کسب و کار مدیریت و رهبری

نظام روابط کار در سازمان

Nazme_ravabet_kar_dar_sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظام روابط کار در سازمان”

نظام روابط کار در سازمان

اسلاید 1: بنام خداوند بخشنده و مهربان

اسلاید 2: موضوع : نظام روابط کار در سازمان

اسلاید 3: گردآورندگان :فاطمه بادیانی سید احسان حسینی

اسلاید 4: زیر نظر استاد محترم جناب آقای عبداله آبادی

اسلاید 5: مقدمهروابط کارعبارت است ازچگونگی تنظیم روابط کارگرو کارفرما و یا روابط کــارکنان و مدیریــت و باتـوجه به ایــن که روابط اززمان ورود افــراد به سازمان تا جدا شدن و حتی بعد از جدا شدن آنها از سازمــان مــورد توجه است .

اسلاید 6: روابط کار قبل از انقلاب صنعتیتا قبل از انقلاب صنعتی ، بعلت سادگی و کم حجم بودن تولیدات صنعتی و کشاورزی ، روابط کارگر و کارفرما از پیچیدگی چندانی برخــوردار نبود و شرایط سیــاسی اجتماعی نیز اجازه نمی داد کارگران حرفی برای گفتن داشته باشند .

اسلاید 7: دوران بردگی دوران فئودالیته نظام صنفیشرایط روابط کار

اسلاید 8: روابط کار بعد از انقلاب صنعتیشکل گیری روابط کار بعد از انقلاب صنعتی ناشی از دو پدیده می باشد : 1- تحول فکری 2- تحول صنعتی

اسلاید 9: اهم روابط کار بعد از انقلاب صنعتی 1 هجوم روستاییان به شهر و مراکز صنعتی 2 افزایش تعداد کارگران و مزدگیران در واحد های صنعتی 3 تنوع نوسانات شغلی و جابجائیهای مکرر 4 کاهش امنیت شغلی و ایجاد سوء ظنهای شغلی ناشی از آن 5 دشواری زندگی در شهرهای بزرگ 6 کاهش انس و الفتها

اسلاید 10: عوامل مؤثر در زمینه تحول روابط کار1- عامل ایدئـولوژیک و مــورد سوال قــــرار دادن فلـــسفه اقتصادآزاد و لزوم حمایت از کارگران چه در چارچوب نظام ســــرمایه اداری و چه در چارچـــوب مـــکتب های مخالـف سرمایه داری .2- عامل حقوقی فلسفه ومورد سوال قراردادن اصل حاکمیت اراده .3- عامل اقتصاد و تمرکز سرمایه و توسعه تکنولوژی تولید .

اسلاید 11: روابط کار1- روابط هماهنگ کاری میان کارکنان ومدیریت برای سازمان جایگاه بسیار مهمی دارد 2- برای رسیدن به کامیابی بلند مدت باید نیروی کار و مدیریت راه های تأمین نیاز های و خواستهای یکدیگر را بیاموزند

اسلاید 12: روابط جمعی کار روابط فردی کار انواع روابط کار

اسلاید 13: انواع شبکه های ارتباطی رسمی غیر رسمی

اسلاید 14: ارتباط هرمیAEDCB

اسلاید 15: ارتباط زنجیره ایABCDE

اسلاید 16: ارتباط دایره ایABECD

اسلاید 17: محاسن ارتباطات غیر رسمی1- ازطریق ارتباط غیر رسمی بهتر می توان به روحیات نیازهای واقعی و خصوصیات کارکنان پی برد .2- ارتباطات غیر رسمی واقعیت ها را بهتر عریان می کند 3- ارتباط غیر رسمی باعث وارد شدن نظریات متنوع در تصمیــم گیــــری می گردد .4- از طریق ارتباط غیر رسمی اطلاعات سریعتر منتقل می شود

اسلاید 18: انواع تئوریهای روابط کار1- تئوریهای همزیستی2- تئوری اختلاف 3- تئوری نقش اجتماعی افراد

اسلاید 19: خدانگهدار

اسلاید 20: فشارهایی که منجر به شکل گیری رفتار افراد در جامعه می شود ارزش های ذهنی هدفها شخص تجربیات توقعات هنجار ها وضعیت تبادل ارتباط با دیگران

اسلاید 21: عوامل مؤثر در تنظیم سیستم روابط کار 1-عوامل ایدئولوژیک 2- عوامل حقوقی 3- عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی

اسلاید 22: محیط سیستم نظام روابط کار1- روابط کار در سطح بین المللی2- روابط کار در سطح کشور3- روابط کار در سطح خرد

اسلاید 23: شرایط اقتصادی محیط در ارتباط با روابط کارالف: حجم و کیفیت نیروی کار و پتانسیل تشکیلات کارگری ب: شرایط بازار کار در سطح کشورومیزان اشتغال ومهاجرتهای گوناگونی که درسطح کشورویا در سطح بیـن المللی صورت می گیرد ج: نوع تکنولوژی،برحسب کاربر بودن و یا سرمایه بر بودن آن

اسلاید 24: خدانگهدار

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید