کسب و کار مدیریت و رهبری

نقش مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در مدیریت ریسک پروژه

modirit-risk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در مدیریت ریسک پروژه”

نقش مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در مدیریت ریسک پروژه

اسلاید 1: نقش مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در مدیریت ریسک پروژه

اسلاید 2: مقدمهبه طرز قابل توجهی مدیران دریافته اند که دانش و یادگیری منبع بهتری برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار در جهان امروز است.آنها مي دانند كه نگهداري دانشهاي كليدي سازمان بصورت منفعل و در افكار كاركنان، جايز نبوده و عواملي همچون- جابجايي، پايين آمدن استانداردهاي آموزشي و رشد سريع تغييرات كسب و كار – به منزله آن است كه ديگر نميتوان به بصيرت و اطلاعات جامع و با ثبات افراد به شكلي انفرادي تكيه نمود. تغييرات سريع تکنولوژيکي، بازارها ي موقتي، جهاني شدن و بي قاعدگي همگي عواملي هستند که سازمان ها را با ريسک، چه مالي و يا غيرمالي مواجه مي سازند.

اسلاید 3: چرخه مديريت ريسك، مديريت دانش و سيستم هاي کنترلیبراي اينکه بتوان از روي شواهد و تجربه هاي مختلف از مديريت ريسک در سازمانها، روش خاصي را پيش گرفت، بايستي به درک کاملي از فرآيند تصميم گيري در کسب و کار رسيد.به نظر مي رسد اگر تلاش هاي انجام شده براي حل مشکلات ريسکي تنها محدود به کنترلِ بيشتر فرآيندهاي داخلي و خارجي تاثيرگذار بر كسب و كار باشد، بسياري از نکات اساسي در نظر گرفته نخواهد شد.

اسلاید 4: سیستم های کنترل باید حداقل بر 3 چیز نفوذ داشته باشند:فرضیات مدیران ارشد یا بطور کلی تصمیم سازان سازماندانشعملکردهازيرا در غير اينصورت حل مشکلات در يک سطح از سازمان لزوما منجر به حل مشکلات در سطوح ديگر سازمان نخواهد شد. علاوه براين، هزينه اعمال نفوذها و مدت زمان اثر بخشي آنها با يکديگر متفاوت است. در سيستم هاي کنترل سنتي، واکنش سريع به ريسك با در نظر گرفتن بازگشت سرمايه محدود پيشنهاد ميگرديد، در حالي که امروزه مديريت دانش و نفوذ فرهنگ، با بازگشت سرمايه قابل توجه و در طولاني مدت مطرح است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید