حسابداری

نرم افزار حسابداری هلو

narmafzar_hesabdari_holoo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نرم افزار حسابداری هلو”

نرم افزار حسابداری هلو

اسلاید 1: كار با نرم افزار هلو طي ٤ بخش انجام مي شود. بخش اول، اطلاعات اول دوره بخش دوم، انتهای عملیات اول دوره، بخش سوم، ورود اطلاعات طي دوره و بخش آخر، بستن حسابها.بخش اول، اطلاعات اول دورهدر ابتداي دوره تنها منوهاي اطلاعات اول دوره و راهنمایي فعال هستند و بقیه منوهاي برنامه غیر فعال مي باشنددر اول دوره باید اطلاعاتي كه از قبل از كار با برنامه به صورت دستي در دفاتر و سندهاي حسابداري ثبت نموده اید و مي خواهید در برنامه ذخیره شود، را وارد نمایید. این اطلاعات به عنوان سرمایه اول دوره محسوب شده که تا یك تاریخ خاص گردآوري شده است و شامل ١ -موجودی انبارکالا٢ -طرف حسابها و میزان بدهكاري/ بستانكاري آنها ٣ -موجودي بانكهاو صندوق ٤ - چکهاي دریافتي/پرداختي مي باشد.

اسلاید 2: پس از تایید این فرم، برنامه بسته شده و باید مجددا آن را اجرا نمایید. پس از اجراي مجدد برنامه دوره مالي جدید در برنامه آغاز و تمامي منوها فعال مي شود و منوي اطلاعات اول دوره به امكانات/ اطلاعات پایه تغییر نام مي یابد. باید در طي این دوره مالي اطلاعات مربوطه را در نرم افزار وارد نموده و در پایان دوره، عملیات بستن حسابها را انجام داده و سال مالي بعدي را آغاز نمایید. :سرفصل جدید با انتخاب این گزینه، مي توانید سرفصلهاي پیش فرض برنامه را مشاهده نمایید، سرفصل هاي كل به رنگ قرمز با ٣ رقم، سرفصل هاي معین به رنگ سبز با ٤ رقم و سرفصل تفصیلي به رنگ آبي با ٤ رقم نمایش داده شده است.اطلاعات اول دوره

اسلاید 3: تعریف سرفصل جدیدبراي ایجاد سرفصل جدید بر روي دكمه تعیین حساب جدید، كلیك نمایید. سه گزینه ورود كد كل، معین و تفصیلي مشاهده مي شود. با انتخاب گزینه ورود كد كل مي توانید حساب كل جدید با سه رقم تعریف نمایید. پس از معرفي نام كدكل، پیغام لطفا ماهیت و گروه حساب كل جدید را مشخص نمایید، در صفحه ظاهر مي شود كه باید براي حساب كل تعریف شده، گروه و ماهیت حساب تعیین گردد. براي تعریف كد معین، ابتدا روي سرفصل كل مورد نظر كلیك، سپس گزینه ورود كد معین را انتخاب نمایید. كد معین جدید را باچهار رقم وارد نمایید. براي تعریف كد تفصیلي نیز ابتدا روي سرفصلمورد نظر كلیك وگزینه ورود کد تفصیلي را انتخاب نموده، كد تفصیلي جدید را باچهار رقم وارد نمایید.

اسلاید 4: به هنگام تعریف كدهاي معین یا تفصیلي مربوط به یك كد كل، با كلیك راست در فرم مربوطه گزینه هاي دیگري نمایش داده خواهد شد:نکته:گروه و ماهیت سرفصلهاي پیش فرض سیستم با رعایت اصول حسابداري تعریف شده و نبایدتغییر کنند، در صورتي كه گروه و ماهیت را اشتباه معرفي نمایید، در گزارشات ترازنامه و سود وزیان، مغایرت ایجاد مي شود، لذا تأکید مي گردد كه پیش فرض ها را تغییر نداده و در صورت تغییر با استفاده از دكمه پیش فرض، وضعیت را به حالت پیش فرض نرم افزار بازگردانید.

اسلاید 5: توجه تعداد ارقام كدهاي كل، معین و تفصیلي به صورت پیش فرض بوده و نمي توانید آن را از حالت پیش فرض خارج نموده و تغییر دهید.در صورت تعریف مرکز هزینه، با كلیك بر روي دكمه مركز هزینه مي توانید آن را به سرفصلي خاص اختصاص دهید. براي انجام این عمل کافي است روي سرفصل مورد نظر كلیك و سپس دكمه مركز هزینه را كلیك نمایید، درصورت استفاده از سرفصل مورد نظر در امور مالي اتوماتیك یا صدور سند جدیدبه صورت خودکار مركز هزینه در سند صادره نیز ثبت خواهد شد.

اسلاید 6: تعیین ماهیت و گروه حساببا كلیك بر روي دكمه تعیین ماهیت و گروه حساب مي توانید ماهیت و گروه كد هاي كل را انتخاب نمایید، ماهیت و گروه حساب تعریف شده، به صورت اتوماتیک براي کدهاي معین یاتفصیلي زیر مجموعه كدكل نیز ایجاد مي گردد. همچنین در این قسمت مي توانید گروه حساب جدید تعریف نمایید.

اسلاید 7: تعریف طرف حسابدر صورتي که کار با برنامه را به تازگي آغاز کرده اید از منوي اطلاعات اول دوره گزینه معرفي اشخاص را انتخاب کنید. در غیر این صورت (در طي دوره) از منوي امكانات/ اطلاعات پایه گزینه طرف حساب را انتخاب نمایید. سپس در فرم طرف حساب ها دکمه طرف حساب جدید را کلیک کنید.فرم دیگري باز مي شود که مي توانید در آن نام طرف حساب و تراز نسیه اول دوره را وارد و تاییدکنید

اسلاید 8: مشخصات شخصيپس از آن در هر گزارشی که شـــرط منطقه وجود داشته باشد می توانید از طرف حســاب برطبق هر منطقه خاص گزارش بگیرید.در این قسمت، مي توانید مشخصاتي چون كد اقتصادي،كد، تلفن، تلفن همراه و غیره را وارد نمایید. ورود كد الزامي نبوده ولي تعریف آن هنگام جستجوي شخص بر اساس کد، مؤثر و قابل استفاده مي باشد، در صورت عدم تعریف کد، سیستم به صورت خودكار از كد (٠٠٠١) به بعد را به ترتیب براي افراد، در نظر مي گیرد

اسلاید 9: مشخصات ماليدر قسمت درصد تخفیف مي توانید براي هر طرف حساب یک درصد تخفیف مشخص نمایید تا هر فاکتوري بابت طرف حساب ثبت گردید، به صورت پیش فرض، درصد تخفیف مشخص شده در این منو از مبلغ کل فاکتور به عنوان تخفیف لحاظ شود. این درصد در فرم امورمالي كه بعد از تایید فاكتور ظاهر مي شود، نمایش داده خواهد شد.در قسمت جمع تخفیفات تاكنون مبلغي كه شخص تا آن زمان تخفیف گرفته است، را وارد نمایید. در قسمت مانده بدهكاري یا بستانكاري، مي توانیدتراز نسیه اول دوره طرف حساب را وارد یا اصلاح نمایید.این گزینه تنها در اول دوره فعال است

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید