سایر تحقیق و پژوهش

نزاع و درگیری

drgiri2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نزاع و درگیری”

نزاع و درگیری

اسلاید 1: موضوع: نزاع و درگیریتهیه کننده:

اسلاید 2: نزاع و درگیری :نزاع و درگیری در سطح فردی و یا در سطح جمعی ممکن است به وجود بیایید و با استفاده از ابزار های متفاوت از جمله اسلحه گرم و یا با به کار گیری اسلحه سرد در جامعه حادث شود.کاهش برخی حساسیت های اجتماعی با قبح زدایی برخی از اراذل و اوباش از حمل سلاح سرد همراه بوده است. امری که در هر جامعه ای می تواند امنیت را دستخوش نقصان کند. البته ایران نسبت به بسیاری از کشور های دنیا در بحث درگیری های خیابانی آمار قتل و مواری از این دست وضعیت بهتری دارد اما به هر حال تاکنون بسیاری از نهاد های قضایی و انتظامی کشور بر ضرورت بهبود قوانین در این حوزه تاکید داشته اند.

اسلاید 3: پدیده ی نزاع و درگیری در جامعه از آن دسته آسیب هایی است که با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی فضایی آکنده از بغض و دشمنی را در میان افراد به وجود می آورد. شاید هیچ کس و هیچ مردمی بیش از مردم خود منطقه ناخشنودتر از پدیده ی نزاع و درگیری در منطقه نباشد.

اسلاید 4: عوامل فردی:فقدان آموزشعدم ارائه الگو های مناسب جهت پرکردن اوقات فراغت افرادبیکاری یا نداشتن شغل مناسبعدم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانانضعف قانون و عدم اعتماد به قانونپایین بودن آستانه تحمل افراد رواج استفاده از ماهواره و تماشای برنامه های خشونت آمیزاختلالات تکانه ای داشتن تیپ شخصیتی ستیزه جو

اسلاید 5: عوامل محیطی:زندگی در مناطق حاشیه ای و جرم خیزوجود گروه های خشونت طلب در قالب اراذل و اوباش در منطقه و آشنایی و ورود برخی از جوانان به این گروه هازندگی در مناطق کوهستانی و بدی آب و هوا

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید