علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

naghshe_klidi_ravabet_omoomiha_c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه”

نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

اسلاید 1: نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

اسلاید 2: روابط عمومی تشکیلاتی که:سکون در آن معنی ندارد.هرگز تعطیل نمی شود.فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارد درحالیکه با تمام پیکر سازمان مرتبط است.نهادی باور مدار و اندیشه مدار است.چشم و گوش و قلب سازمان است نه فقط زبان آن.

اسلاید 3: روابط عمومی چه می کند؟توزیع اطلاعاتارتباط دوسویه تجزیه و تحلیل بازخوردهابررسی نقاط ضعف و برتریانجام تبلیغات

اسلاید 4: روابط عمومی عصای دست سازمان استنقش های روابط عمومی1- آینده نگری2- بحران ستیزی3- اعتبار سازی برای سازمان4- فرهنگ سازی

اسلاید 5: مدیریت ارتباط با رسانه ها ارتباطی دو سویه هم تعهد هم توقعاز یک سو روابط عمومی ها بر اساس یک سنت و آموزۀ کهن و منسوخناچار به ”پنهان کاری برخی حقایق و واقعایات“ مرتبط با کار خود هستند...... و از سوی دیگر رسانه ها با توجه به مسئولیت خطیر و رسالتشان ملزم به آشکار کردن بیشتر اطلاعات دریافتی از روابط عمومی هستند.... در حالی که این دو قرار است باهم همکاری نزدیک و صمیمانه داشته باشند.

اسلاید 6: برای حل این مهم تا به امروز چند کار انجام شده:1- داد و ستد غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بین روابط عمومی ها و رسانه ها2- گزینشی کردن اخبار و ارسالِ کنترل شده

اسلاید 7: علیرغم همه این مشکلات و با آنکه در نگاه اول:منافع و مصالح دو گروه مغایر با هم جلوه میکندولی به واقع:این دو، شاخه های اطلاع رسانی و اخبار به مردم هستند

اسلاید 8: مشکلات کار کجاست؟نداشتنِ نیروی انسانی متخصص و آشنا جهتِ ایجاد ارتباط حرفه ایعدم شناخت حال و هوا، آداب و رسوم و اخلاق رسانه ایضعف ما رسانه ای ها در مقابلِ شما روابط عمومی ها:حذف روابط عمومی و ارتباط مستقیم با مدیران برای نتیجه گیری سریع تر!

اسلاید 9: دسته بندی همکاران رسانه ای و نقلِ اسراری از آنها برای شما1- احساساتی و جنجالیجنجال آفرینی تخصص آنهاست2- مطلع و منطقیاین گروه می توانند دوستان خبری برای شما باشند3- دنباله رو هادنباله روی میکنند و میل ندارند جلوی چشم باشند4- ستون پُر کن هااظهار نظر می کنند و به دنبال جلب مخاطب هستند5- جامعه گرا هابومی هایی که به دنبال رساندن خبر به هم محلی ها هستند، انتقادی ندارند و درگیر مباحث نمیشوند

اسلاید 10: برای داشتن روابط خوب با ما رسانه ای ها باید:1- انتقاد پذیر باشید.2- صادق باشید و از دادن اطلاعات درست طفره نروید3- بدانید چه می خواهید بگویید:زیاد صحبت نکنید، شروع صحبت بدون هدف و صحبتِ بی جهت برای مطرح شدن درد سر آفرین است.4- مفید باشیدمفید سخن بگویید.5- واقع گرا باشداگر در حوزۀ شما ایراداتی وجود دارد، چشمتان را بر واقعیت نبندید.6- در دسترس باشیدفرار از دست ما به ضرر شماست.

اسلاید 11: کارکرد مطلوب روابط عمومی:1- همراه کردن کارکنان با سیستم2- تقویت روابط عاطفی مدیران و کارکنان3- اطلاع رسانی دولت و فرهنگ سازی در سازمان هاکارکرد موجود روابط عمومی:1- اقتدار گرایی مدیران2- دانای کل جلوه دادن مدیران3- ناباوری، بی توجهی و یا کم توجهی به طرح های پژوهشی و افکار سنجی

اسلاید 12: انتظار می رودبا گماردن مدیران علمی و ارزش گرا، مدیرانی در صدر امور روابط عمومی ها قرار گیرند که از همه لحاظ تواناییِ جلب اعتماد افکار عمومی را داشته باشند.

اسلاید 13: باید باور داشتروابط عمومی اصلی ترین حلقۀ ارتباط بین مدیران و کارکناناست.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید