صفحه 1:
نظریه کیفیت زندگی کاری
ار(
است .,
صفحه 2:
۱ ees
SD Tee ee ee ite beet ees IO an se.
بت
۱ ا enc)
منزئت و امکان ترقی افراد است
وا اك رب
0
ع ند مدت سازمان و جامعه را محقق می سازد
صفحه 3:
مسئوليت هاى جديد سازمان ها باتوجه به نظريه
كيفيت زندكى
Pee eee
USSR Se Sear on Tam cy
0.- مسئولیت مدیر و سازمان نسبت به ذینفهان ؛مالکان و جامعه
ا lee ۱
Te CSCS Tor Spo py
صفحه 4:
صفحه 5:
امکان رشد و پیشرفت حرفه ای
ک Sameer
عوامل الزامات فیزیکی کار
صفحه 6:
: دكات
درک و پذیرش مفهوم کیفیت زندكى كارى در سطح مديران ارشد
طراحی نظام جامع بهبود کیفیت زندگی کاری با نگرشی همه جانبه و بلند مدت
©كفراهم نمودن انواع فرصت هاى آموزشى براى كليه كاركنان
00 ee ee rte ta
کارکنان از طریق غنی سازی؛توسعه حرفه ای؛شغلی و گردش
لك
کافی و عادلانه
صفحه 7:
نتایج کیفیت زندگی کاری
اننايج أردى: رضايت شغلى؛ همكارى؛يادكيرى مداوم ؛آينده شغلى مطلوب ؛حفظ عزت
ere Creed ال 0
۱ ee Seen
Fees eles CTCL SBS Tagine tere
PSs bee Soe Owe ee ce Stes:
سرمایه های ملی ؛ انسجام و وحدت ملی و نزدیک شدن به رفاه و توسعه اجتماعی
صفحه 8:
افزايش تنوع در سيستم يرداخت
بررسى يا اصلاح حقوق يا مزاياى بازنشستكى
مشاركت در تصميم كيرى
احساس ارزش و اهميت توسط كاركنان سازمان
صفحه 9:
0 en)
1 EOL We Teco Ter ee
متحول می سازد
استباطاتی ریا از گذشته خود ياد مى گیرند -
يادكيرى جكونه يادكريفتن -
های گروهی تریویج می یایند
BES eee Eee Ste Se te
صفحه 10:
The Learning
Organization
An organization in which
everyone is engaged in
identifying and solving
problems, enabling the
organization to continuously
experiment, improve, and ۳
increase its capability
صفحه 11:
ماممعص عمط مصمتاهمنهوه [مه] ی ی ی ری ی
PCCM ل ل ا ا
desire, where new and expansive patterns of thinking are
RIC la ا OTe CEL ا
are continually learning to see the whole together. (Senge 1990: 3
elise ener ala ی
62. ۵1:۱9:۱
Learning
اور ارت
(Watkins and Marsick 1992: 118) 3
صفحه 12:
a group of people who are ..
continually enhancing their
capacity to create the results they
want. This statement has two
parts to it: One, you have to know
what you want to create, so you
ده مستاعع2ة2 :رالمتتستخاصمه عه 7011
رت lia SoU CSC eee ULL
صفحه 13:
The Laws of the
۳۶۲ عصناوتعزا
PROCES uum CBee CNS
“solutions.”
BMCM tra C aoc ا لك ا
pushes back
OEM eek Coe a eee
Faster is slower ۳
You can have your cake and eat it too--
not at once. 2
Dividing the elephant in half does not
produce two small elephants
There is no blame.
صفحه 14:
یادگیری سازمانی:
سطوح یادگیری سازمانی
۹ ens) ee ae See oes
یادگیری دو حلقوی/مولد/استراتژیک
PEC Rey ere eT cts
۱
صفحه 15:
قاين وادكرريي ارت
a Ss بین واحدها
a
/
/
i ee yh
/ | :
ak silos onal Ua ذهن افراد
صفحه 16:
Evolution OF the Learning
59 3 د ۳
Traditional Organiza موه
Top managers maintz
aie eae central control of act|
nL and strategy
01 ١ Power to Influence
ود |
صفحه 17:
ابعاد سازمان يادكيرنده
مدل ها
یادگیری تیمی 0 تسلط فردی
سس برنش مشترک سس
صفحه 18:
ا ۱
۱
1
|
زياد - یادگیری
صفحه 19:
یت ی تلف
222722
ce ۱
ie Traditional Organiza Horizontal/Network 6
aa Top managers maintg 2rg9anization
46 P 9 ‘Teams موجه طان
central control of act employees responsibil
ده and strategy quality
08 ١ 1
۳. 5 Work
صفحه 20:
lon Of the Learning
Employees see big pig
.and have all informafm
Formulate emergent
strategy and cae
Learning Organiza 9
customer satisfactio:
Horizontal/Network 6
Organization
Teams with empower™™
employees responsibil
quality
Sheet pollens
Traditional Organiza
Top managers maintd
central control of act
and strategy
EVOLUCL
عچحع +«
مسوليت براى
رهبری
ال
صفحه 21:
Shared a
Halonen ihe
aa 35
صفحه 22:
پیشنهادات
|
؟- نككهدارى بروز نيروى انسانى
©- انتصاب بر اساس علايق و توانمندى ها
ات
صفحه 23:
ees 1۳
لل