کسب و کارمنابع انسانی و مشاغل

نظریه کیفیت زندگی کاری

صفحه 1:
نظریه کیفیت زندگی کاری ار( است .,

صفحه 2:
۱ ees SD Tee ee ee ite beet ees IO an se. بت ۱ ‏ا‎ enc) ‏منزئت و امکان ترقی افراد است‎ ‏وا اك رب‎ 0 ع ند مدت سازمان و جامعه را محقق می سازد

صفحه 3:
مسئوليت هاى جديد سازمان ها باتوجه به نظريه كيفيت زندكى ‎Pee eee‏ ‎USSR Se Sear on Tam cy‏ 0.- مسئولیت مدیر و سازمان نسبت به ذینفهان ؛مالکان و جامعه ا ‎lee‏ ۱ ‎Te CSCS Tor Spo py‏

صفحه 4:

صفحه 5:
امکان رشد و پیشرفت حرفه ای ک ‎Sameer‏ عوامل الزامات فیزیکی کار

صفحه 6:
: دكات درک و پذیرش مفهوم کیفیت زندكى كارى در سطح مديران ارشد طراحی نظام جامع بهبود کیفیت زندگی کاری با نگرشی همه جانبه و بلند مدت ©كفراهم نمودن انواع فرصت هاى آموزشى براى كليه كاركنان 00 ee ee rte ta کارکنان از طریق غنی سازی؛توسعه حرفه ای؛شغلی و گردش لك کافی و عادلانه

صفحه 7:
نتایج کیفیت زندگی کاری اننايج أردى: رضايت شغلى؛ همكارى؛يادكيرى مداوم ؛آينده شغلى مطلوب ؛حفظ عزت ‎ere Creed‏ ال 0 ۱ ee Seen Fees eles CTCL SBS Tagine tere PSs bee Soe Owe ee ce Stes: ‏سرمایه های ملی ؛ انسجام و وحدت ملی و نزدیک شدن به رفاه و توسعه اجتماعی‎

صفحه 8:
افزايش تنوع در سيستم يرداخت بررسى يا اصلاح حقوق يا مزاياى بازنشستكى مشاركت در تصميم كيرى احساس ارزش و اهميت توسط كاركنان سازمان

صفحه 9:
0 en) 1 EOL We Teco Ter ee ‏متحول می سازد‎ ‏استباطاتی ریا از گذشته خود ياد مى گیرند‎ - ‏يادكيرى جكونه يادكريفتن‎ - ‏های گروهی تریویج می یایند‎ BES eee Eee Ste Se te

صفحه 10:
The Learning Organization An organization in which everyone is engaged in identifying and solving problems, enabling the organization to continuously experiment, improve, and ۳ increase its capability

صفحه 11:
ماممعص عمط مصمتاهمنهوه [مه] ی ی ی ری ی PCCM ‏ل ل ا ا‎ desire, where new and expansive patterns of thinking are ‎RIC la‏ ا ‎OTe CEL‏ ا ‎are continually learning to see the whole together. (Senge 1990: 3 ‎elise ener ala‏ ی ‎62. ۵1:۱9:۱ Learning ‏اور ارت ‎(Watkins and Marsick 1992: 118) 3‏

صفحه 12:
a group of people who are .. continually enhancing their capacity to create the results they want. This statement has two parts to it: One, you have to know what you want to create, so you ‏ده مستاعع2ة2 :رالمتتستخاصمه عه‎ 7011 ‏رت‎ lia SoU CSC eee ULL

صفحه 13:
The Laws of the ۳۶۲ ‏عصناوت‌عزا‎ ‎PROCES uum CBee CNS “solutions.” BMCM tra C aoc ‏ا لك ا‎ pushes back OEM eek Coe a eee Faster is slower ۳ You can have your cake and eat it too-- not at once. 2 Dividing the elephant in half does not produce two small elephants There is no blame.

صفحه 14:
یادگیری سازمانی: سطوح یادگیری سازمانی ۹ ens) ee ae See oes ‏یادگیری دو حلقوی/مولد/استراتژیک‎ PEC Rey ere eT cts ۱

صفحه 15:
قاين وادكرريي ارت ‎a Ss‏ بین واحدها ‎a ‎/ ‎/ ‎i ee yh ‎/ | : ak silos onal Ua ‏ذهن افراد‎

صفحه 16:
Evolution OF the Learning 59 3 د ۳ ‎Traditional Organiza‏ موه ‎Top managers maintz‏ ‎aie eae central control of act|‏ ‎nL and strategy‏ ‎ ‎ ‎ ‎01 ١ Power to Influence ‏ود‎ | ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
ابعاد سازمان يادكيرنده مدل ها یادگیری تیمی 0 تسلط فردی سس برنش مشترک سس

صفحه 18:
ا ۱ ۱ 1 | زياد - یادگیری

صفحه 19:
یت ی تلف 222722 ce ۱ ie Traditional Organiza Horizontal/Network 6 aa Top managers maintg 2rg9anization 46 P 9 ‘Teams ‏موجه طان‎ central control of act employees responsibil ‏ده‎ and strategy quality 08 ١ 1 ۳. 5 Work

صفحه 20:
lon Of the Learning Employees see big pig .and have all informafm Formulate emergent strategy and cae Learning Organiza 9 customer satisfactio: Horizontal/Network 6 Organization Teams with empower™™ employees responsibil quality Sheet pollens Traditional Organiza Top managers maintd central control of act and strategy EVOLUCL عچحع +« مسوليت براى رهبری ال

صفحه 21:
Shared a Halonen ihe aa 35

صفحه 22:
پیشنهادات | ؟- نككهدارى بروز نيروى انسانى ©- انتصاب بر اساس علايق و توانمندى ها ات

صفحه 23:
ees 1۳ لل

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان