صفحه 1:
صفحه 2:
نظریه های بادگیری
صفحه 3:
Di ee eel مربوط به بادثئيرى كبل ال
SC Dept
ee eee ee Reise ae Ses ne oe te ene ce
mre ie cre ern hes
م 50000
کر
:در آموزش و پرورش بکار بگیرد.از نظر هربارت یادگیری در سه مرحله در سه سطح صورت می گیرد
۱ را po
مرحله حافظه: 2
مرحله تفکر تاملیبا فهمیدن3
1 ane ORT SOC LS ey Fe ea
p RRO ae Breen a areal LO ey gO ew pe eet aR ear
صفحه 4:
ييوند كرايى
نظریه ثرندایک به پیوند بین محرک و پاسخ اشاره دارداین پیوند به صورت عصبی بین محرک و پاسخ برقرار میی گردد به
ence ا ا م ا ا ا ا ل ل 0ك
teas ل ل ل ۱
3 03 5
اه
05205 ال م م prt
00 A TP ore ne RCC ne
5 Ce
كزينش و بيوند
= errr perepun Cerner uncer ncn ter Cron ean
Se ec cea aD Oe el MY ae RCO Sei ced
eC ORE Pe Sane ane err Fae oe ne ee CPP pcre (Cy اسان
صفحه 5:
| ا ا ا CE We er ee ee ney تم
صفحه 6:
ORT ce ato oD Ca coed Rel acne ae Tee ا
ROPE FI Pens ey eran oar re nn
:لمایه يا نكرش 2
0 ا ا ا pee
#غلبة غناصر:3
CN a ee SD co aD RT ID aD) ea oD a ا م
eo ce ale i Ii Rea SME a coed Bes ا eevee
Fae eee ON re ee hs
|
ORCL cot) ene ee eee Page eer Meu One One TE oe
1 Onl El oe
صفحه 7:
۳ قوانین یادگیری ثرندایک پس از 1930
:تجدید ن_ظرشدنقانونتمرین(1
0
:تجديد نظر شدرقانوزإثر (2
ad ا ل ا ا ا ا سس
One oad
.وقتی محرک و پاسخ متعلق به یکدیگر باشند تداعی بهتری صورت می گیرد
(۳
.يك وضع خشعوه كندده احتمال بازكشت باسخ هاى بيزامونى ياسخ على تقويت شده را نر اة 1 ۰
صفحه 8:
۳ تاثیر ثرندایک بر آموزش و پرورش
اه
1
Os ee ere eee cence als aS
پیوند خود را تتشکیلپهید(3
پیوند هایسیمورد لیجاد نکنید(4
5 ل دیگریلیجاد نکنید(
B)asbe foe ay yl le sigs
Totly Sig tlre bliy) 9 uly ledge