کسب و کار مدیریت و رهبری

نمایندگان مدیریت و مدیران تعالی

sherekate_fara_ravesh_saba

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمایندگان مدیریت و مدیران تعالی”

نمایندگان مدیریت و مدیران تعالی

اسلاید 1: www.frsaba.comشرکت فراروش صبا (سهامی خاص)

اسلاید 2: جلسه هم اندیشینمایندگان مدیریت و مدیران تعالیفراروش صباwww.frsaba.com2به سفارش انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای توزیع نیروی برق

اسلاید 3: فراروش صباwww.frsaba.com3به نظر شما مهمترین شرح وظایف یک نماینده مدیریت کدام است؟فعالیتهای روزانه ای که توسط شما در حال حاضر انجام می گیرد، کدام است؟سوال؟

اسلاید 4: فراروش صباwww.frsaba.com4علم یا هنر ؟ (دانستن و توانستن) نحوه استفاده از دیگران برای رسیدن به هدفی با مسئولیت خودمدیریت

اسلاید 5: فراروش صباwww.frsaba.com5هنر استفاده از دانسته هارفتارهای مشابه ، نتایج مشابهی دارند. برای گرفتن نتایجی متفاوت می بایست تغییراتی بوجود آورد.برای کمک به یک غریق، خود نباید در حال غرق شدن باشیم.

اسلاید 6: فراروش صباwww.frsaba.com6برای بکارگیری دانسته ها و تجربیات خود از « ترک عادت » نهراسیدوظیفه اصلی مغز، نگهداشتن شما در وضعیت اکنون است.بجای مواجهه با تغییر، خودتان تغییر را بوجود آورید.آیا می دانید از کجا باید شروع نمائید؟ از تغییرات کوچک از خودتان از ذهنیت و باورهایتان

اسلاید 7: فراروش صباwww.frsaba.com7اگر می خواهید از مدیریت لذت ببریدحضرت علی (ع) : بزرگ فکر کن کوچک عمل کن همین الآن شروع کن

اسلاید 8: فراروش صباwww.frsaba.com8کیفیت در حیطه نماینده مدیریت چه مفهومی دارد؟آیا فرآیند بهبود مستمردر شرکت شما کاملا درک گردیده است؟سوال ؟

اسلاید 9: فراروش صباwww.frsaba.com9ارتقاء کیفیت ارتقاء بهره وریفلسفه وجودی نماینده مدیریت

اسلاید 10: فراروش صباwww.frsaba.com10اطمینان از وجود، استقرار و بهبود مداوم یک سیستم مدیریتیاطمینان از وجود یک مسیر حرکت مناسب و مؤثرتسهیل گریاهم وظایف یک نماینده مدیریت

اسلاید 11: فراروش صباwww.frsaba.com11ویژگیهای شخصی شمامسئولیت پذیری ( باعث می شود سطح شما ارتقاء یابد)توانائی تشکر کردن و قدردانیبیان احساسات بدون تنش و عذاب وجدانبجای سین جیم، به دیگران خدمت کردن (باعث رشد و ارتقاء دیگران شدن )آشتی بودن با خود و آشتی دادن دیگران با خودشانمقایسه نکردن و به مقایسات تنش زا توجه نکردنتوانائی در پذیرش چیزهایی که نمی توان تغییرش داد (حلقه نفوذ و نگرانی )

اسلاید 12: فراروش صباwww.frsaba.com12وقتی با مسأله ای مواجه می گردید چگونه برخورد می نمائید؟رها می کنید؟تأثیری می گذارید؟یا فقط راجع به آن .......... می زنید؟ ( استرس؟ تنش؟ . . .؟)حلقه های نفوذ و نگرانیحلقه نگرانیحلقه نفوذ

اسلاید 13: فراروش صباwww.frsaba.com13دلایل همسوئی افرادآیا مسیر مشخصی را دنبال می کنیم؟آیا همکاران را می شناسیم و خواسته هایشان را می دانیم؟آیا می توانیم نشان دهیم که دلسوز سازمان هستیم؟آیا به کار خود، ایمان داریم؟آیا ارتقاء توانمندیها و رشد افراد برایمان مهم است؟آیا همه باورهای ما نسبت به سازمان و نیروی انسانی درست است؟

اسلاید 14: فراروش صباwww.frsaba.com14اعداد و ارقام، گزارشات، ممیزی، بازرسی، ارزیابیمشتریکیفیتمدیریتکارکنانسیستمبهبودعقاید دکتر دمینگ

اسلاید 15: فراروش صباwww.frsaba.com15مشتریان با ارقام حسابداری گول نمی خورند.گزارشات مالی، واقعیت نیستند. آنها شرح اوضاع گذشته اند، یعنی یک تصویر تک بعدی از یک دنیای چند بعدیمهمترین ارقام هیچگاه شناخته نمی شوند. ما نمی دانیم یک مشتری ناراضی یا یک کارمند ناراضی چقدر هزینه بر می دارد.ارزیابیهای سالانه، دیدگاهی کوتاه مدت را به کسب و کار تحمیل می نماید.دمینگ: اعداد و ارقام، گزارشات، ممیزی، بازرسی، ارزیابی

اسلاید 16: فراروش صباwww.frsaba.com16ارزیابیها، بگونه ای تصنعی برخی را برنده و بقیه را بازنده اعلام می کند.بازرسی، ابزاری بسیار محدود است که از ان بیش از اندازه استفاده و معمولا سوء استفاده می شود.بازرسی نمی تواند سطح کیفیتی را که در یک محصول طراحی شده، بهبود بخشد.دمینگ: اعداد و ارقام، گزارشات، ممیزی، بازرسی، ارزیابی

اسلاید 17: فراروش صباwww.frsaba.com17سودهای واقعی، از طریق مشتریان وفادار حاصل می شود نه از طریق مشتریانی که فقط راضی هستند. این سود 6 تا 8 برابر از مشتریان دیگر بیشتر است.یک مشتری راضی، حدودا برای 8 نفر محصول را تبلیغ می کند و یک مشتری ناراضی حدودا به بیش از 20 نفر توضیح خواهد داد که چه عذابی کشیده است.بهترین نوع خدمت به مشتری از افتخار به کار و مهارت سرچشمه می گیرد.دمینگ: مشتری

اسلاید 18: فراروش صباwww.frsaba.com18کیفیت، غرور استاد کاری است.کیفیت در اتاق هیأت مدیره ایجاد می شود.کیفیت تنها در صورتی بدست می آید که افراد حاضر در سیستم احساس امنیت کنند و از کاری که انجام می دهند لذت ببرند.دمینگ: کیفیت

اسلاید 19: فراروش صباwww.frsaba.com19مشکلات فعلی بدلیل کارکنان حاضر در سیستم نیست، بلکه بدلیل ضعف مدیریت است.این مدیران ارشد هستند که به آگاهی عمیق نیاز دارند.هرگاه مدیریت حربه ترس را بکار گیرد، ارقام اشتباه و اطلاعات گمراه کننده دریافت خواهد کرد. مدیر موفق تنها و تنها به یک سیستم win-win می اندیشد.دمینگ: مدیریت

اسلاید 20: فراروش صباwww.frsaba.com20در مورد موقعیت هایی که برای بهبود کار، نیاز به همیاری است، ایجاد رقابت ضد بهره وری است.رهبری، نظارت نیست:یک رهبر، مهارتها، استعدادها و توانائیهای تمام کارمندان خود را می شناسد ولی در نظر او همه برابرند.او کسی را مورد قضاوت قرار نمی دهد بلکه همه را به آموزش ترغیب می نماید.رهبر تهدید یا تقاضا نمی کند بلکه صبورانه آموزش می دهد.یک مدیر ناشکیبا نمی تواند رهبر باشد.وظیفه رهبر، هدایت کارمندان بسوی کیفیت بهتر است.مدیران باید نخستین عاملان بهبود باشند. آنها محیط کار را لذت بخش می کنند.هدف از همیاری این است که به هر یک از ما اجازه داده شود بهترین تلاش خود را عرضه کنیم و در کارها به تمامی، مشارکت نمائیم.دمینگ: مدیریت

اسلاید 21: فراروش صباwww.frsaba.com21ترس را از بین ببرید.شعارها، اصرارها و تعیین اهداف را برای نیروی کار حذف کنید.سهمیه بندی رقمی برای نیروی کار را کنار بگذارید و بجای آن رهبری را جایگزین کنید.دانش + سرمایه + نیروی کار + آگاهی عمیق رمز کیفیت و بهبود مداوم است.ناآگاهی، پر هزینه ترین کالای دنیاست.دمینگ: کارکنان

اسلاید 22: فراروش صباwww.frsaba.com22وظیفه یک رهبر آن نیست که در مورد افراد قضاوت کند، بلکه او باید تعیین کند چه کسی به کمک ویژه نیاز دارد و مطمئن شود که وی آن کمک را دریافت می کند.برای دستیابی به کمال، تنها ارزوی برنده شدن کافی نیست. سعی کنید فردی باشید که به کاری که می کند قلبا علاقمند است.آنچه ما نیاز به پرورش آن داریم، عشق به یادگیری، عشق به کارکردن، عشق به بازی کردن و عشق به آنچه انجام می دهیم، است. عشق به مهارت و کمال می انجامد.برای دگرگونی، تمام کارکنان را بکار گیرید. دگرگونی وظیفه همه است.دمینگ: کارکنان

اسلاید 23: فراروش صباwww.frsaba.com2394 درصد مشکلات ناشی از سیستم است و تنها 6 درصد آنها ماهیتی ویژه دارند.عمل بدون آگاهی بخصوص آگاهی عمیق می تواند یک سیستم کاملا خوب را تخریب نماید.کارگران می توانند کیفیت پائینی ارائه دهند اما نمی توانند کیفیتی برتر از آنچه سیستم اجازه می دهد، ایجاد کنند.دمینگ: سیستم

اسلاید 24: فراروش صباwww.frsaba.com24پیوسته، سیستم تولید و ارائه خدمات خود را بهبود بخشید.آموزش است که سیستم را بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش و درآمدها را افزایش می دهد.بهبود، همیشه سودآور است.مسیر بهبود، نوآوری در محصول و خدمات، نوآوری در فرایندها و بهبود آن دو است.آموزش جزء جدائی ناپذیر بهبود است که مسئولیت اجرای آن، بر عهده مدیریت است.مدرس، باید استادکار باشد. وقتی مهارتی نادرست فرا گرفته شود، امکان تغییر آن بگونه ای اقتصادی امری محال است.سرمنشاء بهبود مغز افرادی است که در سیستم کار می کنند. افراد باید بحد کافی پویا و زنده باشند تا مغزشان کار کند.دمینگ: بهبود

اسلاید 25: فراروش صباwww.frsaba.com25یک نماینده مدیریت مسئولیت تمام افراد، سیستمها و فرآیندهای سازمان را می پذیرد تا بتواند تأثیر گذار باشد.چشم اندازی قدرتمند ترسیم نموده و بینشمند به پیش می رود.مسیر حرکت سازمان را مشخص می نماید.نشان می دهد که متعصب نیست و برخی از باورها و نگرشها را می تواند به چالش بکشد.در عمل ثابت می کند که قصد دارد استرسهای کارکنان را کاهش دهد.نه تنها از تغییر نمی ترسد بلکه پیشقراول تغییر می گردد.اهداف سازمانی را تعیین نموده، برنامه ریزیهای لازم را انجام می دهد.دقیقا مشخص می کند از هر کس چه می خواهد و چه انتظاری دارد و شاخصهای مربوطه را مدیریت می کند.

اسلاید 26: فراروش صباwww.frsaba.com26اگر می خواهید در مسیر تعالی قدم بگذاریدمؤثربودن افراد را متذکر شوید.به آنها آگاهی عمیق بدهید.فرصت دهید تا سیستمها خودبخود ترمیم و اصلاح گردند.به افراد غرور استادکاری بدهید.به ارتقاء کارکنان اهمیت بدهید.همیاری را آموزش بدهید.خلاقیت افراد را بارور نمائید.در نقش یک مربی ظاهر گردید.اگر می خواهید پیروانی داشته باشید می بایست مسیر حرکتتان مشخص باشد.

اسلاید 27: Roadmap EDCA goalsبهمن1395VISIONسازمانMissionGoalPolicyTargetStrategyObjective &Action planvalue

اسلاید 28: فراروش صباwww.frsaba.com28منابعکتاب مدیریت بر خود - نویسنده هیرم اسمیت– مترجم حافظ کمال هدایت- نشر فراکتاب آموزه های دکتر دمینگ– نویسنده رافائل اگوآیوکتاب ماهی- گروه نویسندگانکتاب راز- کن بلانچارد و مارک میلرکتاب روانشناسی بر اساس تحلیل رفتار متقابل- دکتر اریک برن- منصور بهرامی کتاب قله ها و دره ها و کتاب هدیه از اسپنسر جانسون کتاب مدیریت تغییر نوشته رابرت هلر کتاب اصول نگرش نوشته جان مکسولصفتهای بایسته یک رهبر نوشته جان مکسولمدیریت بدون زور و اجبار نوشته ویلیام گلاسر ترجمه نسرین ملکی نشر گندماناینترنت

اسلاید 29: فراروش صباwww.frsaba.com29رضاجوشن:برای تمامی شما دوستان عزیز در شرکتهای توزیع، آرزوی روزگاری شاد همراه با موفقیت و توأم با خوشبختی را از صمیم قلب آرزومندم.با تشکر از انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای توزیع و با تشکر بی پایان از توجه و همراهی شما به امید دیدار

اسلاید 30: تهران – خیابان ستارخان – خیابان نیایش – پلاک 35 – طبقه سوم – واحد 7تلفن: 66550410-021 تلفکس: 66550411-021www.frsaba.com info@frsaba.com شرکت فراروش صبا

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید