پزشکی و سلامت طب سنتی

نقش ورزش در بارداری

verzsh-dr-baardari0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش ورزش در بارداری”

نقش ورزش در بارداری

اسلاید 1: نقش ورزش در دوران بارداری بر رشد جنین و کیفیت  توان یابی مادر پس از زایمان و لیبر

اسلاید 2: موضوع : ورزش در بارداریتهیه کننده : فاطمه مرادیسکشن کلاس : سه شنبه – 12:00 الی 10:30

اسلاید 3:  ورزش در بارداری  تعریف   از آنجا که ورزش کردن در دوران بارداری فواید زیادی دارداختصاص دادن تایم کوتاهی در روز به نرمش های توصیه شده  ایمن در بارداری می‌تواند کمک زیادی به سلامت جسمی و روانی مادر و همچنین جنین داشته باشد . تنظیم فشار خون و قند خون مادر در بارداری خون رسانی بهتر به جفت و در نتیجه رشد بهتر جنین،تقویت عضلات رحم و شکم و کف لگن برای تحمل فشار ها و تغییرات بارداری،کم کردن عوارض بعد بارداری و زایمان و راحت تر و سریع تر کردن مراحل زایمان همگی با ورزش در بارداری به دست می‌آید .

اسلاید 4: عوارضی مثل افتادگی رحم و مثانه که موجب بی اختیاری ادرار می شود و یا جدا شدن عضلات خط راست شکم از هم با تقویت عضلات مرتبط با این اعضا قابل پیشگیری هستند . برای انجام این ورزش ها باید از یک فرد متخصص مشورت بگیرید چرا که بعضی حرکات ورزشی در بارداری آسیب جدی وارد می‌کند و یا موجب زایمان زودرس می شود.انجام منظم ورزش در دوران بارداری به حفظ سلامت، افزایش وزن در محدوده طبیعی، از دست دادن سریع تر وزن در دوران پس از زایمان، کاهش استرس و خواب راحت تر کمک می کند . مطالعات نشان داده که ورزش در بارداری احتمال وقوع عوارض لیبر و زایمان را کاهش می دهد و در هنگام زایمان فشار کمتر به اپی زیوتری و بی حسی اپی دورال پیدا می کند.

اسلاید 5: برای بیشتر خانمها ورزش کردن در دوران بارداری کاملا بی خطر است و حتی برای کنترل اضافه شدن وزن، رفع یبوست، به حداقل رساندن خطر ابتلا به دیابت بارداری و کمک به خلق و خو بالا بردن سطح انرژی توصیه می شود. امروزه خانم های باردار به همان اندازه که یک خانم غیر باردار ورزش می کند این کار را انجام می دهند و تغییرات قابل قبولی در قوانین مقدار ورزشی که این خانمها انجام دهند، ایجاد شده است.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید