور بررسى نقش تجربدهاى حركتى و يرخى مؤلف هاى بيشبنه علمى شامل : نمره نظرى آزمون ورود به داتشكاه؛ معدل دييلم متوسطه و نوع دييلم است كه روى موفقيت تحصبلى دانشجويان نرييت بدنى دانشكاههاى دولتى کشور در سال ۷۹ تا ۸۰ انجام شده است نتایج پژوهش نشان می‌دهند که همبستگی ملبت و معنی دار آمری» ین نم آزمون ورودبهدانشگاه و نع آزمون آادگی جسمانی با مفقبت تحصیلی وجود دارد . به علاوه: همبستكى مثیت و معنی دار آماری ین نمره معدل دیپلم متوسطه با موفقیت تحصیلی دبده شده است.. پافه‌های پژوهش+ بالابودنمونقبت تحصیلی دانشجویان با دم ریاضی فنی را نسبت به سایر دلمه‌اتأید می‌کند. بهعلایه: نتايح تحقيق: حاكى از همبستكى آمارى معنى دارى يبن متغيرهاى معدل دييلم و نمره آزمون ورودی با نعرات دوره‌های دانشگاهی است. روش تحقیق ابن بزوهش همبستكى و على - مقايسهاى(بس رويداد) بوده است : نمون آمری آن, ۲۶۰ دانشجوى كارشناسى نربيت بدنى لز دانشكاههاى دولنى هستند كه به شيو خوشه‌ای تصادنى انتخخاب شده اند . از آمارهاى تحليل ركرسيون: ) استودنت و ضريب هميستكى براى تحليل دادهها استفاده شده است.

صفحه 17:
بررسی تغییرات اسکولیوز پس از یک دوره تمرینات اصلاحی دکتر حسن دانشمندی ۱- مرتضی اکبر - يوسف غفار بور استادیار دانشگاه گیلان - عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان - مدرس دانشگا اد اسلامی ‎"il‏ ‏تبریز - حاضر بررسى تغييرات اسكوليوز يس از يك دوره تمرينات اصلاحی در یک گروه از دانش‌آموزان پسر بود. بدین منظور ۴۴۵ نغر از دانش‌آموزان بسر سقطع راهنمایی بسا استفاده از تست نیو بورک, غربالگری ‎ereening)‏ شدند که ۷۹ نفر (۱۷/۷ درصد) از آنها مبتلا به عارضه اسکولیوز بودند. سپس از بین اين افراد ۱۶ نفر برای گروء شاهد و ۲۰ نفر برای گروه تجربی انتخاب شدند. آزمودنی‌های گروه تجربى در يك برنامة تمربنى به مدت ۸ هفته و هر هفته ۳ جلسه شرکت کره‌ند. بعد از اتمام برنامة تعرینی و اجرای پس آزمون, نتایج به دست آمده از آزمون خي دو و نی - استیودنت در سطح اطمینان 14۵ سورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. مهمترین نتایج بدست آمده از تحقیق نشان داد که میان شدت اسکوا آزمودنی‌های گروه تجربی در دو مرحلة پیش و پس‌آزمون تفاوت معنی‌داری وجود داره (۳5۰/۰۵) و همچنین رابطه معنی‌داری بین میزان شیوع اسکولیوز و سن آزمودنی‌ها بدستآمد(۰/۰۵ 5 ).بافته‌های ی بر اعتبار و اهمیت حرکات اصلاحی در بهبود ناهنجاری‌های وضمیتی مانند اسکولیوز تأکید می‌کنند.

صفحه 18:
۱- کمک به خواننده تا در جریان محتوای مطالعه قرار گرفت ۳ ۴- بیان فرضیه ها و یا منوا لا ۵- بیان هدف مطالعه ذکر منبع

صفحه 19:
Google Home - About Google - About Google Scholay

صفحه 20:
۳ ‏ال‎ ae ‏ا ا ل ل‎ نت «عملکرد استقامتی چه در کل بدن و چه در سطح سلولی» با دامنه‌ای از پاراسترهای فیزیولوژیگی و بیوشیمیایی برآورد می شود )1997 ‎Gone,‏ © * در مرور ييشينه. نتليج هر يك از مطالعات انجام شده در موضوع برُوهش ذكر مى شود. ددر مطالعه أى كه حت دوبجرخه سوار خيلى ورزیده آزمایش شده‌اند» حداکثر توان دقیقه‌ای تولیدی. هنگام آزمون دوچرخه سواری پیش رونده تا درماندگی: معادل ۶۰ درصد تغییر بین آزمودتیها : در عملکرد تایم تریل دوچرخه سواری برآورد شد ‎.Gsmith et al, 1996)‏ +

صفحه 21:
7 ere ee ieee Reo ae “eee Ee eee * پژوهش های قبلی باید عینا (بی طرفانه) نقل شون اف رز از سك مرور کرده و نسبت به آن آگاه باشید. " در قسمت بحث (مقلله), يافته هاى مطالعمبا يافته هاى كزارش شذة ل ييشينه ارتباط داده مى شود.

صفحه 22:
بخشی از مقلله علمی را که‌به توصیف انجام (اجراى) مطالعه عى بردازد. بخش مى كويند. "2 “Sid ۱- پژوهشگران دیگری ممکن است تمایل ٩ 0 ‏ا‎ ۲- روش مورد استفاده می تولند. نتلیج را تا 1

صفحه 23:
آزمودنی های مورد استفاده در پژوهش ‎ery res‏ ابزارهاى مورد استفاده Ss ‏ا‎ ee Sol ‏تجزيه و تحليل يافته ها‎ مشت دوجرخه سور زن كاملا ورزيده (با انحراف معبار و ‎tin‏ | کیلوگرم! قد. ۰/۱۱ ۱/۶۸2 متر؛ ۰۲۵,۳۱8 ۷ ۱ ليتر در دفبقه) با شرکت در پروژهای موافقت کردند که طرع مطالعه آن را نستیتو تصویب کرده بود. زمون, به همراهقرم تکمیل

صفحه 24:
۱ fC ee TOL edd 00000 ‏ا‎ Pg)

صفحه 25:
يافتهها ‎Be sl Sys Wie‏ آزمودنی‌های پژوهش ستی آزمدنیهای پزودش ۱11سا (اتحراف معيبار ‎ag hit‏ در بایغ ب اي برسش بسؤوهش كه نوجوانان تهرائى بيشتر در كداوبك از وضعيتهاى هويتى قرار ان هی به‌دست آسده در سور هربك از وضعیت‌های هوینی ابدنولوژیکی و مان‌شردی در جدول ‏ نشاندادهشده است. باقتههاى مربوط به پررسی ایسن فرضیه که ین وضعیت هویتینوجو دختر و پر تهرانی تقساوت وجود داد در جدول ۴ تشن داد شده است. آزسون غی‌دونفاوت مین وضمیت‌های هوبت ادئولوژیکی در دخترن و پسران را از نظر آساریمعنی‌دار نان داد ‎sie)‏ 3۳ همجنين أزمون ا تفاوت ميان ‎ly eile Cap scandy‏ دختران و بسران ‎LS jae‏ ناد ایدنولوژیکی و حجدهگانه در اجهت يررسى اين فرضيه كه بين وضعیت‌های هوبت. فردى مختلف ثفارت وجود دارد. ميانكين نمرات استفاده ال راهيرد أفراد با وضعيتهاى هويت ايدثوا نختلف با يكديكر مقايسه كرديد كد نايج آن در جدول شمارة ‎١‏ ارائه مىكردد. همانطور كه مشاهده مىكردد تفاوث معنادارى بين استفا در سطح ۰/۰۵ و تمرکز بر خل مشكل. تكرائي. كوشش جهت حفظ تعلق حاطر, تمرکز بر نکات مثبت و جست‌وجری کمک حرفه‌ای در سطح ‎١11‏ ب كتار یامد ينطع ذه ارضعيتهاى هويتى مختلف ايدلولوزيكى وجود داد از راهبردهای مدارای کاهش تنش. اقدام اجتماعى و سرزئش نو ال نظر نا درصد ‎pn‏ ناقوئى در بذبرش رسك مالن به عنون اسل ترس سح ‎ESTAS‏ ‎oe‏ ۸ درصد داشعویا راز داد که در ‎sad pli ps 99 lanl any‏ احساس بدشئس بودن. عاملى لست كه 7/180 درصد دانشجويان آن رابه عنوان يك مالع دز را توسعه رار كار آفرنى و موفقيت شغلى خود ذكر م ى كد 1/0 درصد دلشجويا: در شتا فرص دجا شعلى مرتط با رشه تريت بدا نوی ند از نظر دانشجویان مشکل تأمین سرمایه سیاست های دولت. مشکلت اقتصادى جامعه و نبود اطميتان در بازار كار ممسترين مشكلات فرا رو در ره اندازى كسب و كار هستتد

صفحه 26:
‎oe‏ وگهایردی میتی رمک وفولیک و دون ورد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Protein] :‏ ‎‘Cerbohydeat il 5 eer)‏ یی _ س اد | ‎Falta tah prom | (hw [Const‏ ‎a ۷ 3 1‏ 1 23 ‎aed an ts 5 2‏ ‎tay “ ۳ ve 8‏ لع 2 ‎vw ۳ ci ۴‏ لس 1 ‎at ۳1 ۳ 8 " 2‏ ‎mt wey ۶ 4 a ۶‏ ‎‘Post 1۴۵ 3 ۳ ۳۵ 0‏ ۳ 1 ‎‘ranting rang ~ ~ = = .‏ ۱ و + 7 ‎oa‏ شکل ۳. سیت (درصد) پروتتین» کربوهیدرات و چربی و :5 7 7 20 موره استقاده بيش از فعاليت ورزشى و يس از يك فعاليت هه ود تمریتی (مالی از یک تمودار ستونی) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎pas ASAT ages‏ نسيت به بنده على ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:
بحث بخشى است كه بايد به اطلاعاتى ‎here Cnr er aeg|‏ 320 ‎TIENT)‏ ۱ ا ‎re‏ ا لت پیشین در موضوع انجام می شود. نوشتن ی ۱ 5 (Bermasky, Facrary, 1 996; Beransk

صفحه 28:
هدف اصلی از نتیجه گیری عبارت است از: ‎cle Gar bi.‏ مطالعه تحقق یافته اند؟ ‏.. مفاهیم اصلی این یافته ها چه هستند؟ ‏دل شابى که باید در آینده انجام شوند چه هستند؟ ‏. پیشنهادات موجز و منطقی در ارتباط با حل مسئله ‎ ‎ ‎

صفحه 29:
جرا معرفى منابع مهم است؟ ‎Ne arare)‏ ل ‎ ‏ا ‎One see‏ ا ل ل ‎ESS‏

صفحه 30:
‎all oer‏ ا ا كا ‎BO ee Te eRe ae‏ ‎Be ato OE eed‏ 0000000-97 ‎ ‏در سيستم هاروارد. نقل قول هاى موجود در متن‌سبه صورت نام نوبسنده و قرار دادن ۱ ‏جرخان”. تکلیف اسنواری سنچ "ریک حرکت آهنگین بازو . ماتریس همبستگی در جدول ۰۲ در ‏نتیجه ۱۵ کوشش اولب؛ حرکت آهنگین باژو ترسیسم شدء است . این تکلیف شامل یاد گیری حر کت دادن اهرم در کتار بدن په طرف ی ‏هدف بینایی . ‎1. Blin Trussell (196: 2. intertrial correlations 3. Superdiagnal form 4. Thomas and Hulliwell 5. Rotary Pursuit rask 6. Stabilometer task ‎

صفحه 31:
ادر سيستم . در متنء عددی و References Link BG, Phelan J Social conditions as fundamental causes, of disease Journal of Heath and Socal Behavior 195; 36 ‏باه‎ ‎P. Influences on dis, health‏ ستياه ‎B,‏ تنمسيب ‎behaviours and their outcome in select ethoocutual and‏ ‎religious groups. Nuttin 1958; Me: 23-30‏ ‎Regenstin JM, Chaudry MM Kosher and Vala laws wih an‏ ‎on important issues when considering fut and‏ ری ‎vvogeabe coating In: Gennadios A, eo Protei-ased Elms‏ ‎‘an Coatings. Boca Raton, FL: CRC Press, 203; 62D.‏ ‎Fraser GE. Diet as primordial prevention in Seventh-Day‏ ‎‘Adventiss. Preventive Medicine 1953; 29: 51823,‏ ‎Duckso PN, Magica P, Wal A. Health beluvions in‏ ‎communities In: Gechman DS, ed. Handbook of‏ مزا ‎Heald Bobavior Research Ik Demcgrapy, Development,‏ ‎‘and Diversity New York: Plenum Press, 197; 30522.‏ ‎Koenig HG, Hays JC, George IK, Bhzer DG, Lavon DB,‏ ‎Modeling the cross-sectional relationships‏ با سا ‎beoween religion, physical health, socal suppor, and‏ ‎community from others, Judaism has. Weer food requbitons, Islam ses Halal food guide 3 Dray Advent encourages hito-ovo vegetanan ‏وان‎ ‎the Church of Jesus Christ of Latter<day Saints (Mormon) prescribes a balanced diet and discourages excessive meat intake!. Apart from denominational prescriptions, general religiosity in the USA encompasses Uheolowica/T@yhings about the body as a temple where God reside Avhich may also lead to the consumption of a healthier dict ancl ‎

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:
متابع ۱ ‎OMe so‏ ا 0 ويرايش دوم FC ar ‏ا ا‎ as as ‏علاقبندراد. جواد (1187): استانداردهاى ده‎ - ‏ان‎ ا بهار 1988 - شموسىء نعمت لله (1147) افجلة ادانشكده علوم رشكن و < ‎Nd‏ ‏- استاپلتون (۱۳۷۲». شیوه نگارش مقالات پژوهشی. ترجمه: ش-. ‎Coreen ip Tyr‏ رن تهران

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان