maarf

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمونه سوالات استخدامی معارف”

نمونه سوالات استخدامی معارف

اسلاید 1: استخدامیمعارف

اسلاید 2: فهرستپرسش های چهار گزینه ایصفات خداپرسش های مرتبط با پیامبرانبهشت و جهنمنکاتی در رابطه با خاندان، ولادت و جنگ های پیامبر

اسلاید 3: 1- پاسخ به کدام سوال در دیدگاه انسان به زندگی تاثیر می گذارد و به برنامه ها و تصمیم های او جهت می دهد؟1- ابعاد وجودی انسان چیست؟2- در چگونه جهانی زندگی می کنیم؟3- رابطه ی غریزه و فطرت در انسان چگونه است؟4- جهان از چه موادی تشکیل شده است؟

اسلاید 4: گزینه ی 2یکی از پرسش های اصلی هر نوجوان و جوانی این می باشد که در چگونه جهانی زندگی می کند؟ پاسخ به این پرسش در نگاه وی به زندگی تاثیر می گذارد و به برنامه ها و تصمیم های او جهت می بخشد.

اسلاید 5: نکات1- چگونه زیستن یک انتخاب است .2- نوجوانی بهترین زمان برای تفکر در زندگی است .3- نوجوان و جوان اهل تصمیم های بزرگ و قدم های بلند است.

اسلاید 6: 2- در عرصه ی برهان نظم، موثرترین همکاری روی کره ی زمین کدام است؟1- همکاری آب و کربن 2- همکاری کربن و اکسیژن3- همکاری آب و هوا4- همکاری اکسیژن و هیدروژن

اسلاید 7: گزینه ی 4ساختار مولکول آب از دو عنصر اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده است. این همکاری میان آن دو را شاید بتوان موثرترین همکاری روی کره ی زمین دانست.

اسلاید 8: نکات1- سه برهان بر وجود خداوند دلالت دارند. برهان فطرت، برهان علی و برهان نظم2- نظم گردآمدن اجزای متفاوت با کمیت و کیفیت ویژه در یک مجموعه است به گونه ای همکاری و هماهنگی آن ها هدف معینی را در پی دارد. 3- پدیده منظم مجموعه ای است که اجزای آن به گونه ای با هم ارتباط دارند که همگی هدف یگانه و مشخصی را تعقیب کنند.

اسلاید 9: نکاتسه عنصر سازنده اصلی مفهوم نظم که عبارتند از : 1- طراحی و برنامه ریزی دقیق2- سازماندهی حساب شده3- هدفمندی

اسلاید 10: 3- معلول بدون علت و حوادث غیرمنتظره را به کدام عالم می توان نسبت داد؟1- واقع2- خیال3- خارج4- قیامت

اسلاید 11: گزینه ی 2این موضوعات معلول بدون علت و یا حوادث غیرمنتظره در یک جهان خیالی رخ می دهد.

اسلاید 12: 4- کدام گزینه نادرست است؟1- همکاری میان اجزای موجودات به دلیل بی نیازی آن ها است.2- بدون هدف پیوستگی و هماهنگی معنا ندارد.3- هدف مانند روح در همه ی اجزا و فعالیت ها حضور دارد. 4- وجودی آگاه و مدبر ایتدا هدف را در نظر می گیرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید