کسب و کارمدیریت و رهبری

نظام روابط کار در سازمان

صفحه 1:
بنام خداوند بخشنده و مهربان.

صفحه 2:
: موضوع نظام روابط کار در سازمان

صفحه 3:

صفحه 4:
جناب آقای عبداله آبادی

صفحه 5:
روابط کارعبارت است ازچگونگی تنظیم روابط کارگرو کارفرما و با روابط کارکنان و مدیریت و باتوجه به اين كه روابط اززمان ورود افراد به سازمان تا جدا شدن و حتى بعد از جدا شدن انها . از سازمان مورد توجه است

صفحه 6:
روابط کار قبل از انقلاب صنعتی تا قبل از انقلاب صنعتی , بعلت سادگی و کم حجم بودن تولیدات صنعتی و کشاورزی , روابط کارگر و کارفرما از پیچیدگی چندانی برخوردار نبود و شرایط سیاسی اجتماعی نیز اجازه نمی داد کارگران . حرفی برای گفتن داشته باشند

صفحه 7:
شرایط روابط کار دوران بردكى ‏ دوران فتودالیته نظام صنفی

صفحه 8:
روابط کار بعد از انقلاب صنعتی لل ‎LEER‏ ‏شکل گیری روابط کار بعد از انقلاب صنعتی ناشی از دو پدیده می باشد ‎J ۳‏ نعتى2

صفحه 9:
اهم روابط کار بعد از اتقلاب صنعتی هجوم روستاییانبه شهر و مرلکز صنعتی1 افزلیش‌نعداد کارگرانو مزدگیران‌در واحد هاى2 تنوع ن وساناتشغلیو جابجائیهایمکرر 3 ناشواز أن دشوارعزندگیدر شهرهایب ز رگد کاهش‌لنسو افتها »

صفحه 10:
Vf a * 2 ‏عوامل موثر در زمينه تحول روابط كار‎ ۶ عاملايدتولوزيكو مورد سوال قرار دادنفلسيفه طلقتصادازاد و لزوم حمایتاز کارگرانچه در چارچوب نظام سرمایمه اداوعو چم در . دای عامل‌حقوقی‌ف لسفه ومورد سوال2 . قراردادناصل‌حاکمیت ارادم عام لاقتصاد ‎sale are aap‏ 3-9

صفحه 11:
روابط کار رولبط هماهنگک اری‌میانک ار کنانومدیریتب رلی‌سازمان جايكام بسیار مهمی‌دارد رله هلوت أمین‌نیاز هلوو خولستهایبکیگر را بیاموزند

صفحه 12:
انواع روابط کار روابط جمعی کار روابط فردی کار

صفحه 13:
رسمی انواع شبکه های ارتباطی غير رسمى له

صفحه 14:

صفحه 15:
ارتباط زنجیره ای

صفحه 16:
ارة تباط ‎yl‏ » 0 ای

صفحه 17:
محاسن ارتباطات غیر رسمی ‎DSSS‏ ازطریق ارتباط غیر رسمیب هتر می‌توان‌ب ه -1 روحياتنيازهائىواقعمو خصوصياتكاركنانيى . برد ارتباطات‌غیر رسمیواقعین‌ها را بهتر عریان‌می2 کند ارتباط غیر رسمیی اعنوارد شدن: ظریانمتنوع 3 در تصميم كي ‎s.‏ . مى كردد از طریق ایتباط غير رسمىإطلاعاتس ريعتر -4 د

صفحه 18:
انواع تئوریهای روابط کار تنئوریاختلاف2 تنئورین قشاجتماعیافراد -3

صفحه 19:

صفحه 20:
که منجر به شکل گیری رفتار افراد در جامعه م فشارهایی مها ارزش های ‎as‏ = ۱ هنجار ها تبادل ارتباط با دیگران

صفحه 21:
عوامل موثر در تنظیم سیستم روابط کار امللیدئولوژیک1 مل‌حقوقی2 عولمللقتصادی سیاسیو اجتماعی3

صفحه 22:
محیط سیستم نظام روابط کار سس رولبط کار در سطح بینا لللی1 رولبط کار در سطح کشور 2 رولبط کار در سطح خرد 3

صفحه 23:
يج شرايط اقتصادى محيط در اريتباط با روابط كار 2 ‎rN‏ ‎———ee—,y)]XXXSS‏ الف : حجم و کیفیت نیروی کار و پتانسیل تشکیلات کارگری ب: شرایط بازار کار در سطح کشورومیزان اشتغال ومهاجرتهای گوناگونی که درسطح کشورویا در سطح بین المللی صورت مى كيرد ج: نوع تکنولوژی,برحسب کاربر بودن و یا سرمايه بر بودن ان

صفحه 24:

بنام خداوند بخشنده و مهربان :موضوع نظام روابط کار در سازمان :گردآورندگان فاطمه بادیانی سید احسان حسینی زیر نظر استاد محترم جناب آقای عبداله آبادی مقدمه روابط کارعبارت است ازچگونگی تنظیم روابط کارگرو کارفرما و یا روابط کــارکنان و مدیریــت و باتـوجه به ایــن که روابط اززمان ورود افــراد به سازمان تا جدا شدن و حتی بعد از جدا شدن آنها .از سازمــان مــورد توجه است روابط کار قبل از انقالب صنعتی تا قبل از انقالب صنعتی ،بعلت سادگی و کم حجم بودن تولیدات صنعتی و کشاورزی ،روابط کارگر و کارفرما از پیچیدگی چندانی برخــوردار نبود و شرایط سیــاسی اجتماعی نیز اجازه نمی داد کارگران .حرفی برای گفتن داشته باشند شرایط روابط کار دوران بردگی دوران فئودالیته نظام صنفی روابط کار بعد از انقالب صنعتی شکل گیری روابط کار بعد از انقالب صنعتی ناشی از دو پدیده می باشد : تAAAحولفAAکری1- تAAAحولصAAنعتی2- اهم روابط کار بعد از انقالب صنعتی هجوم روستاییانب ه ش هر و مراکز ص نعتی1 افزایشت ع داد ک ارگرانو مزدگیراندر واحد های2 ص نعتی ت نوع ن وساناتش غلیو جابجائیهایم کرر 3 ک اهشامنیتش غلیو ایجاد س وء ظ نهایش غلی4 ن اشیاز آن دشواریزندگیدر ش هرهایب زرگ5 ک اهشانسو ا لفتها 6 عوامل مؤثر در زمینه تحول روابط کار 1عامAلاAیدئـولوژAیAکو مAــورد سAAواAAل قــــرار دادAنفAAلـــسAAفه AاAقAتصادآزاد و لAAزوAم حمایAتاز کAAارAگراAنچه Aدر چارAچوب نAظام س AــــرمایAه AادارAیو چه Aدر چارAچـــوبمAـــکتبهایمAخاAAلـف سAAرمایAهA .دارAی 2عامAلحقوقAیفAAلسفه Aومورد سAAواAAل .قAراردادAناAصAلحاکمیت ارادAهA عامAلاAقAتصاد و تAAAمرکز سAAرمایAه Aو 3- .تAAوسAعه AتAAAکنولوژAیتAAولAید روابط کار 1- روا.بط هماهنگک...اریمیانک...ارک.نانومدیریتب...را.یس..ازمان ج.ایگاه .ب...سیار مهمیدارد ب...را.یرسیدنب...ه .ک...امیابیب...لند مدتب...اید ن..یرویک...ار و مدیریت2- را.ه .هایت...أمینن..یاز هایو خ.وا.سته.ایی..کدیگر را ب...یاموزند انواع روابط کار. روابط جمعی کار روابط فردی کار رسمی انواع شبکه های ارتباطی غیر رسمی ارتباط هرم.ی ارتباط زنجیره ای ارتباط دایره ای محاسن ارتباطات غیر رسمی ازAطریAق ارAتAباط غیر رAسAمیبAAهتر مAیتAAواAنبAAه1- A روAحیاتنAAیازAهایواAقAعیو خصوصAیاتکAAارAکنانپAAی .بAAرد ارAتAباطاتغیر رAسAمیواAقAعیتها را بAAهتر عریانمAی2- کAAند ارAتAباط غیر رAسAمیبAAاعثوارد شAAدننAAظریاتمAتنوع 3- در تAAصمیــم گAAیــــری .می گردد از طAریAق ارAتAباط غیر رAسAمیاAطAالعاتسAAریAعتر 4- مAنتقلمAیشAAود انواع تئوریهای روابط کار تAAAئورAیAهAایهمزیAستی1- تAAAئورAیاAختالف2- تAAAئورAینAAقشاAجتماعیاAفراد 3- خدانگهدار فشارهایی که منجر به شکل گیری رفتار افراد در جامعه می شود ارزش های ذهنی شخص تجربیات هنجار ها تبادل ارتباط با دیگران هدفها توقعات وضعیت عوامل مؤثر در تنظیم سیستم روابط کار عواملایدئولوژیک1- عواملحقوقی2- عواملاقتصادی ،س یاسیو اجتماعی3- محیط سیستم نظام روابط کار رواAبAط کAAار در سAAطح بAAAیناAAلمللی1- رواAبAط کAAار در سAAطح کAAشور 2- رواAبAط کAAار در سAAطح خرد 3- شرایط اقتصادی محیط در ار.تباط با روابط کار الف :حجم و کیفیت نیروی کار و پتانسیل تشکیالت کارگری ب :شرایط بازار کار در سطح کشورومیزان اشتغال ومهاجرتهای گوناگونی که درسطح کشورویا در سطح بیـن المللی صورت می گیرد ج :نوع تکنولوژی،برحسب کاربر بودن و یا سرمایه بر بودن آن خدانگهدار

51,000 تومان