صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
ae 559
” كانن“ يكى از شخصيتهاى اسطوره اى است كه اولين بار
'توسط آقاى رابرت:اى.هاورد در سال ١97١ ميلادى در يك
داستان انسانه اى سرش, شد . ابن موشضوع تا تنون سندين بار
دا اس( 2
شخصیتهای مطرح سینمای جهان از قبیل آرنولد شوارتزینگر و
FY Ef vee ee 1۱
صفحه 4:
۳ ید
۱ A nA IG ONCE CACY
IE Cece ar erage) Coen Ne MeN S| Lie cor)
رك eters SSD me) end D5)
. گردید
موضوعات جديدى كه در راستاى اهداف صهيونيزم جهانى در
اين فيلم مطرح شد. ما را بر آن داشت كه نقدى بر فيلم
سر
صفحه 5:
re ید
در اين fens he palpate A oy Je i ph
افكار عمومى جوانان كشور عزيزمان را مورد هدف قرار مى
دهدء با ارائه شواهد و مداركى يرده بردارى خواهيم كرد .
صفحه 6:
موضوع فیلم
۳ ۱ eee eee)
از نظر تاريخى به بازه زمانى خاصى بين بيدايش بشر تا قبل از طوفان
نوح اشاره دارد.
10 ae ORR Ie ESOC HET SENS
ات ن است epee
ae:
a Ses
aes 5 م ا د
aoe
صفحه 7:
ا ا ا ل ا ل م
ايد ودر كشاكش نبرد » يدرش نکم مادر سه را که در اثر حراحات
جنگی در حال مرگ است می درد و بچه را بیرون می آورد. اینگونه
۹
صفحه 8:
قوم بهود همواره در طول تاریخ به دلایلی مورد کشتار و آزار
oy رار ترفتد ۱
متجی قوم تخود آهستتند ,که آنها را از آزار بیگانگان تجات داده و
را را
را اس اس را ات
صفحه 9:
تصوير يدر قهرمان فيلم به عنوان نماد يهود
صفحه 10:
پدر قهرمان فیلم بازیگر مشهور نقش () 1,۳" در فیلم پسر
تتش بزده و نبوارد به وان بت شسحصیت شداتر رز دور در
a) مس سر را
قبيله بوده ن با توسعه به كد تذارى كه در فيلسباى تبلى در
ی ی ایا ل
صورت ناخودآكاه به عنوان فردى دلاور و فداكار در ذهن
ا ل ل
صفحه 11:
م ا ا ا ا
هنگام مرگش این نام را بر روی نوزاد می گذارد. تلفظ این نام
به حورت ” كائن” erty Westie rose crea رز
بسیار شبیه لغت کنعان ( ارض موعود بهود) است . در نهایت
ی را ری تا تا
سس در . نز ور لام سس سر
دنیا می آید.
صفحه 12:
cea سر
3 ا IO eS. eu)
سر بزی بر روی آن تراشیده شده است . جالب اينكه اين تماد
۱ ا elke oad
yee Oni pir Comme ee)
صفحه 13:
صفحه 14:
نکته جالب توجه اینکه پس از بررسی تمامی عکسهایی که از
افسانه ” كانن“ در اينترنت وجود داشت حتى در يك مورد هم
نماد سر بز بر روى شمشير يافت نشد.
صفحه 15:
اثرى از سر بز بر
روی 0
بيست
صفحه 16:
آثری از سر بز بر
تست
صفحه 17:
تصویری از آرنولد
رك
که چند دهه پیش در
|
ايفاى نقش كرد . اثرى از
سح
نیست
صفحه 18:
اما راز نماد سر بز چیست ؟
صفحه 19:
00
نماد سر بز در (كابالا) كه عرفان يهود تحريف شده است به
عتران تناد سر شيطان اس زب از ارق بسيار شمر
صهیونیزم ها قلمداد می گردد.
صفحه 20:
نماد ed 5
eres Ted ۱
معرفی می شود و انسان فداکاری است صهیونیست نشان داده
By
صفحه 21:
) اس
ie ات لو
۳«
Lene cena |
می دهد.
صفحه 22:
ی(
۱ oy re
است كه داراى دو دم بوده و نا خواسته همكان را به ياد
ذوالفقار اميرالمومنين (ع) مى اندازد . همانطور كه مى دانيم
در تاريخ بشر تنها از يك شمشير دو دم به تواتر ياد مى شود
كه متعلق به مولاى متقيان است.
صفحه 23:
صفحه 24:
نشان دادن ذوالفقار در دست متجاوز
poe eget
0ك a a EN (co SC oe
ا pe Oa Tec
زدن می کند . حال آنکه بر مبنای بسیاری از احادیث مستند
سر لح ترس سس ی سمل مر سرت
نظامی انجام نخواهد داد.
صفحه 25:
با توجه به زمینه اطلاعاتی مسلمانان, با دیدن تصاویر حاضر به
صورت ناخود آگاه این مطلب در ذهن القا می شود که قوم
aca رل را رت سر
فجیعی به کشتن و نابود کردن آنها خواهد پرداخت . لذا بهود
بايد جاره اى بينديشد.
صفحه 26:
0 ep con
فرد متجاوز سه دستیار اصلی دارد که هر سه آنها بیشتر به
Cn eee pr Chee) |e ل ا ل ا 0 0
يارانش كه به عنوان امام زمان مدل شده است دارد.
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
زره دستياران فرد متجاوز
به صورت زيركانه اى در زره دستياران فرد متجاوز از
|
ار را ار
دی در این ی ار تال سر ارت بات با تا ای
Pee ae reaper (oe rere Ong pepe
Fe ge ل 5
صفحه 31:
زره دستياران فرد متجاوز
صفحه 32:
زره دستياران فرد متجاوز
صفحه 33:
پرجمهای لشکر فرد متجاوز
eres oe ea eee Pea eee Tener
ee ea ا سل
020003230007
RO ns
صفحه 34:
صفحه 35:
پرچمهای لشکر فرد متجاوز
es
صفحه 36:
ارابه فرد متجاوز كه محل زندكى او هم هست
ارابه فرد متجاوز يك كشتى بسيار بزرك است كه در آن
زندكى مى كند و توسط افرادش بر روى خشكى كشيده و
حمل می گردد.
صفحه 37:
صفحه 38:
0
رای ام دی و صقي ااه
در اين فيلم نشان داده مى شود كه همين كشتى دروازه شهرى
000
هدف جا انداختن اين مطلب در ذهن است كه اهل بيت كشتى
نجات نبوده و عامل تخریب هستند.
صفحه 39:
کلمه الئه در اتاق خواب فرد متجاوز
در جندين سكانس فيلم نشان مى دهد كه در اتاق خواب فرد
متجاوز كه درون كشتى است كوزه اى منقش به لفظ جلاله
الله در كتار اتاق قرار دارد.
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
فرد متجاوز به قبیله یود حمله کرده و پدرقهرمان فیلم راب
ریختن فلز مذاب بر روی او می کشد . حال آنکه پسر با
کشیدن ونجیری سعی در جلو تبری از رستن ظرف مذاب بر
روى يدر دارد. 27777 220 وسيسارتش
nes ey Pe ee ۱
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46:
سوزاندن و آتش زدن بهودیان ۰ واقعه هولوکاست را در ذهن
۳ می کند.
صفحه 47:
در كشاكش اين تجاوز يسر شمشير خود رااز دست داده و با
شمشیری که به فرم شمشیر مسیحیان در جنگهای صلیبی
است به انتقام گرفتن می پردازد . اين امر اشاره به این دارد
ند برد از تيروى نظا تتورسای سسیخی وت پیشبرت
اهداف خود استفاده می کنند .
صفحه 48:
صفحه 49:
read ل
کانن پس از بزرگ شدن به همراه گروه سربازانی که برای خود
تدارك ديده به عنوان هدف اول انتقام خود . به يك مجتمع
برده داری حمله می کند و اولین هدف خود را آزاد کردن
بردكان بيان مى كند.
صفحه 50:
صفحه 51:
مجتمع برده داری
در این مجتمع برده داران را با لباس عربی و سوار بر اسب
نشان میدهد و می خواهد به این مساله اشاره کند که اسلام
آزادی نمی آورد ۰ بلکه بردگی می آورد. اولین کار پس از
تست رده شاران زرا تردن برده های رن عربان و رواب
نامشروع جنسی نشان داده مبی شود .
صفحه 52:
صفحه 53:
در جاى ديكر نشان داده مى شود كه فرد متجاوز با لشكرش
te alninegn emeee ye را
شهر دقيقا به مانند تخت جمشيد طراحى شده است و نماد
ايران مى باشد.
صفحه 54:
صفحه 55:
صفحه 56:
صفحه 57:
صفحه 58:
دا را سر
۱۳ ۳۹ در تخت جمشيد تنها يكى از كاخها قبل
از انقلاب توسط محققين امريكايى بازسازى شده و ستونهاى
آن به رنك قرمز در آمد.
صفحه 59:
صفحه 60:
صفحه 61:
صفحه 62:
به ستونهای عاجدار ناقص توجه كنيد
0
صفحه 63:
به ستونهاى عاجدار ناقص در تخت جمشيد توجه كنيد
7
صفحه 64:
سم تست را
۳
سر سربازان ايرانى
درتخت جمشيد است
صفحه 65:
صفحه 66:
در این دو عکس قبل از اينکه شمایل شهر دور ذست که مثل یک شهر اسلامی بر از
گنبد و گلدسته مساجد است نمایان شود . هیچ زیر نوبسی وجود ندارد .
به محض اینکه شهر نمایان می شود عبارت شهر دزدان زیرنویس می شود .
هدفى كه ازاين سكانس برداشت ميشود كه اى ايرانيان: بهود با شما مشكلى
00 ا اا ا ا ل ا Sere Sin)
بردارید و در جمع ما وارد شوید.
صفحه 67:
معماری ایرانی اسلامی درون شهر
صفحه 68:
اف
استفاده از ق
ز قلیان در ش
شهر
صفحه 69:
نمای بیرونی شهر معماری کاملا ایرانی اسلامی داشته و شهر نماد
ایران است
صفحه 70:
دروازه ورودی شهر دقیقا مثل دروازه ملل در تخت جمشید
TCS oN و
wr 9) bee eee ange) |r Cnr we: seey |
آن الحسین مصباح الهدی و سفینه التحاه
ne Coe ee ec ome err Cae
1ك ee Te ey oe ree)
صفحه 71:
صفحه 72:
فرم دروازه هاى موجود در تخت جمشيد
صفحه 73:
دختری که فرد متجاوز دنبال می کند . از شهر می گریزد . در
صجدد هن رد لباسياى كار اصفيان ودر صبحنه هارى رار درا
e oe ep ا ا er Say ene ora 0
دختر به عنوان نماد میراث ابران معرفی شده و توسط منجی
یهود نجات داده شده و با او ازدواج می کند.
صفحه 74:
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77:
در صحنه اى اسيران فرد متجاوز را نشان مى دهد كه فردى
ne ا ا ل ا ا ل ل رةه
نماد ايران است كه به بند كشيده شده است.
صفحه 78:
صفحه 79:
see ae oe eI سر
عنوان امام زمان با هم به جنگ می پردازند .
Rove ery
fae ete a8 ee شن أل
كانن مى ياشد كه در ذهن به صور
جنگ بدر که پیامبر به دستور خدا مشتی ل 0
دشمن ياشيد انطباق بيدا مى كند.
ناخود آكاه با جريان
صفحه 80:
صفحه 81:
صفحه 82:
در اين هنكام افرادى موميايى شكل از زمين در مى أيند و به
جنگ با کانن می پردازند که کانن همه آنها را شکست می
دهد .
ERS PCr | 0
حضرت زنده شده و به جنك در ركاب حضرت خواهند
يرداخت.
صفحه 83:
صفحه 84:
صفحه 85:
| er ere at eon y een
Seen ل eee wee)
ار رآ ی ترا را تا pall cen
ا ل ل ات ل ۳(
Eee ieee aren
ا EE ae
صفحه 86:
صفحه 87:
صفحه 88:
۱ 4
pipes eciery nll ionyns PORES را
pled plas a5 (Prince Of Persia) wb osljals در
راستای نشان دادن عظمت و بزرگی ایران بود . ساخت چنین
re Oe etd Oe ا ۱
سس سس نسح بات باحتران سس SE) oe
نسخه اول در سال ۱۳۸۶ وارد سر چند اسلاید
ecc ا ا SEE
آنها را با فيلم 0011317 روشن خواهيم ساخت.
صفحه 89:
صحنه هابی از فیلم شاهزاده بارس
شحصی دلور ب» عنوان شاهراده پارسی معرفی ده و شمایلی
خاص بری او در نظر برفته می شود :
.١ در این فیلم در سکانسهای متعدد او را با بالا تنه ورزیده و
رد 2 7
او موهای مشکی بلند دارد و موهایش را از فرق باز مى كند
۲ در فللم <رفات اوربانیک و رزمی زیادی از او متاهده می
شود.
صفحه 90:
تس از شاشرادت بارس بر تیسر
صفحه 91:
ال ات
US borane pe ERT ee CREE TIONS
قهرمان بازی منطبق بر قهرمان فیلم است
صفحه 92:
شمايل شاهزاده يارسى در نسخه " بازى
ده ا د
صفحه 93:
در بازی های کامیبوتری که در چند نسخه ارائه می شوند.
اصل بر این است که ظاهر قهرمان در تمام نسخه ها تغییر
اا باشد. به اين دليل كه فردى كه نسخه ۱ بازی
osteo, ات رمن أن ارفاك 154 وده رات
HES) Cn bze) ل ا ا ea
طرای سر ک این اراس اد as gs ey eh
قبلی خود را از دست ندهد.
در نسخه ۳ این بازی همه چیز طور دیگری رقم می خورد. اما
Ne
صفحه 94:
See و را
Al شاهزاده يارس حند سال ييش ساخته شده و بر عظمت
ايران و ايرانى تاكيد مى كند.
و 1
عنوان شخصيتى بزرك در ذهن جاى مى كيرد.
کر و
|
1۱ GeeN Pe Twi e nea
صفحه 95:
در نسخه سوم فردی با ظاهر متفاوت به عنوان قهرمان ارائه می شود.
TRS en eee ne og يق
eS ee Ee) eS Sea Lag
پروراند.
SO err CRC ee LB eae a Serger
CRS CSS eC Se ad
ضمیر نا خودآگاه جوان ایرانی با قهرمان این فیلم ارتباط برقرار کرده و
۱
مو
صفحه 96:
صفحه 97:
" فضای فیلم کانن بسیار شبیه به فضای فیلم و بازی شاهزاده
پارسی است
صفحه 98:
فضای بازی
صفحه 99:
* در چندین سکانس از یک صحنه نبرد در فیلم کانن داربستهای
|
صحنه های بازی شاهزاده پارسی است.
صفحه 100:
" حركات آكروباتيك كانن در اين صحنه ها دقيقا مطابق با
حرکات شاهزاده پارسی است.
صفحه 101:
نتیجه اينکه تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا
ذهن شما به صورت کاملا غیر ارادی منجی بهود را با شاهزاده
برس تن رل راد بر
صفحه 102:
انتیهای فیلم
ER Cnr Cot Pt PLES eS POC
سر از Stes Ura سا ای ات ان راز ار
نبرد نهابی اسلام و بهود در خاور میانه روی خواهد داد.
صفحه 103:
Bee ل ea
يهود در طول تاريخ به تحريف شهره بوده » همانطور كه
تحريفات اساسى و وحشتناكى را در تورات وارد نمودند. در
قرآن راجع به این قوم آمده : و بحرفون الکلمه - اینان
تحريف كنندكان كلمات هستند . براى روشن شدن مطلب
les ce ا
صفحه 104:
Holly Wood
ty yor Ce ter UCU Tepe ا beep ERY y ue
معنی چوب درخت راش است. این بنیاد سینمایی وسیله
على يدود در دنيا ن جادن تردن و سس ذسن aby poy
جهانيان از :طريق رسانه است.
صفحه 105:
Holly Wood
0 ee ee eve re
مس مر دس 7 سس ور رل
مقدس عصای حضرت موسی (ع) است که ابزاری جهت انجام
معجزات جادو مانند بوده است.
صفحه 106:
Mandeville
IC Sorry ene rer] لت
Ua yo ve eae
oe Oey oR ae Py ees Eas
صفحه 107:
اگر از این لغت Ey
1 از این لغت AN i 0 yeoree)
هت نی آن به عبارت مرد.
صفحه 108:
ا 0
تلفظ ان كعبه خواهد بود . با توجه به اينكه هدف اين فيلم
ايرانى ها هستند . در ذهن ايرانى لغت كعبه به صورت نا خود
آكاه با مكانى كه در آن خونريزى و كارهاى فجيع صورت مى
گیرد انطباق می یابد.
صفحه 109:
در این مکان فرد متجاوز به عنوان امام زمان و کانن به عنوان
apecnsensy Yea sey رس
به نبرد می پردازند.
2
AG
rok es
اف
صفحه 110:
در این لحظه کانن شمشیر پدر خود را به دست می آور و
شمشیر صلیب شکل را دور می اندازد . کنایه از اینکه تا کنون
SE ers re eer Sy ei eee g
اهداف خود استفاده كرديم حال وقت قدرت نمايى شمشِي
شيطان با سر بز شكل است.
صفحه 111:
صفحه 112:
در نهایت فرد متجاوز بهعنوان امام زمان از یک پل چوبی که
چهار گوشه آن چهار آبلیسک (نماد شیطان - همان منار رمی
را ار
كنايه از اينكه امام زمان در نبرد با منجى يهود كه تحت
حمايت شيطان است شكست مى خورد.
صفحه 113:
صفحه 114:
صفحه 115:
را سس سرا در
دختر ایرانی را با زنجیر از بین دو آبلیسک که نماد شیطان
است و تحت نظارت سر بز از يرتكاهى بالا كشيده و نجات مى
دهد . كنايه از اينكه يهود مى خواهد ايران را از دست اسلام
خلاص كرده و تحت لواى شيطان با ايران زندكى مسالمت
ا ا کشد . در اول فیلم کانن سمي در
نجات پدر خود با کشیدن زنجیر داشت ۰ كنايه از اينكه ما
شما را مثل پدر خودمان دوست داریم.
صفحه 116:
صفحه 117:
صفحه 118:
صفحه 119:
صفحه 120:
eS SR reese Meck ween a
رود يعنى هيج جشم داشتى هم به ايران ندارد. جالب اينكه
۱ ل Ie Coe SOO SyON ITY
نمایی می کند.
صفحه 121:
صفحه 122:
صفحه 123:
منجی بهود به سرزمین خود که همان ارض موعود یهود
(كنعان) است باز كشته و حكومتى را تحت نظارت سر بز
مرش كه همان شر شتطان اشت ير يباام کند.
eS pone Sten ees te
. شمشير منجى يهود كه همان سر شيطان است مى باشد
صفحه 124:
صفحه 125:
ا eee ere O eee CERO
Ce veey ا ا ل ا Pipe eR CUS CMe Ip ECU
مى كرديد. اما هر جه تلاش مى كنيد او را بيدا نمى كنيد . واقعیت
اين است كه شما به صورت همزمان يك نفر را ديده ايد كه عينكش
FOr eB hi CM een es er ren bee ran ne Ser Coy
RG CoE CME POC ESI RYT Cor ee) ا Every Cer
است . ذهن شما اين اجزا را به صورت نا خود آكاه با هم تلفيق كرده و
به دوست شما انطباق مى دهد . حال آنكه اصلا دوست شما در آن
مکان نبوده است .
صفحه 126:
۱9 ey ep per Cire i ne sea bender eee Woe ا ا
Se DD eee ane SNe aor
شما زمانى كه اين فيلم را مى بيند هيج يك از مواردى را كه مطرح
کردیم تشخیص نمی دهید و هنر فیلمساز هم همین است . اما ذهن
Cir Corea eae ع ل ۱
به صورت ناخودآگاه گزاره های مطرح شده را کنار هم قرار داده و در
انتهای فیلم ذهن شما این برداشت را می کند که امام زمان انسانی
خونریز و دشمن ایران است و برای نابودی ایران خواهد آمد اما بهود او
را شکست داده و ایران را نجات میدهد . حال آنکه خود شما از انطباقی
ا ا ا ل ا ل ال
Sie ا ل