کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

نظریه سازمان های یادگیرنده

sazman-yad-girndeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه سازمان های یادگیرنده”

نظریه سازمان های یادگیرنده

اسلاید 1: نظریه سازمان های یادگیرنده

اسلاید 2: مقدمهسازمان ها همواره تحت تأثير عوامل تأثيرگذار محیطی خود قرار دارند كه اين عوامل و متغيرها، معمولا كمتر تحت نظارت و كنترل سازمان مي باشند. مديريت بر سازمان های گوناگون امروزي تنها با توجه به شرايط و اقتضاي محيط بيروني و دروني و متناسب با تغيير و تحولات امکان پذیر است.تنها سازمان هايي مي توانند به موفقيت برسند كه با تصميم شايسته فعاليت هاي خود را رهبري نمايند و تصميم شايسته بدون دانش ميسر نمي باشد. رويكرد سازمان يادگيرنده بعنوان يك نظام يادگيرنده در اوايل قرن بيستم توسط فردريك تيلور مطرح شد.

اسلاید 3: نظریه سازمان یادگیرندهاز آنجاییکه نظریه سازمان یادگیرنده اساساً با تکمیل نظریه های مربوط به یادگیری و یادگیری سازمانی افرادی همچون تیلور، رابینز و گاروین شکل گرفته است، اما به اقرار تمامي صاحبنظران، نظريه پرداز اصلي سازمان يادگيرنده «پيتر ام.سنگه» از دانشگاه MIT می باشد.سنگه در سال 1990 مقاله اي تحت عنوان «كار جديد رهبر؛ ساختن سازمانهاي يادگيرنده» منتشر كرد.سپس در همان سال، كتاب « پنجمین فرمان» را به رشته تحرير درآورد و در آن، نظريه خود را در خصوص سازمان يادگيرنده، به طور مبسوط شرح داد.

اسلاید 4: سازمان چیست؟ Organization مجموعه انسانیِ هدفمندی که پیرو یک نظام (سیستم) است و دارای مرزها و حدودی است که آن را از محیط پیرامونی خود جدا می‌سازد.ماموریت یا هدف ویژه‌ای دارد.برای بقا به دیگر سازمان‌ها وابسته است.موسس یا هیئت مستقلی دارد.از بخش‌های مختلف تشکیل شده‌است.دارای ساختاری فیزیکی و منطقی‌ست.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید