کسب و کارعلوم مهندسیمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و مواد

نمایندگان مدیریت و مدیران تعالی

صفحه 1:
شرکت فراروش صبا (سهامی‌خاص www.frsaba.com

صفحه 2:
به سفارش از ‎Orr‏ صنفی کارفرماتی شرکتهای توزیع نیروی برق yo ‏فراروش‎ 8

صفحه 3:
به نظر شما مهمترین شرح وظایف یک نماینده مدیریت کدام است؟ فعالیتهای روزانه ای که توسط شما در حال حاضر انجام و 8 می گیرد» ‎Saal plas’‏ : yo ‏فراروش‎ 9

صفحه 4:
علم یا هنر> (دانستن و توانستن) نحوه استفاده از دیگران برای رسیدن به هدفی yo ‏فراروش‎ 03

صفحه 5:
*رفتارهای مشابه . نتایج مشابهی دارند. * برای گرفتن نتایجی متفاوت می بایست تغییراتی بوجود آورد. *برای کمک به یک غریق, خود نبايد در حال غرق

صفحه 6:
*وظیفه اصلی مغز. نگهداشتن شما در وضعیت اکنون است. ‎glen”‏ مواجهه با تغییر. خودتان تغییر را بوجود آورید. *آیا می دانید از کجا باید شروع نمائید؟ از تغییرات کوچک از خودتان ‏از ذهنیت و باورهایتان ‎yo ‏فراروش‎ 9 ‎

صفحه 7:
: حضرت علی (ع) بزرگ فکر کن كوجك عمل كن همين الآن شروع كن yo ‏فراروش‎

صفحه 8:
کیفیت در حیطه نماینده مدیریت چه مفهومی دارد؟ آیا فرآیند بهبود مستمردر شرکت شما کاملا درک گردیده است؟ yo ‏فراروش‎ 9

صفحه 9:
۴ار تقاء کیفیت ار تقاء بهره وری yo ‏فراروش‎

صفحه 10:
*اطمینان از وجود. استقرار و بهبود مداوم یک سیستم مدیربتی *اطمینان از وجود یک مسبر حرکت_مناسب و مؤثر “تسهيل > © yo ‏فراروش‎ 0

صفحه 11:
ويزكيهاى شخصى شما *مسئولیت پذیری ( باعث می شود سطح شما ارتقاء يابد) *توانائی تشکر کردن و قدردانی "بیان احساسات بدون تنش و عذاب وجدان *بجای سین جیم. به دبگران خدمت کردن (باعث رشد و ارتقاء دیگران شدن ) *آشتی بودن با خود و آشتی دادن دیگران با خودشان *مقایسه نکردن و به مقایسات تنش زا توجه نکردن *تونائی در پذیرش چیزهایی که نمی توان تغیپرش داد (حلقه نفوذ و نگرانی ) ‎ad‏ فراروش صبا ‎www.frsaba. ‎com ‎ ‎۳ ‎

صفحه 12:
*وقتى با مسأله ای مواجه می گردید چگونه برخورد می نمائید؟ گرها می کنید؟ *تأثیری می گذارید؟ *یا فقط راجع به آن .می زنید؟ ( استرس؟ تنش؟ ۰۰ :۲) yo ‏فراروش‎ de

صفحه 13:
دلا یل همسونی افر اد *آيا مسير مشخصی را دنبال می کنیم؟ ‎ute‏ همکاران را می شناسیم و خواسته هایشان را می دانیم؟ ۴آبا می توانیم نشان دهیم که دلسوز سازمان هستیم؟ ‎LT‏ به کار خود. ایمان داریم؟ ‎LT‏ ارتقاء توانمندیها و رشد افراد برایمان مهم است؟ ‏*آيا همه باورهای ما نسبت به سازمان و نیروی انسانی درست 5 است؟ 9 فراروش صبا ‎www.frsaba. ‎۳ ‎

صفحه 14:
"اعدا و ارقام. گزارشات» ممیزی, بازرسی» ارزیابی "مشتری yo ‏فراروش‎

صفحه 15:
"مشتریان با ارقام حسابداری گول نمی خورند. "زا زشات مالی» واقعیت تیسعند: آتها قوم اوضاع گذقنته انم بعی نگ تصوین تک بعدی از یک دنیای چند بعدی "مهمترین ارقام هیچگاه شناخته نمی شوند. ما نمی دانیم یک مشتری ناراضی ‎a 8‏ پا یک کارمند ناراضی چقدر هزینه بر می دارد. ‎fe‏ ‎E‏ ‏8 ‏"ارزیابیهای سالانه. دیدگاهی کوتاه مدت را به کسب و کار تحمیل می نماید. yo ‏فراروش‎ as

صفحه 16:
"ارزیابیهاء بگونه ای تصنعی برخی را برنده و بقیه را بازنده اعلام می کند. "بازرسی, ابزاری بسیار محدود است که از ان بیش از اندازه استفاده و معمولا سوء استفاده می شود. "بازرسی نمی تواند سطح کیفیتی را که در یک محصول طراحی شده. بهبود بخشد. و ۱ و فراروش صبا

صفحه 17:
*سودهای واقعی. از طریق مشتریان وفادار حاصل می شود نه از طریق مشتریانی که فقط راضی هستند. این سود ۶ تا ۸ برابر از مشتریان دیگر بیشتر "یک مشتری راضی. حدودا برای ۸ نفر محصول را تبلیغ می کند و یک مشتری ناراضی حدودا به بیش از ۲۰ نفر توضیح خواهد داد که چه عذابی کشیده است. 1 ‎ae‏ فراروش صبا

صفحه 18:
"کیفیت. غرور استاد کاری است. *کیفیت در اتاق هیأت مدیره ایجاد می شود. "کیفیت تنها در صورتی بدست می آید که افراد حاضر در سیستم احساس امنیت کنند و از کاری که انجام می دهند لذت ببرند. 0 فراروش صبا

صفحه 19:
*مشکلات فعلی بدلیل کارکنان حاضر در سیستم نیست. بلکه بدلیل ضعف مدیریت است. “اين مدیران ارشد هستند که به آگاهی عمیق نیاز دارند. *هرگاه مدیریت حریه ترس را بکار گیرد: ارقام اشتباه و اطلاعات گمراه کننده 1 دریافت خواهد کرد. ‎$e‏ ‎se‏ * مدیر موفق تنها و تنها به یک سیستم ۱/۳ می انديشد. 5 yo ‏فراروش‎ 9

صفحه 20:
"در مورد موقعیت هایی که برای بهبود کار, نیاز به همیاری است. ایجاد رقابت ضد بهره وری است. *رهبری, نظارت نیست: یک رهب مهارتهاء ‎ol ask‏ تمام کارمندانخود را می شناسد ولی در نظر او همه بربند. او کسی را مود قضاوت قرر تمی دهد بلکه همه راب آموزش ترغیب می تماید رهبر هدید یا تقاضا نمی کند بلکه صبورانه آموزش می دهد. *مدیران باید نخستین عاملان بهبود باشند. آنها محیط کار را لذت بخش می کنند. w.frsaba. com *هدف از همیاری این است که به هر یک از ما اجازه داده شود بهترین تلاش خود را عرضه کنیم و در کارها به تمامی, مشارکت نمائیم. 90 فراروش ‎yo‏

صفحه 21:
"ترس را از بين ببريد. *شعازهاء اضرارها و تعيين'اهذاق راابرای نیروی کار حذف كنيل "سهمیه بندی رقمی برای نیروی کار را کنار بگذارید و بجای آن رهبری را جایگزین کنید. *دانش + سرمایه + نیروی کار + آگاهی عمیق رمز کیفیت و بهبود مداوم است. و ‎E‏ ‏8 *ناآگاهی. پر هزینه ترین کالای دنیاست. ‎ea‏ فراروش صبا ‎

صفحه 22:
#وظیفه یک رهبر آن نیست که در موردافراد قضاوت کند. ‎ly Sl‏ تعیین کند چه کسی به کمک ویژه نیاز دارد و مطمتن شود که وی آن کمک را دریافت می کند. "برای دستیابی به کمال, تنها ارزوی برنده شدن کافی نیست. سعی کنید فردی باشید که به کاری که می کند قلبا علاقمند است. "آنچه ما نیاز به پرورش آن داریم. عشق به یادگیری. عشق به کارکردن» عشق به بازی كردن و عشق به آنجه انجام مى دهيم, است. عشق به مهارت و کمال می انجامد. ‎5k‏ ‎ee‏ *برای دگرگونی, تمام کارکنان را بکار گیری. دگرگونی وظیفه همه است. 3 ‏إلى‎ yo ‏فراروش‎ ee

صفحه 23:
۰ درصد مشکلات ناشی از سیستم است و تنها ۶ درصد آنها ماهیتی ویژه دارند. "عمل بدون آگاهی بخصوص آگاهی عمیق می تواند یک سیستم کاملا خوب را تخریب نماید. "کارگران می توانند کیفیت پائینی ارائه دهند اما نمی توانند کیفیتی برتر از آنچه سیستم اجازه می دهد. ایجاد کنند. و ‎ge‏ ‎|e‏ yo ‏فراروش‎ 99

صفحه 24:
پیوسته: سیستم تولید و ارائه خدمات خود را بهبود بخشید. *آموزش است که سیستم را بهبود می بخشد. هزینه ها را کاهش و درآمدها را فزایش می دهد. هبو همبقه سوذآور اس *مسیر بهبود. نوآوری در محصول و خدمات, نوآوری در فرایندها و بهیود آن دو است. *آموزش جزء جدائی ناپذیر بهبود است که مسئولیت اجرای آن» بر عهده مدیریت است. رس باید استادکار باشد. وقتی مهارتی نادرست فرا گرفته شود. امکان تغییر آن بگونه ای اقتصادی امری محال است. "سرمنشاء بهبود مغز افرادی است که در سیستم کار می کنند. افراد باید بحد کافی مغزشان کار کند. yo ‏فراروش‎ 96

صفحه 25:
* مسئولیت تمام افراد. سیستمها و فرآیندهای سازمان را می پذیرد تا بتواند تأثیر گذار باشد. *چشم اندازی قدرتمند ترسیم نموده و بینشمند به پیش می رود. را مشخص می نماید. *مسیر حرکت ساز: *نشان می دهد که متعصب نیست و برخی از باورها و نگرشها را می تواند به چالش بکشد. *در عمل ثابت می کند که قصد دارد استرسهای کارکنان را کاهش دهد. بیر می گردد. تنه از تغییر نمی ترسد بلکه پیشقراول *اهداف سازمانی را تعیین نموده. برنامه ریزیهای لازم را انجام می دهد. قا مشخص می کند از هر کس چه می خواهد و چه انتظاری دارد و شاخصیهای مربوطه را مدیریت می کند. 96 فراروش صبا

صفحه 26:
*موثربودن افراد را متذکر شوید. *به آنها آگاهی عمیق بدهید. "فرصت دهید تا سیستمها خودبخود ترمیم و اصلاح گردند. *به افراد غرور استاد کاری بدهید. "به ارتقاء کارکنان اهمیت بدهید. *همیاری را آموزش بدهید. *خلاقیت افراد را بارورنمائید. *در نقش یک مربی ظاهر گردید. ۴ اكر مي خواهید پیروانی داشته باشید مي بایست مسیر حرکتتان مشخص باشد. فراروش صبا

صفحه 27:
Roadmap a 2 Ww Ge Goal 50 Objective & Action plan www.frsaba. ( ‘com = 2 kan 9

صفحه 28:
*كتاب مديريت بر خود - نویسنده هیرم اسمیت- مترجم حافظ کمال هدایت- نشر فوا *كتاب آموزه هاى دكتر دمينك- نويسنده رافائل اكوآبو *كتاب ماهى- كروه تويستدكان *کتاب راز- کن بلانچارد و مارک میلر *کتاب رونشناسی بر اساس تحليل رفتار متقابل- دكتر اريك برن- منصور بهرامى * کتاب قله ها و دره ها و کتاب هدیه از اسپنسر جانسون * کتاب مدیریت تغیر نوشته ربرت هلر * کتاب اصول نگرش نوشته جان مکسول *صفتهاى بايسته يك رهير نوشته جان مكسول *مديريت بدون زور و اجبار نوشته ويليام كلاسر ترجمه نسرين ملكى نشر گندمان "اينترنث yo ‏فراروش‎ 96

صفحه 29:
برای تمامی شما دوستان عزیز در شرکتهای توزیع. آرزوی روز گاری شاد همراه با موفقیت و توأم با خوشبختی را از صمیم قلب آرزومندم. با تشکر از انجمن صنفی کارفرماتی شرکتهای توزیع و با تشکر بی پایان از توجه و همراهی شما به اميد ديدار Lue ‏فراروش‎ 99

صفحه 30:
تهران - خیابان ستارخان - خیاباننیایش - پلاک ۳۵ - طبقه سوم - واحد ۷ تلفن: ۰ ۲۱ تلفکس: ۱

62,000 تومان