guthrie

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه یادگیری گاتری”

نظریه یادگیری گاتری

اسلاید 1: به نام خدا نظریه های یادگیری دکتر السون و هرگنهان ادوین ری گاتری استاد: دکتر منشئی تهیه: الهام ایران نژاد پاییز 1400

اسلاید 2: مفاهیم نظریمجاورت = تنها قانون یادگیریآنچه مورد توجه قرار میگیرد، علامتی می شود برای آنچه انجام می گیرد.تنها بخش کوچکی از بیشمار محرک محیط به صورت انتخابی مورد توجه قرار می گیرد= غلبه عناصریادگیری یک کوششییادگیری یک کوششی قانون بسامد را رد می کند نخستین همایندی بین محرک ها و پاسخ بیشترین نیرومندی تداعی را ایجاد می کنداصل تاخیرهر پاسخی که آخر از همه به محرک ها داده شده و به نتیجه انجامیده، یادگرفته می شود.محرک های ناشی از حرکت = توجیه فاصله زمانی بین پاسخ و محرک بیرونی است.بلند شدن از صندلی (پاسخ) (محرک) رفتن به سمت در (پاسخ) (محرک)شنیدن صدای زنگ (محرک)گرفتن دستگیره در (پاسخ) (محرک)باز کردن در (پاسخ)

اسلاید 3: اگر یادگیری یک کوششی است چرا تمرین عملکرد را بهبود می دهد؟پاسخ در تمایز بین حرکت ها و اعمال است.حرکت = انقباض های ساده ماهیچه ای اند که با اصل تداعی پیش بینی می شوند.اعمال = از شمار زیادی حرکت تشکیل شده اند که بر اساس دستاورد خود تعریف می شوند و باعث تغییر در محیط می شوند و نیاز به تمرین دارند تا در موقعیت های گوناگون و با حرکت های متناسب با موقعیت یادگرفته شوند.همه یا هیچافزایشیمهارت از شمار زیادی عمل تشکیل شده و تمرین بیشتری نیاز دارد.افزایشیماهیت تقویت جلوگیری از یادگیری زدایی است. ≠ ثرندایک افزایش دهنده رفتارترتیبی مکانیکی که باعث تغییر شرایط تحریکی می شود

اسلاید 4: آزمایش گاتری و هورتونهر گربه با حرکتی خاص موفق به فرار شد که بار دیگر که در جعبه قرار گرفت همان حرکت را تکرار کرد.رفتار قالبیگربه ای که از جعبه گریخته بود ماهی بیرون جعبه را نادیده می گرفت.تدارک مکانیکی تقویتفراموشی هم در یک کوشش و با تداخل یادگیری تازه رخ می دهد.نظریه گاتری با نظریه واتسون بیشترین همانندی را دارند. نظریه پرداز تقویت نبودند.به مجاورت اعتقاد داشتند.تفاوت در نپذیرفتن قانون بسامد بود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید