علوم مهندسی معماری و عمران

نمای شکل یافته از آلاینده ها

alayandeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمای شکل یافته از آلاینده ها”

نمای شکل یافته از آلاینده ها

اسلاید 1: نمای شکل یافته از آلاینده هامحقق : سمیه همتی رشته معماری دانشگاه آزاد تبریزاستاد راهنما : دکتر مسعود بهاورنیا

اسلاید 2: مقدمه:با افزایش سطح آلودگی در کشور های توسعه یافته و همچنین کشور های در حال توسعه، برخی از شهر های بزرگ آسیب پذیر باید به دنبال یک راه حل جدی در از بین بردن آلودگی وطراحی ساختمان ها و زیر ساخت ها با توجه به شرایط موجود باشند.اخبار و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد در سال 2012 به علت آلودگی هوا، به ویژه در شهرهای بزرگ 6.5 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.در این تحقیق قصد داریم دو نوع سیستم توسعه یافته با طراحی زیبا در نمای ساختمان ها برای کنترل آلودگی معرفی کنیم

اسلاید 3: فتوکاتالیست (Photocatalyst) تاریخچه :اولین اشاره به فتوکاتالیست‌ها به سال ۱۹۱۱ برمی‌گردد زمانی که دکتر آلکساندر ایبنر، شیمیدان آلمانی ، این مفهوم را در تحقیقات خود در مورد خاصیت اکسید روی(ZnO) در سفید کردن رنگدانه آبی تیره (آبی پروسی) مطرح کرد. فتوکاتالیست ماده ای است که با جذب نور باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی در محیطمی شود. وقتی اشعه UVموجود در نور خورشید یا نور اطاق به یک سطح پوشیده شده از فتوکاتالیست برخورد می کند. مواد آلی اطراف در اثرکسیده شدن، تجزیه می گردند.تحقیقات در زمینهٔ فتوکاتالیز به دلیل نداشتن کاربردهای عملی چندین سال متوقف شد. دستیابی به موفقیت در تحقیقات فوتوکاتالیز در سال ۱۹۷۲ اتفاق افتاد؛ زمانی که آکیرا فوجیشیما فتولیز الکتروشیمیای آب را که بین الکترودهای تیتانیم دی اکسید و پلاتین اتفاق می افتد، کشف کردند. 

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید