ورزشی

نرمش قبل و بعد از ورزش

narmesh_ghabl_az_varzesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرمش قبل و بعد از ورزش”

نرمش قبل و بعد از ورزش

اسلاید 1: نرمش قبل و بعد از ورزشتهیه کننده:

اسلاید 2: فواید گرم کردن و سرد کردن بدن موقع تمرینبدن در زمان ورزش کردن باعث می شود که به طور چشمگیری از حالت نرمال خود خارج شود و به سطح بالاتری از فعالیت می رسد. گرم کردن و سرد کردن بدن از جمله عوامل ارتباط دهنده، حالت فعال بدن و حالت نرمال بدن می باشند. همچنین این مسئله کمک بسیاری به اجرای بهتر ورزشی که قصد انجام آن را دارید می شود و همچنین به بازگشت از حالت فعال به حالت نرمال بدن سرعت می بخشد.

اسلاید 3: گرم کردنیکی از تصورات اشتباهی که در ورزش وجود دارد این است که کشش و انجام تمرینات کششی به عنوان گرم کردن است. کشش قسمت بسیار مهمی از فرآیند گرم کردن قبل از ورزش بوده ولی معادل گرم کردن به حساب نمی آید.گرم کردن فرآینده است که افراد به مرور دمای بدن شان را افزایش می دهند تا عضله های خود را برای رسیدن از سطح نرمال به حالت ورزشی بدن آماده سازید. گرم کردن بدن پیش از انجام تمرین صورت می گیرد.انجام نرمش های گرم کننده بدن پیش از انجام حرکات کششی در هر یک از فعالیت های ورزشی مخصوصا در تمرینات تناسب اندام ضرورت بسیاری دارد. گرم کردن زمانی که به طور کامل و با دقت صورت گیرد علاوه بر اینکه بدن را برای فعالیت اماده میکند و سفتی عضله ها را از بین می برد بلکه باعث بهبود یافتن عملکرد شما در خصوص تمرینات تناسب اندام می شود.

اسلاید 4: برخی از نرمش‌های گرم کنندهگرم کردن بدن دست کم باید شامل موارد زیر باشد:-پنج الی ده دقیقه نرمش به منظور افزایش دمای بدن-ده الی پانزده دقیقه کشش فعال به منظور کاهش سفتی عضلانی-ده الی پانزده دقیقه انجام حرکات و تمرین های اختصاصی و عمومی

اسلاید 5: برخی از نرمش‌های گرم کنندهرای کسانی که برای یک جلسه تمرین طولانی و یا یک رقابت آماده می گردند به عنوان مثال برای یک دوندهنرمش های ناحیه پایین پانرمش پانرمش های تکنیک بدنچهار تا هشت بار دوی سبک به فاصله سی تا شصت متر، به منظور تمرکز تکنیک های دویدن (بلند، نرم، آهسته)

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید