پزشکی و سلامت تغذیه

نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذایی

nesbate_akhlagh_ba_tolid_va_masraf_mavade_qazayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذایی”

نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذایی

اسلاید 1: راهکارهای تولید غذاهای سلامتی بخشکارگاه آموزشی مشترک اداره استاندارد، اداره نظارت بر مواد غذایی و انجمن مردم نهاد غذا، صنعت، سلامتاردیبهشت 1392نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذاییمهدی کدیور

اسلاید 2: جاذبه زمین جذاب تر از آن است که بگذارد انسان آسمانی شود

اسلاید 3: نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذاییپرسش اساسی:چرا با وجود عوامل تاثیر گذار فراوان همچنان اخلاق در میان ما (و یا برخی از ما) لاغر و نحیف و کم رمق است؟ایراد کار کجاست؟ در متون اخلاقی در بیان و مسیر ارائه یا دریافتمحل تاثیر کجاست؟ چه باید کرد و یا حداقل چه می توان انجام داد؟

اسلاید 4: نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذاییمورد اول عمدتا تحت تاثیر آموزه های دینی و عقلیبنظر نمی رسد عامل شکست آموزه های اخلاقی باشدمورد دوم دارای تنوع بیشمار برخوردار، و از این منظر عدم تاثیرگردش انگشت اتهام به سوی گیرنده (انسان ها) آیا آنچه برکشیده از متون معتبر است و بشکلی مناسب هم بیان می گردد بر هدف راستین خود نیز می نشیند؟با این مقدمه سوال بعد این است:هدف و نشیمن آموزه های اخلاقی کجاست؟

اسلاید 5: نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذایی تاثیر پذیری انسانها در مواجهه با پدیده های بیرونی:بر قلب است-عشقبر عقل است-وجدانمسیر اول: پر پیچ و خم، دشوار، طولانی اما نهایت لذت بخشی دارد و جویای آن را از خود بیخود می نماید. ولی البته کار هر کس نیست. قدح و جام راستگویی و درست کرداری را آسان به هر دستی نمی سپارند.در ره منزل لیلی که خطر هاست...طبیب عشق مسیحا دمست و ...وهبنی صبرت علی حر نارک ...”کاشکی بدل همه خلق، من بمردی، تا خلق را مرگ نبایستی دید“

اسلاید 6: نسبت اخلاق با تولید و مصرف مواد غذاییاگر همه کس مرد این ره نیست چاره کدام است؟یافتن پاسخ در ادب فارسیادب پارسی در مقابل فلسفه یونانسعدی ضمیر آگاه ایرانی-وجدانتاکید بر عقل بمثابه چراغی پیش رویتن آدمی شریف است به جان آدمیت.... بنی آدم اعضای یکدیگرند....”فلینظر الانسان الی طعامه“جان آدمی امانت خداوند است:در حقیقت مالک اصلی...این جان عاریت که به حافظ ... بد اخلاقی در تولید یا مصرف: تصرف در مال غیر و قتل نفساین عقل مقدمه قانون است که انسان بدان شخصیت می دهد. رابطه بنده و رب است و نظم عالم را حفظ می نماید. هر کس بر آن شود که صمن ماندن در محدوده جهان مخلوق این رابطه را نخ نماید، در نهایت در نیات و ادعاهای خود شکست خواهد خورد.

اسلاید 7: نه غریب است و نه افسانه، یا عاشق باید بود یا عاقل تا هم گلیم خود از آب برکشیم و هم خیرمان بر خلق خدایی که می گوییم عاشقش هستیم و درکش می کنیم، جاری گردد. در هر حال زمان بسیار اندکفرصتی نیست که از خم به سبو ریزی میلب من بر لب خم نه که همین یک نفس است

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید