rvan-drmaani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 75 اسلاید پاورپوینت نظریات روان درمانی به توضیح 17 نظریه ی مطرح در این زمینه باتوجه به کتب دانشگاهی پرداخته و دانشجویان عزیز میتوانند جهت ارائه های دانشگاهی خود از آن استفاده کنند. وجود عکس های باکیفیت و استفاده از نمودار زیبایی پاورپوینت را دوچندان کرده و میتوانید یک ارائه ی بدون نقص با این پاورپوینت اصولی داشته باشید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1117 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریات روان درمانی”

نظریات روان درمانی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم نظریه های مشاوره و روان درمانی

اسلاید 2: مقدمه!!در این بخش مکاتب و رویکردهای مختلف مشاوره و روان درمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. تا قبل از دهه ۱۹۵۰ تعداد نظریه‌های مشاوره‌ و روان درمانی محدود بود و بیشتر آنها از نظریه روان تحلیل گری فروید نشات می‌گرفت اما امروزه تعداد این نظریه ها بسیار زیاد است.مشاوران بر مبنای نظریه ای خاص یا با تلفیق و یکپارچه کردن رویکردهای مختلف مشاوره و روان درمانی، اهداف، برنامه ها و نقش درمانی خود را مشخص و اجرا می نماید.

اسلاید 3: در مطالعه و کاربرد نظریه ها باید به:1. اکولوژی یا بوم شناسی 2. تعامل انسان با محیط زیست طبیعی 3. بستر فیزیکی5. شرایط اقلیمی 6. همچنین مسائل جنسیتی افکار و عقاید و نگرش های مربوط به جنس زن و مرد که منشاء اجتماعی دارند.

اسلاید 4:

اسلاید 5: نگاهی به نظریات مطرح:روان تحلیل گری تحلیل و درمان یونگی روانشناسی فردی تحلیل تبادلی درمان آدلری درمان شخص محور گشتالت درمانیرفتار درمانی درمان وجودی رویکرد عقلانی هیجانی رفتاری شناخت درمانی واقعیت درمانیدرمان سازه گرا درمان فمینیستی درمان یکپارچه نگر رویکرد اکت

اسلاید 6: روان تحلیل گری Psychoanalysis theoryروان تحلیل گری در خلال سال های ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ بانفوذترین نظریه درمانی بود. لذا تقریباً همه‌ی نظریه‌پردازان مطرح در این حیطه اصولاً آزمایش  تحلیل گری فروید را تجربه کرده‌اند. برخی از آنها عقاید فروید را کاملاً رد کرده اند و بسیاری از عقاید خود را تا حدودی بر مبنای تحول انسان و ساختار شخصیت در دیدگاه فروید تدوین نموده اند. به طور کلی نظریه ها معمولا با نظریه روان تحلیل گری فروید مقایسه می‌شود.

اسلاید 7: ماهیت انساننظریه فروید به نظریه سایق معروف است و بر پایه سایق های زیستی به خصوص سایق های جنسی و اهمیت اصل لذت استوار است. برخی از اعضای بدن انسان در خلال دوران های مختلف رشد کانون اصلی لذت تلقی می شوند، فروید به مراحل رشد روانی جنسی معتقد بود.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید