سایر تحقیق و پژوهش

نظارت و ارزیابی براهداف برنامه های ورزشی

barnameh-hai-verzshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظارت و ارزیابی براهداف برنامه های ورزشی”

نظارت و ارزیابی براهداف برنامه های ورزشی

اسلاید 1: نظارت و ارزیابی براهداف برنامه های ورزشی اهداف جسمانی اهداف مهارتی اهداف شناختی و ذهنی اهداف اجتماعی عاطفی تجزیه و تحلیل اهداف و برنامه های سالانهارائه:

اسلاید 2: مقدمهاهداف بلند مدت و با ارزش تربیت بدنی و ورزش، عمدتا روی شکوفایی و پرورش ( استعدادهای مختلف همه افراد استوار است. جنبه های جسمانی، مهارتی، شناختی، اجتماعی و عاطفی در بر گیرنده اهداف متعالی و سازنده ای هستند که تربیت بدنی و ورزش می کوشد با برنامه ریزی های فرهنگی - ورزشی در مسیر نیل به آنها گام بردارد. بدون تردید دستیابی به این اهداف به سالها تلاش و برنامه ریزی نیاز دارد تا شاهد حضور جوانانی سالم، شاداب، اجتماعی، آگاه و متخصص باشیم. با این امید که تجارب ورزشی - فرهنگی بتواند پیامدهای مثبت و مفیدی را در زندگی اجتماعی شرکت کنندگان ایجاد کند.

اسلاید 3: اگر چه بخشی از این اهداف را می توان در ردیف اهداف سالیانه قرار داد، ولی با این وجود اندازه گیری و ارزیابی این اهداف به عنوان پیآمد و نتایج برنامه ها مسئولیتی بسیار دشوار در حوزه تربیت بدنی و ورزش است. بنابراین مهمترین و بهترین راه برای اطمینان از حصول به این اهداف عالی، نظارت و ارزیابی بر فرآیند مطلوب و سازنده برنامه ها است. زیرا از طریق حفظ اصول فرهنگی و ارزش های اجتماعی - ورزشی با تأکید بیشتر بر مشارکت فعال و کسب نشاط می توان امیدوار بود که فرآیند و روند اجرای برنامه ها به سمت اهداف انسانی، اجتماعی و اخلاقی حرکت می کند. اگر چه نظارت و ارزیابی بر اهداف بلند مدت، نیز از راه نظارت و ارزیابی بر فرآیند اجرای برنامه ممکن است بود و با اینکه ابزارهای استانداردی نیز در داخل کشور (با انطباق فرهنگی) وجود ندارد، ولی در این فصل روش هایی برای نظارت بر اهداف بلند مدت و اهداف مهارتی کاملا تخصصی است و در هر رشته نیاز به آزمونهای مختلفی است تا مربیان با بتوانند روند رشد و پیشرفت مهارت های ورزشی ورزشکاران را برآورد کنند.

اسلاید 4: جدول 1-10 جنبه های مختلف نظارت بر اهداف بلند مدت را نشان می دهد البته اهداف اخلاقی و معنوی در درون اهداف اجتماعی-عاطفی قرار دارد و به عبارت دیگر اهداف اجتماعی در بر گیرنده اهداف اخلاقی و معنوی نیز می باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید