علوم انسانی و علوم اجتماعیسیاست و قانون‌گذاری

نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

صفحه 1:
اليا ‎ow‏ روابط ‎f‏ ی ره در متا هادر تقلیدی آن در ی توسعه ©

صفحه 2:
روابط عمومی تشکیلاتی که: سکون در آن معنی ندارد. هرگز تعطیل نمی شود. فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارد درحالیکه با تمام پیکر سازمان مرتبط است. نهادی باور مدار و اندیشه مدار است. چشم و گوش و قلب سازمان است نه فقط زبان آن.

صفحه 3:
‎Luly,‏ عمومی جه مى کند؟ ‏توزیع اطلاعات ‏ارتباط دوسویه ‏تجزیه و تحلیل بازخوردها بررسی نقاط ضعف و برتری ‏انجام تبلیغات

صفحه 4:
روابط عمومی عصای دست سازمان است نقش های روابط عمومی آینده نگری-1 بسحولن‌ستیزی-2 لعتبار سازیسولی‌سازمان-3 درصیی»

صفحه 5:
مدیریت ارتباط با رسانه ها ارتباطی دو سویه 8 165 | | 2.3 هم تعهد هم توقع ‎Ce 14-1‏ 7 از يك سو روابط عمومى ها بر اساس يك سنت و آموزة كهن و منسوخ ناچار به "پنهان کاری برخی حقایق و واقعایات" مرتبط با کار خود هستند... © ... و از سوی دیگر رسانه ها با توجه به مسئولیت خطیر و رسالتشان ملزم به آشکار کردن بیشتر اطلاعات دریافتی از روابط عمومی هستند. ... در حالی که این دو قرار است باهم همکاری نزدیک و متمیمانه:داشتة باشند.

صفحه 6:
برای حل این مهم تا به امروز چند کار انجام شده: 1- داد و ستد غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بین روابط عمومی ها و رسانه ها ۲- گزینشی کردن اخبار و ارسال کنترل شده

صفحه 7:
علیرغم همه این مشکلات و با آنکه در نگاه اول: منافع و مصالح دو گروه مغایر با هم جلوه میکند :ولى به واقع این دو. شاخه های اطلاع رسانی و اخبار به مردم هستند

صفحه 8:
عدم شناخت حال و هواء آداب و رسوم و اخلاق رسانه ای ضعف ما رسانه اى ها در مقابلٍ شما روابط عمومی ها: حذف روابط عمومى و ارتباط مستقيم با مديران براى نتيجه كيرى ‎Bar‏

صفحه 9:
دسته بندی همکاران رسانه ای و نقلي اسرارى از آنها براى شما ۱-احساساتی و جنجالی Sl le ؟- مطلع و منطق ين كروه می ولد دوستانخبری بای شما باشتد ۳ ناه روها دنله ری مین ومیل ند جوی چشم بش ۲- ستون بر كن ها Sh a ae J ۵ جامه رها .بومى هابى كه به حتبال رساندن خير يه هم محلى ها هستند. لتقادى ندارند و دركير مباحث تميشوند

صفحه 10:
برای داشتن روابط خوب با ما رسانه ای ها با ۱- انتقاد پذیر باشید. ۲- صادق باشید و از دادن اطلاعات درست طفره نروید ۳- بدانید چه می خواهید بگویید: زیاد صحبت نکنید. شروع صحبت بدون هدف و صحبت بی چهت برای مطرح شدن درد سر آفرین است. ۴- مفید باشید مفید سخن بگویید. ۵- واقع گرا باشد اگر در حوزة شما ایرلداتی وجود دارده چشمتان را بر واقعیت نبندید. ۶- در دسترس باشید فرار از دست ما به ضرر شماست.

صفحه 11:
کارکرد مطلوب روابط عمومی: ۱- همراه کردن کارکنان با سیستم ۲- تقویت روابط عاطفی مدیران و کارکنان ۳- اطلاع رسانی دولت و فرهنگ سازی در سازمان ها کار کرد موجود روابط عمومی: ۱- اقتدار گرایی مدیران ۲- دانای کل جلوه دادن مدیران ۳- ناباوری. بی توجهی و یا کم توجهی به طرح های پژوهشی و افکار سنجی

صفحه 12:
انتظار می رود ارزش كراء مديرانى در صدر امور روابط عمومی ها قرار كيرند كه از همه لحاظ با كماردن مديران علمى و توانايی جلب اعتماد افكار عمومى را داشته باشند.

صفحه 13:
بايد باور داشت روابط عمومى اصلى ترين حلقة ارتباط بين مديران و كاركنان

51,000 تومان