کسب و کارفروش و بازاریابی

نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

صفحه 1:
<<In The name OF God-> Subject :A new marketing strategy map for direct marketing نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم ‎Naimi‏ ۳۱۸۵۵۲ :۱۱۵۴۳۵۵ ۴۲۵۲6550۲5 ‎Student: Masoud SadeGhpoor‏ ‎m.sadeghpoor8@gmail.com‏ ‎Tel: +989113722400‏ University : Islamic Azad university Of Aliabad

صفحه 2:
بازاریایی مستقیم_بکی از موثر ترین شیوه های بازاربابی بسیا کارا با .هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد Direct marketing is one of the most effective marketing methods to maximize the value of Mrmshtryan is Bsyarkara .

صفحه 3:
*بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با آررش را شناسابی می کنندتا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند ۱ حال لین شیوه ها تا زملنی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند. نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. * Direct marketing is one of the most effective marketing methods to maximize the value of Mrmshtryan is Bsyarkara . However, this method until the total profit for the period up to the customer 's life , can not have control over possible

صفحه 4:
*. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل كردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند. چون با اين روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. * Unfortunately, optimize marketing activities to get maximum profit is often very weak in the least possible defects because of these contradictions that arise between the objectives.

صفحه 5:
* در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم. ارائه می کنیم. * In this article we approach decision making consecutive ( sequential ) to maximize profits with regard to possible defects in direct marketing , we offer.

صفحه 6:
"ما الگوریتم بادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم * We accept reinforcement learning algorithm to determine the continuous optimization of marketing activities

صفحه 7:
با لین بافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم کمبه مدیران بازاربلبی کمک عی کند تا مجموعه فعالیت متوللی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند.. * With these findings , we designed a strategy map that helps marketing managers to set an optimal sequential activities and the shortest way to reach the desired position to identify the

صفحه 8:
“در نتيجه. اين استراتژی به طراحى ايده آلى برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهى مى شود. * As a result , this strategy leads to design ideal for effective activities .

صفحه 9:
آمندمه "بازاربایی مستقیم_یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. * Direct marketing is one of the most effective ways to maximize profits is expected.

صفحه 10:
*تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند * A number of learning methods that are sensitive to the price of profitable customers projected in the direct marketing focus

صفحه 11:
با این حال. هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است * However , these are only the common goal of maximizing the short-term profits associated with each set of marketing activities

صفحه 12:
*آنها تمامى تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده مى كيرند, با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. * They ignore all interactions output decision , although it may be a sequence of marketing decisions over time .

صفحه 13:
"این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون آنها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید. تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند. * This strategy can not make independent decisions sponsor maximize the benefits of the customer life cycle , as they often occur during the time when the decision- making arrangements , interactions between the result of the decision to overlook.

صفحه 14:
*کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی. یادگیری تقوبت استراتژی بازاریابی مستقیم. مدیریت ار تباط با مشتری. نقشه استراتژی های بازاریابی * Keywords: consecutive decisions , reinforcement learning , strategy, direct marketing , customer relationship management , marketing strategy map

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان